Sunday, March 29, 2009

咁多Quiz.....攪乜鬼??

唔知大家係咪都有Facebook account??  有冇發覺, 呢排超多D乜 quiz 物 quiz....??


初頭我冇做D quiz, 但攪攪下, D friends不斷 sent invitations比我, 我就開始做左好幾個 quiz喇。話比大家知我做左D乜 quiz呢.......


1)  Where should you be living?  ~ 竟然係 San Francisco!  (點解唔係 Torino嘅??)


2) What soccer player are you?  ~ Gerrard!  (攪錯呀, 唔係palla嘅????)


3) 你有冇潛質做港女? ~ 我係 50%混血兒半港女!!!  (我有D朋友話因為我另外50%係意女, 哈哈哈)


4) 你適合住在香港那個地區?  ~ 太古, 麗港城或者黃埔!!  (咁太古啦唔該, haha!!!)


5)  你適合那種行業?  ~ 司機!!!  (咁香港馬路從此有難啦!!!   )


---> 自我中心強,喜歡自由自在,不喜歡與人合作,不喜歡刻板工作,想用努力獲取更多回報的你,最適合不過!!


6) 你係一個點嘅人?  ~ 你係一個好好嘅人!!  (呢個當然啦, haha)


---> 你係一個連無知小孩都可以將你欺騙而你又唔會嬲既一個絕對好人....只可惜每個都利用你既好去對你做出心靈上同肉體上既傷害~可悲可悲~!!


7)  九型人格 ~ 第一型, 完美主義!!  (吓, 我唔似喎..., 但D形容又好似幾似咁添)


---> 您重視原則,也有自己的一套規矩;您堅持公義,有主見;您追求完美,做事一絲不苟,因此會有很多事情您會認為不堪入目;您害怕失敗,故經常逃避弱點,也會掩飾自己的短處;您頗有控制慾,總希望別人遵循你的哲學;您容易發怒,尤其在受到質疑的時候。


8)  你是否一個好情人?  ~ 你是一個77分情人 (點為之77分, 神經!!!)


---> 你雖然偶爾會讓對方很生氣, 不夠細心, 可是因為你嘴巴很甜, 總能哄得情人很開心, 而且你也算專一, 所以也算是不錯的情人啦~~


9)  what color are you?  ~ Red (this is true...我最鐘意紅色)


原來我咁無聊, 做左9個 quiz喎!!! 


No comments:

Post a Comment