Sunday, June 29, 2008

Part 3 - 到達米蘭

諗住一早到米蘭後, 可以玩一日; 但依家先因為飛機cancel, 又再加埋唔見行李排左一輪隊, 浪費左超多時間。看看手錶, 已經成中午12點幾, 去得市中心, 搵得酒店黎, 都唔多駛點玩米蘭... 好彩我以前叫黎過米蘭, 我個friend就慘少少.... 不過其實米蘭冇乜好睇, 唔買名牌貨的話, d景點大半日都睇晒。


(以下部份相片係朋友Samantha影的)




到達米蘭!  坐架巴士由飛機轉番去機場客運大樓攪 check out手續。
















米蘭Malpensa機場出境大堂, 冇乜特別, 有d殘舊。







坐機場shuttle bus去米蘭市中心嘅火車總站, 票價成為6歐羅, 需要成個鐘頭先去到市中心。







我地去hotel check in左之後, 講低話英航會送我地d行李來酒店後, 就把握時間去市中心景點參觀。個心 ~ 就仍然記掛住d行李。


好彩, 當我地晚上返酒店後, 發現d行李果然在大約兩點已經送到黎。本來之前諗住買定過都靈嘅火車飛, 但一日未知d行李係咪已到達, 一日都唔敢買飛; 依家收到行李, 但因為太夜, 唔敢再出火車總站, 所以唯有明早一早照離開酒店, 即買飛即上火車。


順便一提, 晚上 (過左8pm後)嘅米蘭火車站, 已經好雜下, 好多騎呢人, 所以我地唔多久留。


米蘭中央火車站外貌 (Milano Centrale)







米蘭中央火車站內貌, 舒淇個Kenzo廣告真係去到意大利邊一度都見到!








 


火車站內嘅自動售票機, 經常都有好多人排隊。







~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~  


1 comment:

  1. 買名牌去米蘭站咪得囉...
    [版主回覆07/04/2008 20:06:00]係啦, 咁貴一個袋, 真係超唔捨得啦.... 見人6, 7千蚊買個 LC, Father, Cool池, 真係覺得太貴。用同樣嘅$, 買張機票過歐洲參觀人地嘅歷史建築, 或只係行下, 見識下, 會唔會更有意思呢? 
    不過我當然唔反對人地買啦, 冇佢地, 點促進我地社會嘅經濟繁榮喎, haha!!!
     

    ReplyDelete