Friday, June 20, 2008

Part 1 - 離晒大譜嘅拿波里B&B!

上個月去完意大利旅行返來, 因為太多野攪, 所以都係攪到尋日先張d相整理好放上Facebook比d朋友睇。


本來我地個行情好長:


米蘭 - 都靈 - Modena - 帕爾瑪 - 都靈 - 熱拿亞 - Cinque Terre - 佛羅倫斯 - 比薩 - Lucca - 錫耶納(Siena)-Assisi-巴里 (Bari) - Alberobello - 拿波里 - 羅馬


但去到個行情嘅一半, 即係在佛羅倫斯時, 我地已經開始頂唔順去咁多地方。雖然我地都好想繼續南下, 尤其是我地好想去Bari同Alberobello, 但想過度過後, 我地決定: 去完錫耶納後, 唔再南下, 但就掉番轉頭, 再北上!!  都幾神經, 因為我地竟然重複去番都靈同Cinque Terre!


由於決定再返都靈同Cinque Terre, 我地要立刻cancel之後行情plan好去嘅地方嘅住宿; 而同一時間, 又要即刻做兩件事 ~ 打電話比我在都靈嘅朋友, 問可唔可以在佢屋企住4晚 (真係嚇鬼死佢啦!); 又要send message比我地在Cinque Terre個friend, 問佢可唔可以幫我地book兩晚當地嘅hostel住。都靈個朋友一口就答應絕無問題 (太好喇, 唔該晒佢); 而在Cinque Terre嘅朋友亦好幫手, 幫我地book左地方住 (又唔該晒), 欠落一街人情添....




再回到都靈 ~ 太好喇, 一個令我好有歸屬感嘅地方! 







再回Cinque Terre (五鄉地), 因為呢度景色真係非常優美寧靜, 好寫意嘅生活, 攪到我幾唔想走添... 







點知尋日, 我個一齊去旅行個friend, email我, 講個晴天霹靂嘅消息我知, 佢話拿波里間B&B竟然過左佢張信用卡一晚住宿嘅卡數! 


事緣在網上訂hostel/ B&B房, 多數都要你比低信用卡號碼同有效日期作實 (但就唔會過你數, 除非你book左房又失左蹤唔出現, 佢地先會過你一晚房租嘅卡數; 但絕對係有cancellation policy的); 朋友一早已經email間B&B, 通知佢地我地要cancel個booking, 但係佢地一路都冇回覆喎, 但我朋友冇佢地電話號碼, 所以打唔倒比佢地, 但諗住應該冇問題掛...


我朋友收到呢間B&B收鬼左我地錢單野後, 激氣到爆, 即刻send左個email過去炮轟佢地! 邊知, 間B&B竟然話佢地係冇cancellation policy!!  我真係第一次聽到話有 hotel/hostel/B&B冇cancellation policy, 咁咪即係有佢著數得我蝕底?  book房但唔比人cancel, 照收人錢?  攪鬼錯!  旅客book住宿, 但隨時可能因為行情改變或其他原因而需要cancel住宿, 其他大型網上訂酒店嘅網站, 都有 cancellation policy....最"正"係佢地reply我個friend嘅email, 請先看我朋友寫比間B&B嘅回應:


Dear Nicola,
 
Thanks for letting me know that your B&B does not have a cancellation policy. But why can I find 72 hours cancellation policy on website like "hostelworld.com"?

Also, would you please explain why didn't your B&B reply my email when I want to cancel the booking, and inform me in advanced that due to there is no cancellation policy, one night room fee would be debited from my credit card?
 
Grazie mille,
xxxxxxxxx (我個friend個名)




然後又睇下佢地點reply我個friend吖:


xxxxxxxxx (我個friend個名):



web site hostelworld 72 hours cancellation policy

web site hostelbookers 48 hours cancellation policy


web site venere 24 hours cancellation policy


my web site don't have the cancellation policy


regards


太好, 原來你有d同別人與眾不同, 人所不知嘅揾人笨條款, 咁我一定要公諸於世喇, 唔好等第二d人 (尤其係自已人 ~ 香港人)再比人揾老襯!


Bed and Breakfast Firenze 32, Napoli


間B&B, 就在拿波里火車站附近, 就係因為見佢咁就腳, 咪book佢囉, 估唔到係....


受過教訓, 以後一定要醒醒目目, book房一定第一時間要問清楚佢地嘅cancellation policy, 呢樣野好重要。




 



 


8 comments:

  1. 這種遭遇我看了不感到驚訝,何況是拿波里!
    何不找出當地旅遊業及酒店業協會電郵地址,連同證據發過電郵去諮詢或投訴?
    [版主回覆06/21/2008 22:42:00]我朋友已經send左email比拿玻里旅遊局投訴呢件事, 但咁多日佢地完全沒有甚麼回應....真係好鬼不知所謂!
    不過咁...我相信每個地方緊有好人同衰人...

    ReplyDelete
  2. 沙維有入球能力係中場5野少 ,已查c古特交換就差5多

    ReplyDelete
  3. 間鋪係拿玻里,我懷疑可能係當地黑手黨開的?據說拿玻里治安可怕到得人驚,你地下次都係小心為妙!
    [版主回覆07/04/2008 23:36:00]拿玻里, 我只係想早少一定有一個係好好人 ~ 就係Palla!!  哈哈!

    ReplyDelete
  4. TATA, 我不嬲在HOSTELWORLD book開都冇問題, 不過訂房時就要用credit card比10%不退回既訂金, 之後一般既policly都係24or72小時前cancel, 如果唔係就要扣一晚房錢....佢地覆個email真係令我 滴汗, 我覺得佢係唔識英文囉....可能亦因為咁當初冇覆你地??? 其實最安全係你地要抄低佢地個電話號碼, (有d hostel都指定要電話 通知) 有咩事cancel可以直接同佢講, 因為你send email佢都可以話冇收過呢!下次小心d喇 講d野你知丫, 我8月就會去 Bari, Alberobello   呀, 因為去男朋友屋企探佢屋企人, 佢住0係Taranto架, 我可能都會去Lecce, 好開心呀! 到時影多d靚相比你睇丫!
    [版主回覆07/04/2008 23:35:00]多謝你提點, 下次我一定會醒目d!!
    喎, 你去Bari and Alberobello, 祝你旅程愉快, 影多d靚相返來同我地分享呀!!!

    ReplyDelete
  5. ANITA,有幾樣嘢要做...第一,唱衰佢,第二,BLACK LIST佢,第三,放火燒咗佢!哈哈!
    [版主回覆07/04/2008 23:33:00]你嘅提醒好明顯係 ~ 非常好!!!  哈哈!!  我一定要照做!!!

    ReplyDelete
  6. 保方係守門員最fit同標準ge身形
    le d守門員雖要必備

    ReplyDelete
  7. 好羨慕你有朋友係意大利, 仲可以玩咁多日, 我好鐘意那邊陽光充沛, 空氣又好, 我好想再去呀!
    [版主回覆03/18/2009 16:26:00]我都極之羨慕你去左睇NKOTB's concert 呀!! 

    ReplyDelete
  8. 因為看到有人回應才會看到這篇BLOG,原來我們都BOOK過同一家B&B呀!!!我有去住,我覺得那裡的人都很不錯,房間都很好,只是負責人的英文都真的很很很爛!!!所以我有理由相信你們這次的不幸是因為他們的英文真的很很很很很爛~~~~
    最後REFUND到沒有?
    [版主回覆03/19/2009 08:21:00]瑩B, 原來你住過呢間呀 ???!!! 咁啱!!!  最後REFUND唔到呀....他們的英文真的很很很很很爛, 我們的意大利文更更更更更更爛呢!!!  

    ReplyDelete