Wednesday, February 27, 2008

竟然咁快又收到雜誌 ~ 2月號!

尋晚返到屋企,竟然又有一本Hurra' Juventus!  不過, 呢本係2月個期。真係太欣慰,我仲以為呢本會等到3月幾先收到添, 所以依家已經收到 (唔駛又要e-mail佢地,叫佢地寄過份黎), 太好喇, 我都唔想做煩人, 成日催佢地寄比我, 我都真係好身心疲倦。

不過差不多同一時間收兩期雜誌,要花好耐時間先可以睇完bor...當然啦,查字典搵解釋都好需時! 

本來都好想講下昨晚場都靈打吡,不過我實在太眼瞓...尋晚3:00幾睇左場波(仲要場波好鬼死悶呀,救命!),之後7am就要起身返工。返左一日工,仲上左2個半鐘意大利文堂,依家真係好似原神出hill咁, 要休養生息番先....話時話,點解Nedved咁燥攞紅呀??!!  真係要control一下喇。而...乜祖記主場賽事唔係NOW播咩?  點解Cable今次有得播?? 




今期送隊長 Alex同Trezgol嘅大海報,我都未有時間拆出來睇添...






唔知攪乜鬼祖記 "奧斯卡"!!! 






有張相有Marchionni喎 (右下角張),正!!!  不過未研究係講乜。

No comments:

Post a Comment