Thursday, January 10, 2008

澳門旅遊數字....

今日報紙新聞話,上年旅遊澳門人數有成2,700萬,只係少香港100萬啫,重講到佢地好似好威脅香港旅遊地位咁話。


我剛剛去過澳門,都仍舊覺得澳門幾好玩。人少少 (以前更好), 有d歐陸風情。食野平d,搭車又平d。依家就多左好多好靚嘅賭場添,棟棟賭場嘅外表真係好金碧輝煌。日頭唔覺,夜晚景色就份外美麗。本人對賭全無興趣,但上星期去左兩日,都特登走去參觀左幾間賭場 - 威尼斯人、新葡京、金沙、永利  (好彩不受引誘, 一豪子都冇賭過, haha)。威尼斯人真係靚到爆,好華麗,一d都唔cheap, 而且佢地好鬼醒,賭枱、酒店lobby、餐廳、行街舖頭撈到亂晒,攪到你眼花撩亂,唔賭錢都會侷你行街買野食野,終之務求要你花錢!


其餘嘅賭場,都係齋賭居多,唔賭的話,行個圈就會走人。


我今次去澳門最重要係去睇個達文西展。早排睇左一本關於達文西嘅書後,就迷上左佢,所以聽到澳門有呢個展覽後,就決定要為文西哥而過大海一次。  個show幾好睇, 有好多根據達文西嘅設計而做番出來嘅物件,又有關於佢一d名畫嘅解畫...終之就好好睇。不過好似唔係好多人有興趣睇呢個show咁,裡面人流麻麻,頗清靜 (都好,唔駛鬼殺咁嘈,可以靜心欣賞)。睇完個show出左黎見到特首何厚樺同一班內地人,係澳門塔個中餐廳食飽飯出黎。


澳門塔頂個旋轉餐廳自助餐,d野幾好食,唔算貴 (HK$213一位), 好多野食,個view又正,重撞啱有幾個人跳bumgy jump幫我地助慶添!


澳門d手信 野食 (忌記、早香園etc),  太美味喇!!


點解漁人碼頭呢個應該係熱門嘅旅遊點會拍晒烏蠅的?  唔通d人只係關心要去光顧賭場?


我覺得澳門唔係香港嘅敵人囉,我覺得佢係我地個friend。世界上邊有一個地方可以佢叻晒? 如果唔係唔駛去旅行見識啦。 


香港做好自已,想多d計仔提升自已,先係上策.....以上廢話,只代表本人意見,不代表Yahoo立場,哈哈哈哈哈哈哈。




No comments:

Post a Comment