Monday, January 28, 2008

利禾奴 vs 祖記 1:3

終於係今場意甲賽事贏番波,而且重係作客,非常高興!


開頭時其實利禾奴踢得一d都唔差,而且有2次重差d就入到波,好彩祖記嘅後防改善左,好集中,化險為夷。


希望贏波可以振奮鬥志同士氣,有助星期三係意大利盃8強次回合時,在主場惡鬥國米。希望90分鐘內攪掂國米,唔駛加時 (咁我地呢班觀眾都可以早d安落返被窩.....哈哈)。不過後防最新隱憂係保方有傷在身,可能唔出得。如果真係的話,咁希望Belardi醒醒定定呀。


我覺得睇Cable講波多d親切感, 可能慣性問題。 64球彩台班講波友 (尤其阿鵬)好攪笑,肯定唔會令我瞌眼瞓先。 



查斯古特好厲害,又中兩元!暫時已經在今屆意甲累積入左15球!



隊長都唔輸蝕,入左一粒。另外又有助攻造就查斯古特嘅入球。



兩位哥仔當然好開心啦!



再黎個熱烈擁抱先!



歷高達利似唔似跳梗舞呢????   佢今場表現都唔錯。


4 comments:

  1. 你琴晚又睇咗呢場波呀? 勁!!  我都好想起身睇,但真係難以抗拒周公嘅誘惑,最終都係一覺瞓到大清早... 今朝起身睇結果。

    ReplyDelete
  2. 係呀,睇左呀,所以今日全日都眼瞓都震! 
    今晚提早搵周公先得呀!

    ReplyDelete
  3. 雖然阿鵬好睇,但我睇到2:0就訓了,要返工~~~希望cable有多d祖記賽事播啦~~~~
    另外,美爾堡將於7月加盟祖記,希望下個係雲達華治啦~~~
    [版主回覆01/31/2008 16:42:00]係啦,希望雲達華治快d決定加盟啦,已經忍受唔住祖記嘅虛弱中場。

    ReplyDelete
  4. 睇完場波好開心,不過真係好眼瞓!上星期睇意大利盃對國米之後只係瞓咗一粒鐘就要返工!呢場我睇完都有3個鐘瞓,嚟緊又要捱眼瞓LU!希望保方出得同埋贏得清脆啦!
    [版主回覆01/31/2008 16:43:00]你只係瞓左一個鐘咁強??!! 

    ReplyDelete