Wednesday, February 13, 2008

意大利郵政

雖然我極喜愛意大利,但我都唔會咁麻木。之前講過下意大利郵政 "厲害"之處,今日真係忍唔住又要發下囖穌。

話說我訂嘅個本祖雲達斯月刋 "Hurra Juventus", 一月份個期仍然影都冇。2月1日我終於忍唔住,sent左個e-mail過去意大利,問佢地究竟有冇寄過本雜志比我,好彩佢地都好快reply我。佢地話1月7日已經sent出左,如果過多一個禮拜都仲未收到的話,可以再寄過比我。

離晒譜,成個月本野鬼影都唔見。我等呀等,等呀等,等到今日都仲未見本雜志,終於忍唔住,今晚再sent左個e-mail比佢地,唔該佢地寄過一本過我。

我相信原本個本已經消失於天地間。個期係保方做封面,裡面有佢訪問,肯定未離開意大利之前已經被tark左啦。

我已經聽過太多關於意大利偷信、偷郵包嘅故事。 寄封信成世先收到;寄郵包就話唔寄掛號多數都收唔倒。唔知的話,真係以為意大利係第三世界國家。好離譜,好失望。

我都唔知雜志社係咪真係會再寄過一本一月號過我;而如果真係咁好人再寄過,我係咪會收到呢??  悉目以待.....要祈禱保佑下自已先....

2 comments:

  1. 真的。我有很多客人都有同樣的遭遇。
    在香港寄過去更慘情。所以我叫他們寄包裹必須買保險。500元保費才2.5元。
    祝您早日收到郵件。
    [版主回覆02/14/2008 20:36:00]多謝你的祝福。
    原來你d客人都有過呢種經驗, 真係慘。...我之前寄過兩次野去意大利,對方都係收唔到,我好鬼激氣。之後有朋友同我講,寄郵件、郵包過去意大利,重要的話記住寄掛號。

    ReplyDelete
  2. 我次次寄過去都係個幾月先收到, 第一次我仲以為佢地成個月仲未收到肯定係寄失啦, 都唔知幾驚..... 搞到我而家無論寄生日禮物或聖誕節禮物都要2個月前準備囉! 好彩我次次都寄掛號。意大利的郵政服務咁差, 但係收郵包時仲好意思收人稅囉, 真係激死人!

    ReplyDelete