Tuesday, January 01, 2008

2008香港煙火大匯演

2007年成為歷史,轉眼又到2008年。同朋友們到中環睇煙火表演。雖然詠彩耀香江已經做左幾年,但我今次都係第一次睇,重要係在大除夕睇,相信一定勁多人。最終我地決定留在港島區,唔駛走過海咁鬼煩。


在天星瑪頭對開,對正IFC2搵到個有利位置,實在好好彩。個煙火表演實在好好睇,而且氣氛非常好。我都影相同攝錄左好多景。香港夜景真係好漂亮。之前在意大利旅行時,在都靈遇到一位當地人,佢知道我來自香港後好興奮,佢話香港回歸前 (大約1995/6), 佢黎過香港旅行,話香港非常非常美麗。之後在羅馬機場遇到一班來自英國的老人家,佢地又係一知道我來自香港後就引起一陣騷動! 佢地猛咁話香港的夜景好靚。連迪比亞路都在佢最近嘅自傳中,話香港係十個佢最想停留、去或再去的地方嘅其中一個...


"Hong Kong, una citta' difficile da immaginare se non ci sei stato.  Forse anche se ci sei gia' stato, perche' cambia alla velocita' della luce."


大致 (我自已亂翻譯)嘅意思係: 香港,如果你未去過個度, 佢係一個好難去想象嘅城市。就算你已經去過個度,你都難以想象,因為佢隨著燈光不斷轉動而改變 (燈光轉變速度很快)。


為作為一個香港人感到驕傲。






2 comments:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2 January 2008 at 14:23

    咸咸, 意大利文會唔會好似日文咁分級數 ga?? 你依家第幾級 ga??

    ReplyDelete
  2. 我讀意大利文, 沒有考試的, 依家已經第二年喇, intermediate level, 不過程度當然只可以話係意大利人的幼稚園level啦...hee hee....  不過好似在意大利讀的話是有分levels的。

    ReplyDelete