Tuesday, March 17, 2009

羅馬好風光 ~ 之1

繼續我呢個羅馬嘅旅程...(雖然都已經係2007年5月嘅事囉) ... 留在羅馬兩星期,  仲要所有景點免費入場, 可以有排我 "磨" la!! 


Piazza Navona


我估羅馬嘅旅客, 普遍會去呢度睇下行下, 事關呢個行人專用廣場好出名。當時我 host family個意大利媽媽都叫我要去, 我去左囉。意大利媽媽話佢得閒出開去羅馬市中心, 都會坐在Piazza Navona休息下, hea下。


這個四河噴泉 (Four Rivers Fountain) 位在廣場中央。呢座大師Bernini嘅作品, 四條河代表嘅係: 恆河 (Asia), Danube (多瑙河, Europe), 普塔河 (America, 本人唔識), Nile (尼羅河, 非洲).....點解冇中國條黃河嘅?



 


一般歐洲廣場上會見到嘅事情 ~ 畫畫.... D畫真係畫得好似又好真。冇錢買, 屋企亦冇位放, 所以欣賞完可以走人...哈哈哈。



 


這間 ~ 鼎鼎大名嘅 Tre Scalini 咖啡館, 據旅遊書所講, 係歷史悠久嘅咖啡店, 最出名係佢地嘅 gelati。舖頭就在Piazza Navona廣場旁邊。



 


又話到佢地個 "自製朱古力松露雪糕球" 幾著名幾好食, 於是走入去買左來試試。呢位侍應先生, 見我係黃皮膚人, 大家傾兩句。你估佢邊個國家嘅人來嘅????



 


呢個咁嘅貴到死雪糕, 我都食唔出佢味道有幾驚為天人....我攞住呢 "壇"野, 坐在廣場嘅櫈上食, 未食到一半佢開始溶, 攪到我 "呢晒hea"... 剛才位侍應, 係來自 Bangladash (中文係咪叫 "孟加拉"?)。 嘩, 估唔到咁遠來到意大利搵食.... 聽講Bangladash係亞洲最窮困嘅國家, 生活非常艱苦, 出國搵食相信係當地人脫貧嘅比較可取嘅方法之一, 希望佢地可以搵多D錢幫助到家鄉嘅親人啦。



 


從Piazza Navona轉幾轉, 轉到來呢處: Pantheon (萬神殿)。萬神殿建築宏偉, 面前仲有一座方尖碑。 萬神殿係免費入場, 所以更加吸引遊客。



 


據書所講述, 羅馬皇帝 Augustus嘅女婿 Marcus Agrippa在 27B.C.建造此寺廟, 到118-125年 (A.D.), 當時嘅業餘建築師 Hadrian皇帝再重建而成。下面相中嘅刻字就係Hadrian紀念Agrippa。



 


萬神殿其中最宏偉之處係巨大嘅柱廊 (總共有16根花崗柱), 另外仲有那道勁厚又大嘅鋼門。



 


萬神殿另一特色, 係呢個圓頂。歐洲最寬嘅石造圓頂, 高度同寬度都係 43.3公尺。呢個天頂看到出面個天空, 當時我見到有幾隻鳥飛過!! 



 


萬神殿內部好寬敞, 擠滿訪客, 噪到不得了!!!  救命!!!  意大利周圍都鬼死咁噪!!



 


 


離開萬神殿後, 又再周圍轉。轉到來呢個地方, 唔知係甚麼政府建築物。然後經過 Colonna di Marco Aurelio, 之後再 "遇上"一個方尖碑。羅馬都真係頗多方尖碑 (不下於埃及)。



 


把握時間, 周圍行周圍睇.....跟著來到嘅係: 無人不識嘅許願池 (Fontana di Trevi)。未行到許願池, 離遠已經被巨大嘅噴泉水聲響所吸引。許願池池水非常清澈, 浮雕刻得美麗細致, 而且建築物本身好潔白, 相信有關機構應該經常清洗表面。 順便都要掉個硬幣落去, 唔返來羅馬唔緊要, 最緊要可以返到來意大利 (特別係Torino就得架喇), hahaha...



 


羅馬有無數噴泉, 齋行去唔同地方欣賞噴泉都有排行, 有排搵。


位在 Piazza Barberini嘅 Triton Fountain (Fontana del Tritone// 海神噴泉), 係大師 Bernini嘅另一傑作。



 


至於在  Piazza della Repubblica 廣場嘅 Fountain of the Naiads (仙女噴泉), 係一個size極大嘅噴泉, 佔據在馬路中央嘅 roundabout。Piazza della Repubblica在羅馬 Termini火車總站附近, 就算步行過去都好快到達。



 


由於相片同埋去過嘅地方極多, 下回繼續....


穿梭羅馬 07 ~ 待續  


No comments:

Post a Comment