Friday, February 15, 2008

意大利郵政 vs 香港郵政

之前講到,我被意大利郵政激到飛起,份一月號雜誌到依家仍然影都冇,我唯有 sent左個e-mail去意大利個邊,請佢地寄過一本過我。

佢地果然極快回e-mail比我,話再寄過本比我。第二日醒起,有d野係咪應該提醒下佢地呢?  所以又再 sent e-mail比佢地,我講左d連我自已都覺得非常低能的事情.....就係請佢地寄雜誌比我時,可否用一d紙遮住本雜誌封面,因為保方做封面,可能會被偷去!!  唔知對方見到我咁講,會唔會爆笑左出黎?
 ...有個咁白痴低能嘅祖雲達斯球迷 & 讀者geee (來自香港添)??? 

見識過意大利郵政嘅 "出色"之處,就更加感覺到香港郵政嘅可愛。我近來有個好有趣嘅經歷, 好想讚揚香港某d郵政人員。

話說我最近等一份由意大利寄來的郵包,等左個幾月都唔見,問意大利那邊,佢地話寄出左好耐喇喎。那我就繼續痴痴地等...一星期後,我終於見到我夢寐以求嘅那份郵包在屋企個信箱出現,實在太開心喇。跟著我望一望郵包上面,攪乜我個地址只有 xx xxx Estate, Hong Kong!  但點解我竟然咁都收到份郵包嘅???

其實係我見到有人用原子筆在地址附近寫左 "Try xxx, xxx" (我住的樓名同門牌號碼)!!  我見到時,真係好感動,好感激那位用左好多時間去搵出我個地址出黎的郵政人員 (或者多過一位都唔定)。  可能我平時比較多信件,比較易對番出來,但肯定嘅係,負責嘅郵政人員替我做左額外而又極花時間嘅事情,佢地實在非常有心!  我想過寫感謝信讚揚佢地,但又唔知寫去邊道謝。

香港 - 係咪有好多可愛之處呢? 





6 comments:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*15 February 2008 at 22:45

    真係好叻呀!!! 咁都寄到比你 wor!!!
    [版主回覆02/16/2008 22:24:00]係啦,竟然咁都收到,幾神奇!
    仲有一樣奇野,就係對方寄個郵包比我時,點解認為寄去一個咁地址,收信人會收到信呢?  唔通佢以為香港真係一個漁港,我係一個漁夫,自己住晒一條村? 

    ReplyDelete
  2. 我嗰封package居然係寫啱咗地址,不過足足2個月先收到...
    [版主回覆02/16/2008 22:26:00]痴線,寄去非洲都收到啦! 
    你就好啦,佢地寫你個地址。但點解要寄咁耐呢?  好離奇....

    ReplyDelete
  3. 香港郵政真的很多是FRED(美國郵政人員),他們就是這樣去默默的為香港巿民服務。地址不全也會盡能力去救。
    他們要批死一封信,要過很多關。剛巧負責派信給你的郵差認識你,當然原因好多,例如多某類信件,姓名特別......等等。所以咪送到你手上。
    FRED 的另一個意恩是發掘(F)弗雷德精神的人員,你發現了。第二個字母R就是鼓勵。真希望你能就他的服務給寫封信、或一個電郵、又或一個電話,舉手之勞你便可以將這好人好事的好員工的工作態度表揚了。郵差同事便可得到小小的獎勵大大的鼓勵。感謝您。

    ReplyDelete
  4. 寫漏咗最重要的:
    香港郵政 香港郵政總部 香港中環康樂廣場二號
    hkpo@hkpo.gov.hk  (記住cc自己或另一位好友)




    總經理(郵件派遞) 九龍尖沙咀 中間道十五號 中間道停車場大廈閣樓

    2723 3454熱線
    (2923 5209誤投郵件熱線)
    2312 1455傳真
    [版主回覆02/17/2008 22:17:00]嘩,thanks very much!  你好厲害,資料豐富,我一定要盡快寫封感謝信過佢地那邊。你是郵政人員嗎??

    ReplyDelete
  5. Welcome to my blog

    ReplyDelete
  6. 我是一個尋找平凡中而卓越的人。本身是郵署前線員工,業餘喜歡教書,參與救援工作己超過37年的後生仔。喜歡睇別人的網誌。
    多謝您給我們的讚譽。我們都是以工作為挑戰,每天完成任務總有一點兒的滿足感。我曾得到很多顧客的讚揚(現在沒有了),他們的讚揚使我充滿能量去工作,雖然每天都很辛苦,但從沒有怨言。因此我也很想每一位同事也得到如此的鼓勵。這種動力才使香港郵政成卓越的團隊。
    感謝。
    [版主回覆02/18/2008 00:28:00]I see...唔怪得你咁熟悉情況啦!  幸會幸會! 
    我從來都非常敬佩郵政人員,佢地每日背着咁多咁重郵件,努力工作,一d都唔輕鬆,唔舒服。
     

    ReplyDelete