Thursday, January 17, 2008

祖記對安波里 - 意大利盃次回合 5:3

唔知各位前晚有冇睇場波,我就睇到一額汗!5:3對於祖記來講真係唔多尋常,一來開咁大比數唔多似我地球隊作風;二來入得多之餘竟然同樣失好多粒。當然冇保方在係一個原因,但另外重有更大因素係隊波嘅超嚇人後防,真係嚇死冇命賠!


以為一開始10分鐘已經入左兩球比較安心,但其實係嚇人場面嘅開始...18分鐘左右基亞連尼要傷出,換入Boumsong, 呢位仁兄真係弱到震,我見到佢出場(重要係咁早就出場)就覺得好大劑。佢同Grygera不斷犯錯,而且加埋少左歷高達利 (患感冒)、洛斯連奴休息, 所以兩個人冇出場只係坐觀眾席,後防死得咁滯。好彩下半場有DP同斯歷咸美斯換入,救番球隊一命, 最終驚險咁贏左5:3, 兩回合合共 6:5, 進身8強。不過8強要對國米,好擇駛。


好開心Marchio4分鐘已經入左個靚波, fantastic!   跟著10分鐘時, 重助攻做就Nedved入球勁嘅。伊亞昆達果然狀態勁佳,入左2粒,而DP就又引到對方球員勾跌佢,搏到個12碼,自已射入。


Tiago - 簡直廢到震,豪無建樹,阻住球隊發揮添,領隊真係唔該咪再出佢浪費時間。Grygera越來越唔對版喎。Boumsong就咪鬼提,唔知點解佢仍然可以喺祖記存在到依家!!  究竟球隊幾時正正經經搵番2-3個掂嘅後衛返黎呀?祖記一直以來最出色之一係防守厲害,但依家防守就變成最弱一環。


我個人覺得球隊前面已經夠晒人; 但中後場,尤其後防真係好要改善,快d搵個Nedved接班人啦! 換走幾個後防壞鬼,買幾個勁人過黎啦...如果森保達回歸你話幾好!去乜鬼AC吖。


今日睇到一份意大利報紙網上版嘅一篇文 (不過嚴正聲明,我唔知有冇解錯文章意思, 哈哈哈), 祖記個President話對Amauri好有興趣,咁Palladino咪好危? 篇文又話據講巴勒莫同阿仙奴 (!!) 對Palla好有興趣咁話! 雖然今季Palla冇上季咁突出,但都唔係話太差。


請問有冇人知道點可以save低用Flash做format嘅相呢?祖記個相簿d相依家轉晒用flash format, 想save一d相做紀念都唔得呀。知道的話請教一教我,唔該晒。




我至愛之一Marchio入波,我梗要放佢d相入黎為佢慶祝一下啦!!



正! 希望佢入球停不了,繼續努力, Marchio!



隊長都唔執輸,入番一球,助球隊晉級。


2 comments:

  1. 有保桑,心慌慌!
    泰亞高,唔想撈!
    希望祖雲達斯嘅高層快啲整走佢哋啦!
    [版主回覆01/18/2008 20:02:00]嘩,好有創作力呀,犀利!

    ReplyDelete
  2. 有保桑,心慌慌!
    泰亞高,唔想撈!
    希望祖雲達斯嘅高層快啲整走佢哋啦!

    ReplyDelete