Monday, February 18, 2008

Part 5 - 都靈美景大搜羅!

今次諗住簡單分享一下我上趟 (07年)喺都靈有去過嘅重要景點。雖然我逗留左5日4夜,但實質遊玩時間係只有3日full days, 非常趕,有幾個我原先好想去嘅地方都因為時間關係,去唔倒呀...., 所以若果有機會再去的話,一定第一時間去先!!!


都靈應該唔係好多香港人去意大利旅行嘅其中一個目的地,除非好似我一樣,想拜訪祖雲達斯嘅hometown; 又或者去開米蘭,有多餘時間,坐個幾鐘頭火車過去都靈順道參觀一下。但咁嘅好處係唔駛撞口撞面都係香港人/亞洲人! 


比起意大利好多其他嘅大城市,都靈比較寧靜,亦好安全。同羅馬、米蘭等地方分別好大,但我覺得好舒服,尤其是終於可以尋回一絲安寧,太好喇。


唔知點解,我在都靈期間,有少少在家嘅感覺。d人好友善 (好溫暖呀),地方整潔,頗安全,唯一係冇乜人識英文 (咁都有好處嘅....焗我勁查字典記住d字同expressions, 免費practise意大利文, 哈哈!!)


雖然都靈傳統上唔係香港人嘅一個旅遊勝地,但我個人就覺得呢個城市有好多地方, 可以值得花時間慢慢遊覽觀賞一番。







我住嘅酒店附近有一個street market, 條街乜鬼都有得買 ~ 生果、蔬菜、肉類、日用品等等。










都靈d建築,最出名之一,係呢d長廊 (porticos), 所以行街shopping, 就算係落雨甚至係落雪都唔駛怕 (當然天公造美就最好不過啦)。













2006年冬季奧運會在都靈舉行。喺市中心嘅Piazza Solferino (Solferino廣場), 起左一個建築物,收藏、展覽冬季奧運會裡一些展品,冇記錯的話,係免費參觀;仲有d過期紀念品,以特價發售,我都買左一d留念添。













上面三張相展示美麗嘅Piazza San Carlo同好味嘅名菜Vitello Tonnato。Piazza San Carlo被形容為都靈最美麗嘅廣場;而Vitello Tonnato (Vitello解小牛肉, tonnato就解tuna fish sauce)係Piemonte省名菜 (都靈係Piemonte省嘅capital)。


呢個廣場日頭唔覺得有乜特別,但夜晚入黑後,情調一流。廣場週圍有好多餐廳,可以選擇喺露天餐枱食飯, 週末仲有街頭表演添。註: 呢度係Caffe' Torino, 好出名的,本人唔識死試下幫襯,好彩仲比得起$, 唔駛食完後冇$埋單,要留喺度洗碗碟扣數,哈哈!!!!  間餐廳d工作人員勁好人,第一日去竟然送左佢地餐廳大堆朱古力過我;佢地叫我第二晚再黎吃過,有野送過我。我諗住橫掂都係要搵野食,去番相熟一間都係好事,於是答應。第二晚我一去到,坐低,佢地就叫我入去餐廳內揀兩件cakes, 送我食!!!  太好喇,之後又再送左好多印有佢地餐廳名字嘅小型朱古力, 比我 "戰行" (farewell)!! 







Piazza Vittorio Veneto (Vittorio Veneto廣場), 據講係歐洲最大嘅廣場。呢個廣場真係超級咁大!!!真係行都行到腳仔軟!!!










都靈出名嘅地標 ~ Mole Antonelliana (La Mole).  前文 ("穿梭都靈"裡嘅文章)有簡單介紹過呢個建築物的。去到都靈,一定要抽時間去呢度玩下, 最好參觀埋裡面嘅Museo Nazionale del Cinema (The National Museum of Cinema), 因為裡面展品好有趣。第二張相就在博物館內拍攝的。







Porta Palatina (稱為Palatina城門), 附近一帶較為寂靜, 因為已經離開其他景點頗遠,週圍又冇乜人。










呢間叫做 "Al Bicerin"嘅cafe, 亦係非常著名,去到我都點左一杯佢地著名嘅飲品bicerin (都靈咖啡 + 熱朱古力 + 奶 + whipping cream)。不過我牛趙牡丹,唔識欣賞,亦唔多識講呢杯飲品點解會咁出名同咁好飲......













以上三張相片係我去Basilica di Superga (Superga洗禮堂)攝的。首先要喺市中心坐一架巴士去到市郊某一站,然後過對面馬路坐一種小型火車仔 (第一張相所示), 上半山後,再行一段路,就到達洗禮堂喇 (第三張相所示)。 可能意大利小學生好多outings, 我成日都在不同地方撞到一班二班學生。今次,我又撞到好頑皮嘅細路。圖二個班學生,就係我等上山小火車時,佢地亦係等同一班車。我要強調,d意大利 "靚仔靚妹"真係噪到冇人有,把口未停過,講野有動作多多 (其實幾可愛gee), 但佢地真係噪到拆樓,成架火車比佢地坐晒咁滯,其它旅客基本上得十個八個。我亦冇得揀, 只可同佢地一個車卡, 坐喺佢地附近。架火車嘅噪音分貝唔知只唔只200, 我聾咁滯!!!  佢地又唱歌,又大聲傾計,跟著又打下交,又打開唔准開嘅窗門, 然後有兩個老師行埋黎,惡到爆勁鬧佢地。但老師一行去第二個車卡,班靚仔靚妹又再噪過, 仲竟然打開火車地下塊版 (於是乎火車行車中見到個地下)!!!!  幾鬼反斗,反斗到你唔信!  而佢地又對我非常好奇,成日望下望下我,攪到我好唔自然。


d意大利老師真係超級惡,如果佢地喺香港教書,實一早比d家長投訴左,炒埋都未定囉....


有件傷心事值得一提: 1949年5月4日,拖連奴足球隊剛在葡萄牙踢完波,齊坐飛機回都靈, 但不幸因為大霧,飛機撞機落洗禮堂後面,全機所有球員以及球隊工作人員,共31人喪生,事件令都靈市變成愁雲慘霧。為紀念呢件不幸事件, 於是喺洗禮堂後建造左一個殿堂紀念。可惜殿堂只在週末開放比公眾拜祭, 我時間唔配合,冇參觀到。








Museo Egizio (The Egptian Museum),號稱世界第二大埃及博物館, 展品數目僅次於埃及嘅開羅博物館。裡面展品都算豐富, 不過我覺得比起開羅博物館, 規模仍然係細好多。


其實仲有一d景點沒有去到,如果再去都靈,會先去個d景點, 影多d靚相,同大家分享一下。







差d忘記左優美嘅Fiume Po (River Po)。




都靈之旅待續.....


5 comments:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*19 February 2008 at 12:53

    打開火車塊底版呢個好攪笑呀......  不過, 都幾危險 ga bor...... 
    不過, 最勁都係你!  你居然可以一個o係 italy 自由行!!! 我一定唔得,亦從來無諗過呀..
     
    [版主回覆02/19/2008 17:29:00]班靚仔直頭冇有怕,反而d大人 (例如在下), 真係比佢地嚇親。佢地玩到冇野好玩!!  唔知阿廸比亞路、馬基安尼、巴治奧等等, 細個係咪都咁鬼八厭呢??!!  .......都係第一次一個人旅行,唔計駛$呢樣野 (因為一個人旅行住宿貴好多), 一個人就可以好flexible, 想點玩去邊都可以自已決定, 我就係今次勁參觀聖堂、教堂、博物館等。不過當然有旅伴可以有照應,有安全感d, 而且亦save多d$。

    ReplyDelete
  2. 嘩!引死人喇!等我學好啲意大利文,儲啲盤川先!
    [版主回覆02/21/2008 22:55:00]努力、加油!

    ReplyDelete
  3. 我都想去都靈呀,不過我朋友話冇野睇(名勝掛),只浪費時間喎....
    [版主回覆04/13/2009 20:30:00]原來SAGA你好耐之前回應過我喎....唔好意思, 完全唔知添!!! 
    你邊位朋友竟然話Torino冇野睇架??  我要同佢當面對質呀!    去Torino不但唔會浪費時間, 你簡直覺得唔夠時間玩呀!!!!

    ReplyDelete
  4. you really know a lot about Torino, have u ver lives in Italy?
    [版主回覆04/13/2009 20:43:00]Thanks teddybear for your compliments .  Indeed I have only been to Torino twice, the first time for 5 days, and the second time for about two weeks.  If one day I'm gonna live in Italy, I wish that I could live in Torino .  How about you?  have you ever been to Italy before?  Do you like the country?

    ReplyDelete
  5. To make a very long story short, I am Italian. I was born in Genova, where I have lived until starting a professional activity that brought me to every part of the world.
    Whenever I can I go back to my home town, which I consider the best in the world.
    Why do many HKG girls like travelling to Italy? Are the Italian boys one of the reasons?
    [版主回覆04/14/2009 12:55:00]Ehhh, nice to meet you teddybear . Tu sei Italiano/a?  E sei nato/a a Genova??  Bravo!!!!  Hahaa... I don't know if the other HKG girls like traveling to Italy becoz of ragazzi italiani or not... but at least that's NOT the reason why I like Italy.      I first started to like Italy becoz of gli Azzurri e La Juventus.  By the way, when I traveled to Italy last year (2008), I did also spend a night in Genova.... do you know there is a movie called "Genova"?  It's a British movie done recently and it showed many beautiful views of Genova (the waterfront, the famous little alleys and so on)... You probably have already seen it.  

    ReplyDelete