Sunday, February 03, 2008

Part 1 - 初次到都靈朝聖!

上年 (07年)去左一轉意大利,返黎之後,成日都想將d特別嘅經歷寫低落黎,同各好友分享一下,不過苦無途徑。  機遇巧合之下,開左呢個blog, 咁諗下不如係呢度講下啦。

旅程中最重要一個目的地就係都靈!  去得都靈,都因為我係想去睇波,唔通我去開商務會議咩,哈哈!  講時講,都靈真係好有business feel...首先有咁感覺,係由呢處開始....

我由倫敦Gatwick機場坐飛機過去都靈,全機坐滿。我睇全機人只得我一個係 - 唔係生意人或者都靈人!架機大部人都着晒西裝:例如, 坐我隔離個兩位仁兄仁姐,坐低,架機一起飛,就在公文袋攞晒d文件、files出黎,好似傾梗大生意咁!我橫顧四周,原來好多人都做梗同一樣野!但我就....拿左本 "手指意大利"同 "開始在意大利自助旅遊"兩本書出黎睇!我好似黎錯地方咁添!!  死喇,都靈係咪好悶蛋??  究竟除左去睇波、去市中心間Juvestore買野、諗住白撞祖記個總部、去埃及博物館參觀同埋我最想睇嘅都靈裹屍布之外,會唔會悶足5日4夜嘅呢???? 

係唔會!因為好戲在後頭!!!  因為除左係Juvestore狂買野、成功白撞祖記總部同埋睇左場波之外,更加有唔少完全係意想之外嘅奇遇, 希望慢慢講下啦。

後來我記番起,唔怪得咁多西裝人啦。除左因為都靈傳統上係一個工業城市外 (FIAT總部設在都靈相信好多人都知), 我去都靈那段時間剛剛係佢地一年一度嘅國際書節 (international book fair),所以個城市變得好熱鬧。有日我係一個 tourbus上面,坐我隔離位女士同我傾計,原來佢係作家 (印度女人), 第二次來都靈,剛剛出席左一個talk, 被訪問。佢已經有兩本書被翻譯成意大利文!嘩,乜有個咁勁嘅人坐左我隔離!

Tourbus上面位tour guide講,原來都靈好多菲律賓人,但佢地並唔係黎做女傭,佢地係居民!  乜原來咁多菲律賓人鐘意移民去都靈咩???  真係唔講唔知。但鐘意移民嘅中國人,可能都靈唔係佢地first choice, 因為我係都靈5日,見到嘅中國人極之少,數埋應該冇10個。

待續......




都靈機場的入境大堂真係非常咁 "簡單", 但原來上層嘅離境大堂好鬼大 (重有另一間Juvestore添)!




2006年冬季奧運在都靈舉行,市中心依家都仍然有d擺設紀念。




都靈市中心非常整潔乾淨,而且係頗安全嘅城市, 可能同一般人想像嘅意大利有d唔同。




露天茶座,在歐洲好普遍,在都靈都唔例外。



6 comments:

  1. 好!等待你的續集!

    ReplyDelete
  2. 嘩!聽到都流口水,如果俾我去到實破產都似!好羨慕呢!期待您嘅續集!
    [版主回覆02/05/2008 01:14:00]如果想破產,真係黎都靈實得!!!  大吉利是!  Haha...

    ReplyDelete
  3. Anita, 等緊你續集呀! add oil!!

    ReplyDelete
  4. 多謝各方友好支持本人繼續寫落去!!! 
    飲杯咖啡幫手支撐先.... 哈哈哈哈哈!
     

    ReplyDelete
  5. 你好呀~ 終於比我搵到一個香港人曾經去過都靈! 我月尾都去都靈, 也買了祖雲達斯的波飛了, 不過我唔係球迷, 亦唔係因為睇波去果度... :p
    無論旅遊書同網頁都好少都靈資料, 希望你介紹下有咩必去的地方啦!
    請問TORINO+PIEMONTE CARD抵唔抵買?
    仲有我住的地方好近球場(5min walk), 其實去其他景點係咪好唔方便?
    [版主回覆09/15/2012 21:05:32]Hello 小叻你好!! wow, 很好呀你今個月底去Torino! 我上兩次去Torino時, 球場和依家的那個已經不同, 所以sorry 我不太肯定你今次的住宿點會否離市中心很遠。
    Piemonte Card我覺得抵呀! 因為可以免費入好多景點, 又包trams, buses任坐。不過如我沒記錯, 地鐵是不包的。
    Torino很 多museums, 你留幾多日呢?我個人覺得一定要上 La Mole個塔頂看 Torino市, 日頭比較靚, 又可遠望阿爾卑斯山;反而夜晚黑媽媽, 附近沒有怎麼高樓地標, 夜晚景致一般。個塔裡邊嘅National Museum of Cinema好值得去! 另外有個Automobile Museum of Torino (I forgot the exact name, sorry), 好正的!! 但可惜我冇去過, 有朋友去過, 見過佢影嘅相, 好多野睇裡面好靚的!!
    oh因為已有幾年沒有返去, 唔知有冇多左好多景點呢, haha...

    ReplyDelete
  6. 仲有電車/巴士上有無好似香港咁有到站廣播?
    [版主回覆09/20/2012 22:11:14]我上年去拿玻里玩了幾日, 那兒真係比北部復雜好多呀!!!
    [版主回覆09/20/2012 22:09:27]電車、巴士好似沒有到站廣播... 但巴士好似有螢幕顯示下站嘅名, 不過由於是4年前的,事 sorry, d有東西已忘記了....
    小叻, 祝你在意大利旅途愉快, 玩得開心又安全。聽聞意大利治安差左, 所以你小心呀!!

    ReplyDelete