Friday, April 11, 2008

向意大利出發!!

呢兩日最開心嘅事情, 就係知道祖雲達斯落實在今球季結束後, 來HK踢表演賽!!  實在好興奮, 依家都仍然好開心!! 


自從2005年6月祖記首次來HK後, 成日都想真正有機會去都靈睇一場佢地主場賽事。終於舊年有機會第一次去都靈, 去到祖記主場 ~ 奧林匹克球場睇波捧場。有唔少朋友問我點解唔等佢地升番上甲組先去睇。我覺得唔需要, 唔通佢地喺甲組我就睇, 降落去乙組就唔支持??  就係佢地降左落乙組先要更加支持佢地嘛!



 


去過一次都靈後, 我心癮好大, 好想又返去....於是乎, 我又買左機票, 今個月尾, 再度出發, 去意大利玩!  今次仲會留喺都靈一個星期!!  如冇意外, 我將會睇尾二個場, 主場對拉素 (4月27日)嘅賽事。 好緊張呀, 唔知係咪會好多人睇呢??  希望當日天公造美, 同埋一切順順利利啦!!! 


 


好開心, 就快又再見到呢d美麗景色喇!!!





 


除左睇波, 我留喺都靈一星期期間, 會喺一間學校讀一個禮拜書 (雖然時間太少, 不過冇辦法啦), 仲會住喺一家都靈人屋企, 好野, 睇下d都靈人生活係點ge先 (唔知係咪又係食d爛鬼餅乾做早餐??, 救命)!!!  唔知佢地係咪都係祖記球迷呢??  哈哈哈!!    唔知佢地識唔識任何祖記職球員呢?? 


最驚訝嘅係, 今日學校email左嗰一家人嘅地址比我, 我發現一樣震驚嘅事情, 佢地住喺祖記個總部附近!!  嘩嘩嘩, 咁我咪可以日日行過祖記總部個門口囉??  發達呀!!  我咪日日行入去, 搏佢比我影下相, 然後睇睇佢地又有冇贈品或者posters可以送比我?  (發下夢先)... 唔知會唔會見到有球員行入去呢?????


 


祖記總部 ~ 個唔起眼嘅大門口!!



 


估唔到祖記咁快又來HK (仲好可能full team來港添!!), 當然開心到飛起啦....今年有機會睇佢地一場主場, 一場作客呀 (仲要黎到香港咁遠作客添)!!!  返到黎, 過幾日, 又可以睇佢地踢!!  絕對意料之外,開心都黎唔切!! 


 


 


No comments:

Post a Comment