Thursday, April 10, 2008

Part 2 - 遊學羅馬!!

上年去意大利, 除左去都靈參觀同睇祖雲達斯踢球賽外, 另一個任務係去遊學。學左一年意大利文, 覺得唔去個國家練習, 改進唔倒;加上咁鐘意意大利, 就有充份藉口去意大利玩啦。


香港有一個機構, 專替人搞海外遊學, 我透過呢個機構, 報左一間在意大利學意文嘅學校。由於年假有限, 所以只可以報讀兩星期嘅課程。香港嘅機構, 只有一間聯系學校在意大利 ~ 在羅馬。本來我唔想去羅馬的, 因為以前已經去過兩次, 加上羅馬治安麻麻地, 不過冇第二間選擇, 而我覺得有agent安排, 省去我唔少時間, 所以最後跟agent安排去羅馬的學校。學校在火車總站(叫做Termini)附近, 所以好方便。


 


這是學校入口, 間學校有四層, 頂樓有個電腦房, 可以免費上網,不過房內7個電腦, 有3部喺我黎左咁耐, 到走個刻, 都仍然貼住張爛鬼紙話, "out of order, it is being repaired"之類嘅字, 好低能!!!




 


間學校原來頗厲害, 贏過d乜鬼教師獎, 有一定名氣。我返到香港後, 同一位來自羅馬嘅意大利文老師講起, 佢都話呢間學校幾出名, 呢個我真係事後先知道)。


間學校好多學生, 8/9成都係歐洲人,另外亦有唔少日本人同韓國人。至於中國人, 據講我係咁耐以來第二個。  之前一年同一時間 (2006年5月), 有個香港女仔都來讀過兩星期, 仲竟然咁啱都係住喺我個host family屋企。 遲d講下我host family嘅野比大家聽。


哈哈, 第一日返學, 我要早半個鐘返到去, 要考入學試, 然後做個oral test。位見我嘅職員竟然安排我去Level 2嗰班 (Level 1係beginners)。我冇信心, 叫佢比我去Level 1, 但佢係都話我應該要試下Level 2係點, 如果真係跟唔上, 第二天先落番Level 1, 咁唯有從命啦。


入左去Level 2個班房, 竟然10個人裡面得3個外國人, 其餘全部係日本同韓國人!  上課一開始, 個老師全程意大利文!  嚇死, 我喺香港上咁耐堂, 老師都係講英文/廣東話, 我都唔知阿madam講乜!!  小息時, 我即刻話我想轉班, 唔好攪我, Level 2我一定唔掂。


第二日, 轉去Level 1, 又竟然全班 (大約15人), 得我一個亞洲人喎, 咁極端嘅??!!  吓, 老師又係全程意文!!  不過就講得慢d, 而且如果真係唔明, 可以用好少嘅英文搭下。


 


下面係我地上堂嘅課室。地圖下面係我地某天在上堂時做嘅功課。 個老師超好人, 超攪笑, 上課一d都唔悶 (雖然有時唔知佢講乜, 不過佢會搞到你明佢講乜為止)。



上左兩星期, 加埋住喺host family屋企, 我發現我讀咁耐意大利文, 但程度實在太低, 激發我返到香港後要加倍努力讀書 (不過暫時都仍然係進步有限)。 同埋, listening係我最弱一環, 但識聽反而最重要, 唔知人講乜, 自已又點識回答人。


 


我host family家條街!  在羅馬市郊, 每日要搭20分鐘巴士先去到學校, 下回講下我host family嘅野比大家聽下呀!! 



~~ 奇妙羅馬之旅, 待續 ~~


4 comments:

  1. 不如你入埋南華fans club ar
    好多優惠ga
    [版主回覆04/11/2008 19:14:00]多謝, 好呀, 等我睇睇先!

    ReplyDelete
  2. 坐南華fans club區? 會畀人"dup"死ga!
    [版主回覆04/11/2008 19:16:00]係啦, 唔知會唔會比人 "dup"瓜ga??!!

    ReplyDelete
  3. 唔成日講住會退步得好快,所以要付出多幾倍努力啊~加油~
    [版主回覆04/11/2008 19:14:00]多謝!  講得好啱呀, 唔練真係退步得好快, 真係要加好多倍努力先得呀! 

    ReplyDelete
  4. 奇怪,妳在香港不去義大利文化協會學習義大利文?那裡老師全程均用義大利文交流,很快上手.
    [版主回覆08/10/2008 18:19:00]多謝指導, 我依家正在香港的意大利文化協會 (Dante, 銅鑼灣那間)讀緊, 另外亦有小班上課。你呢, 也有學意大利文嗎?

    ReplyDelete