Saturday, February 09, 2008

Part 4 - 白撞祖記總部

繼續講下我個都靈朝聖 (參觀聖堂 & 祖雲達斯)之旅....


去都靈之前,有朋友話我知,2006年時, 有一班內地嘅祖記球迷去過都靈睇波,呢班球迷曾經嘗試去祖記個總部看看,我都有睇呢班球迷在內地個祖記論壇講述佢地個次嘅旅程。佢地非常有心,寫左前去嘅方法,不過其實佢地一行人只係在reception個位影左幾張相,因為總部係謝絕參觀的。


我於是乎就印低d資料,諗住都學呢班fans走去睇睇個總部係乜東東樣貌。我諗最多佢咪唔比我參觀,又唔會捉我上警局,哈哈。


朝早,食左早餐,係酒店附近有個巴士站,原來有車會經過祖記總部附近,於是我上左車後就問阿司機叔叔, confirmed一下。冇錯,司機叔叔一如大部份都靈人一樣,係唔識英文的.....  我又係用個兩三句問路說話問佢,great, 佢明我講乜, but oh no!  我唔知佢答我乜!!  但佢實在好似好多都靈人一樣,勁度好人,當站到時,佢轉身示意我要落車,我行埋去唔該佢時,佢仲指手橫腳話我知點行,我實在感激萬分。  我想強調,在都靈差不多每位我遇過嘅司機都係類似咁,你話係咪好誇張??!!


祖記個總部,如果唔留神,隨時行過左都唔知,因為門面豪不起眼,只係一橦好普通嘅建築物, 隔離又有d爛地, 我都差d行過龍。





我入到大堂,已經有位實招哥哥坐左係度,好young嘅實招,樣看起來頗cool....我用意大利文問佢, 唔知可唔可以參觀呢度呢?  其實好廢話,肯定唔比啦。佢好cool咁擰一擰頭,我就只可以話 "唔好意思呀..."。我一眼見到佢後面有d正野!  因為上面有個櫃放左d獎杯,再後面就有張好大嘅大海報!  好吸引嘅風景呀,我見個實招哥哥又唔趕我走bor, 我咪係度望望下,咁難黎得到, 實在唔願走呀。點知個實招哥哥呢個時候係佢腳底唔知邊度攞左d野出黎,係一叠野, 成叠祖記posters!  嘩!  佢fing下隻手,示意叫我攞,嘩,發達呀,我以為睇錯野,咁筍, 有野送!


就係呢個時候,後面唔知幾時閃左位仁兄出黎,佢用英文問我,你想唔想我幫你影相呢???  嘩,又一個嘩字,我當然仆到叫好啦,放是就同佢上左上面影相。


我相信d獎杯係假的, copy黎...不過我照影可也。








我實在遇到貴人,好開心。影完相落番黎,同個實招哥哥講,d posters, 唔知可唔可以攞兩三張呢,點知佢示意我攞晒走!  攞晒走?  我以為我誤會佢意思,再問佢 - 攞晒??  係喎,真係全部。我高興到呆左,係咁多謝佢,個度成20張posters喎,唔知佢係咪想搵個茂里幫佢清理舊物呢? 


當我仲好開心咁睇梗d posters時,佢又係佢腳底攞d野出來,放左d野上枱,嘩,又有野??  我真係唔識講野咁滯,我千多謝萬多謝佢之後,終於白撞完總部喇。我走出門口後,睇下佢比d乜過我。




職員所送嘅 2006-07球季全體合照, 膠面印,一面係彩色,另一面就係黑白的。







另外送的禮物就原來係心口針同keyring。





都靈奇妙之旅...待續.....






No comments:

Post a Comment