Tuesday, April 08, 2008

Part 1 - 再訪羅馬!

之前完成左穿梭都靈嘅文章後, 好耐未再寫, 趁有些少時間, 就繼續講下我上年 (2007年5月)意大利旅程未分享嘅部份啦...


今次開始就講下羅馬。其實我以前去過羅馬兩次了, 不過就真係上世紀嘅事喇, 而且對d地方已經印象淡黃囉...同埋以前未有DC機, 影相冇依家咁方便, 可以有咁多functions攪...


喺寧靜嘅都靈坐飛機落羅馬, 好快就到達。一到達羅馬嘅Fiumicino機場,已經好似返左香港一樣 ~ 噪, 熱, 多人,  好懷念都靈, 真係想飛返都靈添...


 


許願池 ~ 相信大家都認識啦!   話唔再行過去許願池; 但最後, 點都係過去看看。實在太美麗, 太宏偉, 太壯觀, 而且太多人, 水聲太大添!!!  真係白雪雪, 好想行埋去摸下!! 


每次指定動作就係拋個銀仔去許願池, 祈求可以再訪羅馬。唔知都靈有冇個許願池係可以許願長居都靈呢?? 



 


機場出番市中心好方便, Leonardo Express機場火車, 就好似香港嘅機場快線, 唔記得正確價錢, 大約15歐羅左右一程, 就可以坐30分鐘火車直達市中心嘅Termini火車站。


值得一講係, 因為我坐內陸機, 所以在Terminal A check out, 但Leonardo Express上車處在Terminal C那邊, 所以我要推住個行李箱, 由Terminal A推到去Terminal C。Terminal A同Terminal C之間有架空天橋連接, 但冇窗嘅天橋內就一滴冷氣都feel唔倒, 而且條路超級長, 又轉來轉去!! 足足推左我半粒鐘有多, 痴線, 攪到我成身大汗!  (因為上年頭整親過條腰, 唔敢用背 "郎", 只好用行李箱)。


買飛等Leonardo Express火車好簡單, 有晒指示牌, 唔會搵唔倒。買飛時見到一對外籍旅客同時一齊買飛, 大家笑下當打個招呼咁。真係好多得見到佢地咋,因為我完全 "ling"唔起我個行李箱上火車嗰幾級樓梯 (慘!), 個男人即時offered幫我。哈哈哈哈, 一 "ling"起手, 佢即刻表現痛苦, 因為我個行李箱重到神經, 佢應該好後悔自告奮勇幫我!!    同佢兩位在火車講左陣計, 原來佢地來自澳洲!  都係亞洲人呀!! 


到達市中心火車總站 (Termini)時, 位澳洲先生亦好好人 (佢走唔到嘛, 哈哈), 再幫我拿件行李落車, 終於...佢講左句 ~ "A little girl, but a heavy luggage"!!!    我放左d乜鬼石頭喺個箱度呢??!!


 


繁忙嘅羅馬市中心Termini火車站。除左來往Fiumicino機場的Leonardo Express外, 去國內外城市嘅火車大部份都係從呢處開出的。在Termini要小心一d, 因為人流多而雜亂, 係偷東西嘅黑點, 仲有時見到吉卜賽人行來行去等搵食!!!  入黑後亦最好避免在此流連, 好多乞兒之類嘅古怪人開始浦頭。


不過Termini內有好大的商場, 麥記, pizza舖, 地庫又有好大嘅supermarket, 報紙檔, pharmacy, 食堂, 又有間有3層的書店, 仲連住地下鐵站, 所以好方便。Termini外面就係巴士總站, 有去市中心大部份景點 (包括鬥獸場等)嘅 #40同 #64號巴士, 同去市郊 (羅馬人返屋企)嘅不同巴士。



~~ 羅馬奇妙之旅 - 待續 ~~~


3 comments:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*9 April 2008 at 18:21

    hee heee.... 上個世紀我都有份同你一齊去 ga bor.... ha ha ha..... 上次許左乜 wish 都唔記得 lu....   但係都想有機會再去一次歐洲!
    [版主回覆04/09/2008 23:20:00]係呀係呀, 我第二次去羅馬就係同你地一班人呀!!  記唔記得當時7月中, 喺羅馬熱到痴肺呀??  我以後都唔會夏天去意大利, 又熱又濕, 真係熱到我發顛咁滯 (你知我怕熱啦)!!!  

    ReplyDelete
  2. 我現在喜歡 as Roma,但之前也是祖雲fans...現在祖雲都o.k.架~~弟二最愛囉!!
    [版主回覆04/10/2008 20:42:00]咁點解你轉左鐘意羅馬多d呀?? 

    ReplyDelete
  3. 其實係因為totti!!
    [版主回覆04/11/2008 21:31:00]你鐘意totti??  唔怪得,  
    我覺得 De Rossi 同亞基蘭尼幾ok!!

    ReplyDelete