Tuesday, February 05, 2008

Part 3 - 首度拜訪祖雲達斯專門店!

上回講到都靈好多人好友善...其實仲有好多例子,不過可能講幾日都講唔完 , 所以唔講住喇,不如轉下題目啦,講下我朝拜祖雲達斯嘅第一個目的地 - Juvestore (祖記專門店)。


Juvestore在市中心嘅店舖,在旺區嘅大街上。由於都靈市中心街道設計大致係成井字型,所以d街道排得好整齊,而祖記間店可以話係頗易搵。搵到間舖喇!!!


入面佈置得好靚。第一次真正去到咁祖記feel嘅地方,異常興奮!  為左禮貌起見 (而且唔知係咪准許), 所以首先走去收銀處度問一問可唔可以在裡面影相。個salesman好友善咁話可以,於是我就係咁呢度又影,個度又影。影得梗係唔好浪費,影得衰咪delete囉,用SD card咋嘛! 


裡面嘅 "風景"實在太怡人喇!  最吸引我嘅就係個支簽滿晒球星名嘅白色簽名柱!  我對住條柱影左一輪後,就請個salesman幫我同條柱影左幾張 "合照"。







嘩,離遠已經見到間舖喇!  四位祖記主要人物都在舖外嘅poster上。







入到去簡直瘋狂添呀!  我可唔可以攞晒d野返屋企呢?  呢條就係Juvestore裡面嘅球星簽名柱。




講真,呢間Juvestore入面有售嘅物品唔係話好多,好多在 juventus.com網上有得賣嘅野在呢處都見唔到,有d失望。唔知祖記係咪特登 "焗" d球迷上網訂貨,賺多d錢呢?  最弊係,網上訂野貴到鬼咁,分分鐘郵費貴過件貨!!!


我在呢間店唔係真係買到好多野 ---- 一本隊長廸比亞路嘅自傳、一件 t-shirt, 一架祖雲達斯隊巴嘅模型車,同埋少少濕濕碎嘅野。反而我係街上邊一間舖頭買左一張成張單人牀單咁大嘅祖記旗 (10蚊歐羅呀,好貴), 同埋一隻關於保方嘅DVD (實情係我買錯野,原先我係諗住買祖記呢套 DVD series嘅No.1, 關於廸比亞路的, 但我睇錯左,買左No.2, 即係我依家呢張,但我第二朝想返去換,位老闆話 No.1個隻已經賣完,現在剛推出 No.2呢隻)。咁算啦,冇所謂啦。





都靈市中心嘅建築物非常之高貴華麗, 唔知同佢曾經在 1861-64年間係意大利嘅首都有冇原因呢?   另外都靈好似曾經被法國佔領左一段時間 (唔係好肯定啱唔啱)。而這座建築物叫 "Palazzo Madama"。







都靈嘅其中一個重要地標 - Mole Antonelliana (La Mole) 外表金碧輝映,就算在都靈半山上望落黎,這座building都好突出。由地下可以坐升降機上La Mole最頂,望下全市風景。值得一提,裡面有間 “Museo Nazionale del Cinema” (The National Museum of Cinema), 收藏左好多明星拍戲時着過嘅衫褲鞋襪之類,仲有好多其他特別野睇,好有趣。如果持有都靈嘅 Torino Card, 免費入費嘅。


都靈奇妙之旅........待續.......


3 comments:

  1. JUVESTORE好吸引呢!當然其他風景都好正!有機會真係要去一次都靈!

    ReplyDelete
  2. 係呀,我都覺得都靈處處都風景優美。你一定有機會同你另一半去下的,哈哈。

    ReplyDelete
  3. 哈哈!等我儲下錢先啦,不過我另一半想去日本多啲!
    [版主回覆02/08/2008 02:20:00]哎喲,咁....你請佢一齊去次都靈先(話晒都係意大利嘛),然後請求佢自費, 咁你就陪佢去轉日本啦,哈哈哈哈哈哈!!!  好衰添.....

    ReplyDelete