Thursday, January 24, 2008

峰回路轉 - 意大利盃8強首回合: 國米vs祖記 2:2

又一次嚇鬼嘅比賽。如果呢排心血少,真係唔適宜睇祖記嘅比賽,事關過程峰回路轉 ,完全估佢唔倒。


昨晚唔知有幾多人睇左場直播,要4點鐘爬起身睇波真唔易。


以為咁早踢多國米一個人會佔倒甜頭,點知仍然攻極都入唔倒球,重反過黎比佢地下半場入左兩球添 (而且係祖記嘅頭號尅星告魯斯)。佢入左2球後我真係好鬼想熄電視瞓覺,因為真係冇晒心機。連張被都攞鬼左返房,但又唔捨得走,睇多一陣,情況冇變。決定去完洗手間熄電視.......


點知出到黎企定唔夠30秒,查斯古特回個波比隊長,佢就一腳射左入網,靚入球!果然係廸比亞路,o係艱難嘅時候都唔會氣餒。永遠都保持專業不放棄嘅態度同精神,真係令人專敬。


最神奇係令到祖雲達斯落後兩球個位罪人保桑竟然好快之後(5分鐘內)頭頂入左一球Palladino開出嘅角球!唔知係咪會係佢在祖記嘅最後紀念呢??????


諗住好有機會贏波,就變落後;諗住輸梗,又變成追和。世事真係好奇妙。依家有2個作客入球在手,唔知下回合返到主場又會係乜野境況? 


嘩,今場個龍門巴拉廸好似好鬼唔掂喎!  我真係越來越唔明雲帥嘅策略...好似唔理好醜,總之出晒所有前峰出黎就得咁 (DP, 依亞昆達、Palladino同埋之後入替Marchio嘅查斯古特)。佢d排陣有時真係好奇怪, 將d球員d位轉到7彩........重有好慘就係Marchio7分鐘比個死人馬特拉斯踢到佢要傷出,啱啱10月尾先復出咋。依家已經有推斷佢可能又要休幾個月! 咁起不是佢今屆已經唔駛踢? 非常唔開心...............please, 希望消息係假,而且依家人腳已經好缺了。






 


 


 


2 comments:

  1. 你好強呀!! 半夜都爬到起身!
    我今朝起身睇到個比分都覺得好意外呀!! 估唔到落後住2球都追得翻,仲要係Boumsong入波添~~  國米有個祖記剋星,我哋祖記都有個祖記剋星,就係我哋隊長喇!! 無論幾時,國米都贏唔到我哋!! XDDD

    ReplyDelete
  2. 哈,咁又係,佢地重未贏過我地!

    ReplyDelete