Saturday, January 12, 2008

我愛綠白紅的由來...


綠白紅 - 意大利是也。

1994年,因為參與一個國際性嘅學術比賽,同好多唔同國家嘅學生屈係一個camp十日。每日日頭就係比賽、參觀地方,晚上就無野好做,除左玩、傾計、飲飲食食之外,就係睇電視。當時正值世界杯舉行其間,好多人每日去common room (亦即係電視房)睇世界杯比賽。因為我地來自五湖四海,所以common room氣氛超熱鬧澎湃!

當時無情情 (我都唔記得點解), 跟下跟下,見意大利隊波走勢凌厲,就開始支持佢地。好可惜,最後關頭佢地踢12碼時,輸左比巴西。我重好記得當巴治奧踢左個波上天個下,全場大叫,然後在場班意大利仔就好失落,散band走人....我當時就係第一次為意大利國家隊感到失落。

失落 — 每次都係失落,每次國際賽都未能突破,捧佢地場都係傷感收場。直至 2006年! 好苦呀,終於等倒喇! 世界冠軍,終於落倒去意大利隊個袋喇。 簡直激動流淚呀。今年,2008年, 歐洲國家杯,希望意大利再下一城啦! 贏埋個歐洲冠軍!!! 

Forza Azzurri! 



No comments:

Post a Comment