Monday, June 23, 2008

2008歐國杯意大利出局後...

真係好高興, 昨晚又有機會同祖記 + 意大利粉絲嘅保方、利維特同阿Dick (排名不分先後, 哈哈哈)出來睇波。不過最最最唔好意思係我有兩個friends放左飛機, 但cancel唔黎; 不過你地三位gentlemen就share份錢....真係好唔好意思連累3位, 下次我地出來睇波, 我請你地三個食餐好嘅, hee hee hee....


睇完場波, 就直接坐地鐵返工, 冇瞓覺即刻返工簡直就係想攞自已命, 所以下次一定要第二日請假休息先得。


唔駛再捱夜追意大利波, 對健康係好事, 但心靈就突然異常空虛添!  睇住人地捧杯心情當然唔好啦, 不過無計喎....


黎緊, 當然要緊密留意住祖記買兵同賣兵嘅情況, 來季Palla極有機會要去熱拿亞, 所以要例外地追埋熱拿亞嘅波睇, 咁真係會好唔得閒喎....仲有係祖記來季仲有得踢番歐聯比賽, 非常好。


即管看看祖記班管理層又搞d乜鬼壞鬼主意出來....千祈咪高價買入次貨呀.....


暫時冇乜足球比賽睇, 咁就可以休息一下, 可以得閒講番下近來去旅行的一d有趣事....希望到時唔會悶親各位, 大家又可以多多發下up風, 吹下水啦!!! 


7 comments:

  1. 義大利今年主要輸在個 line-up。
     

    ReplyDelete
  2. 我都覺得唔使再捱夜, 不過同你一樣咁失落囉! 支持你講旅行的趣事

    ReplyDelete
  3. 下一次射低卡斯拿斯

    ReplyDelete
  4. 其實我都有少少失落...四強無得現場睇保方...而我今日眼瞓到想死呢!
    期待您嘅遊記!!

    ReplyDelete
  5. 好耐未試過咁down~~ 睇怕要遲續一段時間
    8月份期待意大利國奧隊嚟北京打奧運!

    ReplyDelete
  6. 等緊遊記.....哈哈~~~~

    ReplyDelete
  7. 祖記買阿朗素啦

    ReplyDelete