Sunday, December 30, 2007

終於收到祖記12月號雜誌!

千呼萬喚,我終於收到12月個期的祖記月刋。真係離晒譜,本雜誌其實在意大利那邊11月尾已經出左,但竟然攪成個月我先收到。佢地效率真係超慢,我同佢地deal, 已經培養左好大耐性,因為你催促佢地係唔會有用;你亦唔好想投訴佢地喎,因為係唔會有結果。終於收到,好開心,因為冇寄失到 (呢亭野在意大利都好鬼common), 第一時間感謝主 (真的)。

快快脆打開本magazine睇,今期有歷高達利的專訪, 中間大頁就係依亞昆達 (yeeeeee), 雖然查字典係我睇呢本magazine時大部份時間要做嘅事情,不過從中學倒好多新字或grammar。雜誌用嘅字好多時好鬼深,反而祖記網頁的意文, 都可以估到佢講乜東東 (睇唔明就可以看英文version比較番)。 睇祖記新聞就係我學意文的最有效途徑。本magazine內客好多,等間就要認真看歷高達利個專訪先!

幾時有MM的訪問呀? 10月中復出以來,佢都只係做個1次正選 (意大利盃對Empoli首回合, 但場波祖記輸2:1)。 希望歇冬後佢快d回復狀態,做番正選,入多d波啦。熱切期待4、5月係都靈再見到佢。



3 comments:

  1. 太好喇!香港祖記fans都唔少噃!
    收到就好啦!意大利人做嘢麻麻地,我之前等保方熨字等到頸都長!
    [版主回覆12/30/2007 19:39:00]hello hello!  有祖記fans回應實在太興奮!
    我都係,等熨字等到頸長!  You like Buffon??  佢剛剛生左個baby喎!
     

    ReplyDelete
  2. 我係極之喜歡保方,但整隊祖雲達斯我都鍾意。有空嚟我個blog睇下啦!
    您呢?您最喜歡邊個球員?
    [版主回覆12/30/2007 21:36:00]我睇左你個blog一次喇,幾正喎!  最正係放左意大利國歌做background!!!
    我全隊都鐘意,最鐘意球員就有DP同Marchionni, 當然Buffon, Trez, Nedved, Camo, Palladino, Legrottaglie等都很好啦。Hehe...

    ReplyDelete