Tuesday, January 08, 2008

波衫魔咒!

無無聊聊,就走去同兩件今季祖記波衫影左幾張相。然後就收鬼埋d波衫佢。兩件衫買左好耐,但d字同號碼就等左成兩個月,等到頸都長。本來件主場同作客係細碼 (雖然我通常都唔着波衫,齋儲), 但當上到舖頭印字時,發現馬基安尼個名實在太長太大,佢地suggest我換做大碼 (好彩我件衫未着過,佢地話可以幫我換), 我就唔想啦,大碼咁鬼大,所以叫佢試下中碼先。但點知中碼都真係唔夠大,d字排到出到個袖位,咁...唯有轉大碼啦。大碼實在老連咁大件,我懷疑Marchio自已着唔着得落L呀??!!


波衫,我唔着只儲,係因為我着親波衫,支持嘅個隊就唔係打和就係輸。真係好唔老黎...06世界杯意大利對烏克蘭、8強對澳洲、4強對德國、決賽對法國,全部都應驗。着住件衫死唔入波,一除件衫,竟然轉過頭就入喇,冇講笑,當時大把 friends做証,個個叫我咪再着波衫睇波的!!  所以...呢兩件我都一定唔會着,加上...Marchio同Palla今季so far未有運行,我要收埋兩件衫添呀, 有咁密收咁密,直至今個球季結束!





No comments:

Post a Comment