Sunday, January 06, 2008

病到五顏六色!!!

冇浦頭幾日其中一個重要原因,係因為之前幾日病到五顏六色。新一年開始竟然病到豬頭,真係唔多好意頭,不過可以藉此警醒自已注意健康。


真係唔知道,腸胃炎竟然可以由晚上10點開始,每15分鐘嘔一次,嘔到1點幾,嘔到嘔左3次黃胆水, 唔係誇張,我直頭嘔到透唔到氣,差d窒息咁滯。跟著就變成肚痾, 又係3、4個字痾1次...到2點半,我個胃痛到完全抵唔住,就由屋企人陪入左急症室。 10分鐘飛的去到急症室, 但等就等左2個半鐘先輪到我睇,簡直係離譜。我痛到死咁滯,個胃係咁抽筋,一時挨係度,一時瞓左係張櫈度。如果唔係夜媽媽,我一早睇左私家醫生。


第二朝,我好似冇乜大改善,而且重覺得好鬼熱。我下午就走去睇番自已平時睇開個醫生。我入到去佢房,差d暈低咁滯,"鐘"左埋張櫈到,佢嚇左一跳,見我咁嚴重,再measured我體溫, 101度。佢話我應該即刻去醫院。我話想佢睇我多d,因為睇急症室冇用,我越睇越衰,由微燒變成高燒。 佢就睇左我,我睇完佢到夜晚已經好好多,佢重個晚打來問我情況如何!


好彩星期五好番好多咋,因為一早約左friends星期六要去Macau玩,最主要原因係睇個 "達文西展"。 本來以為可以去一個friend的wedding banquet, 但因為一d原因唔去得,所以改去Macau玩。 Macau的事,容後再談。


所以新一年祝大家最緊要身體健康,同埋孝順父母啦,因為多謝佢地照顧左我好多。


4 comments:

  1. take care yourself~~ 健康才是財富

    ReplyDelete
  2. 村姑 C 9 仔 *.*7 January 2008 at 12:47

    wow.... 咸咸, 多多保重呀....  
    我都試過猛嘔, 嘔到喉嚨都損埋呀.....  跟住有肚痾。但係又得一個馬桶 wor... 好惡攪 ga.......

    ReplyDelete
  3. 急症室分流係要等架喇!同埋感覺上無自己睇開嘅醫生咁夾。Anyway在此希望您保重身體啦!

    ReplyDelete
  4. 感謝各位關心,我依家好好多,除左個胃因為食左太多藥所以仍然有d唔舒服,食梗胃藥。係呀,一間屋得一個馬桶好唔掂呀。急症室分流,重攪到鬼咁耐。不過真係啱,睇自已睇開的醫生有用好多呀!!
    各位都請多多保重。

    ReplyDelete