Tuesday, June 17, 2008

2008年6月號之二 (~ 專欄內容摘要!!)






想有少少廷續, 講番今期呢份祖記官方月刊6月號。

嗰版有我個嘜頭嘅專欄, 查實每期都有,每期都有一位祖記球迷 (通常係意大利嗰邊嘅球迷, 因為正路來講, 邊有外國球迷咁得閒飛去都靈做呢種親自訪問球員嘅訪問呢...當然有時間有錢又被球會邀請就唔同咁講啦, 哈哈哈)!  如果叫我訪問Palla, 隊長, 保方呢幾位球員的話, 咁我都仆倒過去啦 (請到假期的話)。我唔清楚點樣可以被選到訪問球員, 不過雜誌就希望訪問嘅 "記者"係小球迷, 所以我今趟係超齡咁出現在呢個專欄 "A tu per tu" (= To you, for you)。

大概大家都知祖記喺5月21-23號黎過香港踢表演賽 (對南華)。因為我及一d朋友都係祖記官方嘅球迷會會員,而球會方面安排左一次會員與球員接觸嘅簽名會。因為呢個原因, 我地呢班球迷就可以零距離接觸球員喇! 

當日簽名會情況, 相信各位有出席嘅朋友都知發生乜事.... 係祖記職員邀請我揸住個咪訪問馬基安尼, 估計會在當地Juventus Channel播放掛。不過, 呢個Marchionni竟然拒絕訪問, 黑面走人,最後要由職員 "請"佢返來接受訪問。我都唔明佢發乜顛走人, 咁唔合作同破壞公司形象嘅員工係咪應該被炒呢??!!

我都覺得個攝影師好勁, 在嗰少於一分鐘而Marchionni大部份時間都係黑面嘅情況下, 佢竟然可以影到兩張佢 "咁正路, 咁好笑容, 咁願意接受訪問"嘅相, 好佩服!!!!!!!!  但真實當然唔係啦, 佢真人衰到爆, 態度嚴重惡劣, 簡直可以用不知所謂, 影衰祖記黎形容, 不過唔想再講佢, 因為唔想再講影響祖記嘅事情喇,忘記它/他!!!

就係因為呢個訪問咁無聊又冇內容, 所以依家在雜誌見到嘅呢個專欄, 根本就冇乜提我訪問過Marchionni乜野!!!  而係將一位祖記記者訪問過我的內容寫出來, 所以其實呢段文章係介紹我呢位瘋狂球迷!!  哈哈哈!!!  咁其實仲好, 因為可以比意大利/其他國家有睇呢本雜誌嘅祖記球迷一個機會, 認識一下在遙遠嘅亞洲, 有好多祖記支持者嘛!! 








因為唔識用屋企個scanner, 所以scan唔到版專欄比大家睇添....我用手打篇原文出來比大家睇睇....(後有網上翻譯)

**************************************************************

ANITA, DALLA CINA PER AMORE!

Una Member venuta da molto lontano intervista Marco Marchionni

Grazie al progetto Juventus Membership il tifo non ha confini. La nostra Juve vola dall'altra parte del mondo e dall'altra parte del mondo viene una Member cinese per intervistare il campione. La ragazzina si chiama Anita e il campione e' Marco Marchionni. Che si siano parlati in cinese? Difficile!  Anita e' una super tifosa juventina, innamoratissima, ci ha confidato, proprio di Marchionni, anche se una parte del suo cuore e' per Raffaele Palladino.  E' stata in Italia due volte, entrambe per vedere la Juventus giocare all'Olimpico.  L'ultima partita a cui ha assistito e' stata quella contro la Lazio, vinta 5-2.  Una goleada, a segno anche il capitano.  A proposito di Del Piero: Anita ha una sua fotografia come sfondo del telefonino.  Insomma, Juventus dappertutto!  Marco si e' detto geloso... Anita sara' costretta a cambiare il soggetto della fotografia.  Uno "sforzo" che vale la realizzazione di un sogno, a oltre diecimila chilometri da Torino."



(由於時間關系, 揾網上翻譯幫手, 不過部份翻譯出來有d騎呢, 所以自已再改動一下, 大家唔好介意, 如不明白的話, 請自已推烤一下真實意思啦!!) 

ANITA, from China for love!


A Juventus member who came from far away interviews Marco Marchionni 其實如果佢話我來自香港好似好少少....唔好意思, 冇乜民族意識添!


Thanks to the Juventus Membership project, fan has no boundaries. Our Juve flies from the other side of the world and on the other side of the world comes a Chinese Member to interview the champion. The girl named Anita and the champion is 'Marco Marchionni. Did they speak to each other in Chinese? Difficult! Anita is a super Juventus supporter, charmingly, she confided to, exactly Marchionni, although a part of her heart is for Raffaele Palladino. She has been to Italy twice, both to see Juventus play at the Olimpics Stadium. The last match in which she witnessed was that against Lazio, won 5-2. A goleada, the captain also scores. About Del Piero: Anita has a photo as wallpaper on the mobile phone.  In short, Juventus everywhere! Marco said he was jealous... Anita will be 'forced to change the subject of photo". One "effort" that holds the realization of a dream, more than ten thousand kilometers from Torino. "


*** 文中形容本人嘅東西, 同本人所講過嘅野大致上一樣, 不過除左....可以好肯定, 馬基安尼絕對冇同我講過叫我手機換wallpaper!!!  編輯在呢度係作大左, 我諗係為左遷就內容啦, 我都理解嘅, 所以唔太介意...哈哈哈!  最重要係有提我係鐘意Palla, 希望Palla有睇呢篇文章, 記得有我呢個支持者啦。



好可惜... 據說Palla好有機會來季要穿第二間球會嘅波衫, 希望傳聞最後不成事實啦....










No comments:

Post a Comment