Wednesday, June 18, 2008

歐國杯 死亡C組: 意大利打敗法國 2:0!!

太好喇!! 意大利打破左30年宿命, 90分鐘內攪掂法國, 踢出個2:0, 逃出左生天, 可以晉身8強喇!!!  好野好野!!! 


    


 


意大利殺雞成功!!  激殺禽流感!!! 



 


Goodbye法國人!  我地打破左宿命喇, GREAT!!!



 


逃出生天, 下仗惡戰西班牙!!!




昨晚喺蘇黎世 (Zurich)進行嘅死亡C組 ~ 意大利對法國賽事, 真係睇得緊張刺激。實在太替意大利担心, 所以每當雙方埋門時我都好肉緊; 加上唔知同時比賽緊嘅另一場比賽 (荷蘭對羅馬尼亞) 點搞法, 所以一路睇一路驚。今場我地終於冇被幸運之神玩殘…. 反而, 法國應該係非常黑仔, 事關開左場冇幾耐 (7分鐘), 佢地件列貝利就要傷出。 咁嘅話, 真係幫左我地一大把, 事關佢係法軍最危險最有威脅嘅球員。冇左佢, 我地就安樂好多、放心好多啦!! 



 


再過冇耐 (好似係大約24分鐘左右), 東尼在對方禁區被法軍嘅艾比度 (Abidal)踢跌, 取得一個珍貴嘅12, 而且艾比度仲要領紅被逐, 佢地咁早就要打少一個, 對意大利直頭就係天大喜訊啦!!  




 


12碼由派路主射, 一射入網, 個球入得非常漂亮。因為派路久唔久都射失過12, 所以我都好驚佢有乜閃失好彩, 佢不負眾望, 射入球靚12, 為意大利領先 1:0








 


上半場東尼多次差少少就入到波, 但唔知攪乜, 就偏偏入唔到!  佢今個月係咪得罰左人, 被人打小人黎呀??  邊個知道點幫佢解魔咒呢???


 


黑仔強 ~ 東尼....  希望你快d有波入啦!!



 


下半場有相當一段時間, 法國都踢得幾壓迫, 亦有數次埋門機會。最緊張個次當然係保方救出左賓施馬嗰球靚罰球!  保方果然厲害, 仲盡晒手剛剛拍走左個波, 佢果然係意大利嘅鎮山之寶。




 


意軍嘅廸羅斯主射嘅罰球, 多得古古惑惑嘅亨利加多腳鬼鼠腳, 攪到個波改變左方向, 入波!!!!!  意大利領先 2:0!!!  因為之後冇幾耐時間, 荷蘭亦由雲佩斯入波, 將賽果增至2:0, 即係話意大利絕大機會進身8, 好野!!!!  電視畫面影著一d意大利球迷講電話同歡喜若狂嘅樣; 同一時間, 我都咁啱同friends通緊電話報喜訊, send SMS報料!  開心嘅心情真係難以形容。




 


能夠進身下一round, 進入8, 真係替意大利隊高興!!  作為意大利球迷, 我地要求好簡單, 就係意大利踢好波, 贏足每場! 




 


下場 ~ 8強 ~ 意大利會大戰西班牙。西班牙第一場係威係勢, 仲有韋拿連中三元; 不過之後似乎無以為繼, 有失準嘅勢。咁就啱晒意大利喇, 因為意大利傳統上比較慢熱, 咁星期日晚場8強戰咪可以打到西班牙一仆一look, 哈哈哈!  少少担心, 係下場將會冇派路同加度素。不過我地仲有件秘密武器阿基蘭尼可以用。雖然今場卡斯辛奴未有波入, 不過佢走動真係好活躍, 好生猛, 唯獨暫時同隊友未係非常合拍, 有時欠左少少默契。不過相信假以時日, 問題應該自動被解決!!  另外今場冇出廸比亞路, 但相信佢唔會好失望掛, 事關只要球隊繼續贏波, 繼續進級, 佢不怕冇得落場。



 



祖記球員基亞連尼今場繼續正選上陣。



格羅素表現非常出色, 佢球罰球差少少就係入球喇。



因為已累積兩黃, 所以加度素下場需要停賽。



鄧帥, 好在你知道要改革嘅重要性!!!



認唔認得呢兩個昨晚電視直播時不斷見到嘅意利粉絲呢??  帶住眼鏡嘅現代版Gladiators! 





 


Forza Azzurri!  期待623 2:45am在維也納舉行嘅8強戰 ~意大利對西班牙!!! 


12 comments:

  1. 終於贏了,但下仗沒有派路,對西班牙凍過水
    [版主回覆06/19/2008 09:33:00]下場冇派路真係牙煙, 不過希望意大利繼續發揮超強水準, 打敗西班牙啦, 努力加油!!! 

    ReplyDelete
  2. 尋晚真係好開心,意大利 出線 8強 , 令我可以懷住興奮心情甘訓覺 !
    [版主回覆06/19/2008 09:36:00]場波佢地發揮好有水準 , 都感覺得到會贏波 … 不過贏波有一半靠運 , 好彩有幸運之神照住晒 … 希望意大利繼續行大運啦!!!    

    ReplyDelete
  3. yeah~~昨晚真是好兴奋 好开心 赢法国真是超爽 cassano最后剥光猪 哈哈 一扫4年前的郁闷啊 不过下场pirlo 加杜素都missing 真是一个遗憾
    [版主回覆06/19/2008 09:43:00]係啦 , Cassano 最後尾除剩 d 條 under 慶祝喎 , 以球迷角度 , 見到呢 d 場面當然叫 “ 正 ” 啦 !!     Haha… 佢以前喺羅馬時都試過慶祝時除剩條 undi…… 點解佢咁鐘意除衫 ??   不過話時話 , 佢身型 fit 番好多 , 最正當然係佢左手臂個中文名紋身la !! 

    ReplyDelete
  4. 一於直搗黃龍,殺入決賽!
    [版主回覆06/19/2008 09:45:00]YEAH!!!   直往決賽進發 , 贏埋歐冠杯 , 做雙料冠軍 !!! 

    ReplyDelete
  5. 下場.....相信都係會用岩布仙尼.....鄧帥就係唔肯用阿古蘭尼,真係呢~~~~~
    [版主回覆06/19/2008 09:50:00]個鄧納東尼唔知諗乜 , 成日收埋阿古蘭尼喺後備席唔出佢 …. 佢係人地阿爸咩 ??   驚個仔出場會比人踢傷呀 ???   成鬼日淨係識用岩布仙尼 , 見到都炆呀 !   希望鄧佬唔好再諗埋一邊 !!!

    ReplyDelete
  6. 最應該多謝係法國領隊"星座小王子",呢個領隊用人,換人都係一絶...
    希望東尼腳風順d啦~仲食緊白果...
    卡斯辛奴係場度真係好有風度,就算隊友俾波唔靚,都會讚吓隊友~
     
    [版主回覆06/19/2008 10:00:00]哈哈 , 我地贏波真係仲有要多謝呢件 “ 三文治 ”!!   佢 sort 上腦 , 執迷於 d 乜鬼星座之說 , 所以就害番自已囉 ! 讚同你所講 , 佢換人亦簡直係一絕 !!!   哈哈哈 !!!
     
    卡斯辛奴今趟唔同晒 , 相信佢真係成熟左好多 … 恭喜佢 , 長大左 , 做人更有分寸 , 唔好再意氣用事 , 咁就有好成就啦 !!   哈哈哈!!!     
     

    ReplyDelete
  7. 好啦! 既然我既迪比暫時未有得出住, 我改撐東尼啦, 祝佢下一場對西班牙入多幾粒!!!!!
    [版主回覆06/19/2008 11:35:00]係啦 , 真係希望東尼快 d 回勇 , 踢番好似佢剛過去球季在德甲嘅超級高水準 !!  

    ReplyDelete
  8. 其實,意大利班波能投入比賽,要贏鬥牛隊唔難,問題係之後又對橙軍,有心理壓力呀!! 希望toni腳風能順返啲,佢啲門前失機大漏,真係睇到人好"燘"!  : 門神buffon,封殺鬥牛隻角,靠你啦!!
    [版主回覆06/19/2008 11:35:00]西班牙踢大賽經常有前冇後 , 越踢越唔掂 , 希望意大利以通常越踢越好嘅精神 , 在 8 強戰攪掂西班牙 , 晉身 4 強 , 跟住 再食埋舊橙 , 哈哈哈 !!!

    ReplyDelete
  9. 唔該晒阿 Yuen 提醒 , 我竟然將呢篇 post 個標題打錯左做歐冠杯咁耐都唔覺 ….. 應該係歐國杯先啱 , 以改正了 … thanks again Yuen.

    ReplyDelete
  10. 出線勇奪冠軍!!
    [版主回覆06/19/2008 22:34:00]YEA!!!  要攞冠軍!!! 

    ReplyDelete
  11. 贏了真係好開心! 其實派路射 12碼時我都有啲驚.. 因為今季都有見過派路在 AC 米蘭時射失過12碼... 下場對西班牙一定要加油!!!
    [版主回覆06/20/2008 22:41:00]是呀, 意大利加油, 打低西班牙, 然後再鬥荷蘭! 

    ReplyDelete
  12. 派路當然射入啦,因為當日我著左派路波衫嘛!哈哈!
     
    而我果日出去睇都打破魔咒,事關我之前出親去睇意大利都係輸的,所以果日好開心!
     
    另外聽日好期待我地一齊去''拔牙''!支持意大利人脫牙!

    ReplyDelete