Sunday, June 29, 2008

Part 2 - 混亂的倫敦希斯魯機場

今次去意大利, 依舊都係坐英航。唔係佢地服務好, 只因為佢地夠平!  之前去旅行, 買機票多數都係幫襯 "學連"... 不過今次轉左幫另一間都專攪自助遊嘅 "歐6旅運", 都唔錯呀, 個男sales仲主動提出幫手睇我地個行程, 幫我地研究下駛唔駛買意大利火車証, 非常友善幫忙, 真係唔該晒!! 


自從英航從香港飛去倫敦嘅飛機全部降落在T5 (5號客運大樓)後, 就真係頗驚, 事關T5開左以來, 勁被旅客投訴 - 唔見行李係其中最為人所鬧到痴肺嘅一件事。


今次我地行程, 本來係香港 --> 倫敦 --> 轉機 --> 米蘭 Linate機場。


米蘭有兩個機場, 以 Linate機場較接近市中心, 所以在此降落當然正, 因為可以快d返到hotel, 而且搭機場shuttle bus都平d啦。


但係...人算不如天算。我地去到T5後, 機場嘅指示牌竟然話我地去米蘭班飛機已經cancel左!  吓, 咁玩我地呀!  走去BA櫃台排隊攪左一輪, 職員話會轉我地去另一班機, 除左有少許delay外, 到達米蘭嘅機場仲轉左去Malpensa添, 攪鬼錯呀!!!  離鬼晒譜, 本來一早查定晒去Linate機場去市中心嘅資料ga嘛, 依家唯有即刻拿本旅行書出來睇下有關Malpensa機場嘅資料。


(多謝我個friend Samantha, 以下幾張相都係出自佢手嘅... )




到達倫敦希斯魯機場5號客運大樓







新鮮熱辣嘅倫敦希斯魯機場5號客運大樓, 新淨 + 好靚嘅設計













當中發生左一件事, 我地見到幾個意大利人在BA櫃台前用唔多好語氣鬧一個BA職員, 個職員其實本身幾helpful, 所以當比人鬧鬧貢時, 就即刻話 "你唔好鬧我呀, 唔關我事ga喎"... 其實喺呢d事情上, 我都覺得唔駛話d職員, 一來佢地都唔想, 二來對佢地惡形惡相的話, 反而佢地唔多幫你手的; 態度友善d比較有著數。個人意見同經驗。




終於可以離開倫敦, 轉機去米蘭喇 !!!!!







機上嘅snack, 因為係短途機, 所以只得個三文治同杯橙汁。







黑開的話, 又點只一件事呢....


當我地去到Malpensa機場時, 去攞行李....心一直想, 死啦, 頭先班機被cancel, 轉左坐第二班機, 會唔會d行李轉唔切呢???


大大鑊, 行李輸送帶得個行李三幾件... 我地d行李真係好唔好彩, 仲喺倫敦!  於是乎, 我地又要排隊, 問我地d行李點搞法.... 排我地附近一位葡萄牙男士同我地講, 佢一個禮拜內喺T5唔見左兩次行李! 佢之前幾日由葡萄牙經倫敦 (T5)去香港公幹時, d行李被留在倫敦; 今次由香港返葡萄牙經倫敦 (T5)時, d行李又被留在倫敦!  你話發唔發神經!


隊 ~ 得個幾個人排, 但d意大利員工嘅效率真係 "冇得頂"!!!  慢到嘔電..... 終於輪到我地, 個職員話我地嘅行李大約在下午2時左右, 會送到返我地酒店... 都唔知信唔信佢好, 我地第二朝要搭早上火車過都靈ga, 所以好心急, 驚唔知幾時先見番d行李。


註: 個T5得個大字, 唔知要咁大做乜; 條條路鬼死咁長, 又上行人電梯, 又落行人電梯, 又搭冇人駕駛列車, 轉來轉去, 真係行都行到腳軟....




~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~  


4 comments:

  1. Hong Kong Airport still the best in the world. but those HK paper like Apple or Oriental always back month our own world class airport. they're nuts.
    [版主回覆06/30/2008 21:02:00]香港機場嘅設施真係已經好好, 不過香港人好鐘意乜鬼都投訴一餐!!!  去過外國之後, 就知香港真係好好, 雖然唔係樣樣都完美, 但都已經好好喇!! 

    ReplyDelete
  2. 哈哈,如果d行理唔見曬都幾慘,如果哩d事發生係香港,香港人仲唔嘈到上天咩,不過真係唔知佢地點做野!
     
    你就好喇,成日都可以去意大利,有錢真係一件幸福的事呢,定一或有人贊助你呢哈哈~~~,我哩個窮鬼唔知幾時先可以學你咁去意大利朝一朝聖呢!所以現在真係要努力搵錢實現哩個夢想呢!
    [版主回覆06/30/2008 20:58:00]嘩, 阿Dick, 我有野要澄清呀:
    第一, 我唔係成日去意大利呀, 咁啱呢兩年都去咋...
    第二, 我冇錢, 只係好辛苦咁儲錢先去到旅行咋!!!  我去意大利乜名牌都買過, 買得最多只係祖記 Juventus Store裡面嘅貨!  其餘時間只係睇景同影相咋!  所以, 當然冇人贊助啦!! 
    第三, 最重要, 係你唔係窮鬼喎... 大家都係儲錢先去得到旅行。
    祝你好快就可以達成夢想啦!!! 
     

    ReplyDelete
  3. 村姑 C 9 仔 *.*30 June 2008 at 18:55

    倫敦希斯魯機場5號客運大樓, 前年就試過由荷蘭經英國轉機返香港, 因從荷蘭開出的飛機遲左, 去到英國時班機都差不多開。一落地, 睇到係機場 staff 就問邊到轉機。 諗住 d 英國佬做野好慢, 人又多, 到我搵得到個 department gate o黎可能都飛走左。點知個阿叔一知我們可能遲到就即刻幫手 call 上機, 叫佢地等埋。仲我清楚咁叫話比我地點跑去。跑到斷氣, 終於上左機。
    [版主回覆06/30/2008 20:50:00]嘩, 咁好人!!  會唔會唔係T5呢?  因為T5好似應該開左只有幾個月....

    ReplyDelete
  4. 外國啲機場大而無當,就好似法蘭克福咁,我哋喺維也納去轉機返香港,喺A1落機要走到去C16上機,仲九曲十三彎...仲有啲外國人比較傲慢,始終都係香港人有效率啲,同埋香港個機場USER FRIENDLY啲!
    [版主回覆07/04/2008 20:35:00]仲有就係佢地做野鬼死咁慢, 真係你急佢唔急! 
    我都覺得全世界最有效率嘅人係香港人。同埋喺香港真係好方便, 乜都喺附近。好多第二d地方, 鬼咁早關門, 隨時求救無援!!!!

    ReplyDelete