Thursday, April 17, 2008

意大利簽證 II

呢幾日為左一d個人嘅事, 唔多開心;不過因為祖雲達斯來HK嘅事, 開心左一輪, 而昨晚佢地場波又贏3:0, 可惜, 頭先返到屋企開emails, 收到一個唔好嘅消息....

我一個住喺米蘭嘅意大利朋友, 佢嘅女友 (大陸人)剛剛被意大利領事館reject左佢嘅旅遊簽證申請...

又一個無情嘅拒絕簽發申請...之前我朋友已經做足所有準備, 寫晒邀請信, 又搵朋友寫埋邀請信, 仲比晒$租兩晚羅馬嘅hotel, 點知搞成咁....我都替佢好傷心。之前我同佢講, 叫佢有心理準備, 因為1月尾我已有2個內地朋友又係同一遭遇....

希望我朋友同佢女友唔好太傷心....



No comments:

Post a Comment