Tuesday, January 22, 2008

意大利2008年最新國家隊波衫!!

經不起引誘!!  今日開始我個衣櫃又多兩件寶貝!

有位blog友話有隻意大利國家手錶出左,所以今日諗住去睇睇 (實情就係想買啦)。錶未有貨,不過兩隻眼就比另一樣野吸引...最新為2008年歐冠盃而設計嘅波衫出左寵。我以為冇咁快有得買,所以見到時都幾驚喜。個salesman即時講話來貨很少 (通常都係咁講啦),喜愛的話快脆買,重話用匯豐信用卡有9折。我費時遲d買唔倒,所以都心思思。諗住只買件作客 (因為件作客比較型),但試完一輪,最終都敵唔過件藍色衫,買得件作客好似應該買埋件主場喎,所以最後..........主場作客兩件衫都帶晒返屋企!

今個月已經過份花費金錢,所以我要將我所有卡放晒係櫃底, 下個月再見光!

意大利,我咁愛你,你係咪應該好好回報我地呢班忠心之士呢? 哈哈。 

咁....記住今年歐冠盃做多幾齣好戲,做埋歐洲盟主啦!!




其實今次件主場衫質地幾靚,有兩層網狀的,應該通爽舒服d,而且冇06世界杯個件咁貼身。件衫週圍圍晒金邊。












至於件作客波衫,好滑身,好正呀!




好型嘅領位。




後面就印有國家嘅名; 週圍亦係圍晒金邊。

3 comments:

  1. wah~~ 咁快手呀!! 好正呀!! 尤其鍾意件作客波衫,如果我係男仔一定會着佢出街。你打算印邊個呢?

    ReplyDelete
  2. 我想印DP (如果佢被選的話), 如果唔係就想主場件印Canna, 作客就印Maldini (留為紀念,如果有佢名同字的話)。

    ReplyDelete
  3. 我今晚去自由球都見到,不過都係留返啲彈藥之後買龍門衫罷!
    [版主回覆01/24/2008 19:53:00]啊,原來自由球都已經有得買。我都有一排冇上去,所以好out下....
    你係龍門,當然龍門衫係你首選啦!!
    我諗緊龍門衫會唔會貴d呢???

    ReplyDelete