Tuesday, February 03, 2009

參觀Vivenne Westwood展覽

今個農曆年, 除左食, 就係約舊朋友見面拜年, 同埋留在家睇碟 (要清貨)!!


除此之外, 做左一樣野, 就係去左英國時裝設計師 Vivenne Westwood在香港嘅時裝展覽 ~ A Life in Fashion。



 


我自己對時裝冇乜研究, 而且要買名牌時裝, 花錢不少, 但呢D時裝往往只流行一季,  過左仲著又被人話out。加上, 有時D衫又過度誇張, 點咁著出街呀。所以我只係買D大路普通衫著。


以前從來未睇過時裝展覽, 朋友提議去見識一下....當然好啦, 見識從來都要做 (何況又免費入場), 唔識多D野好快被時代同社會淘汰的......哈哈哈!!


VW (Vivenne Westwood)係好鬼Yeah嘅英國名時裝設計師, 連佢嘅說話都顯示出佢嘅獨特見解。



 


本來我從來唔識佢D衫係乜東東 style。入場睇下就認識多左少少...D衫真係好唔傳統好型呀。今次展覽嘅展品超過150件, 展覽由英國 Victoria & Albert Museum同香港太古坊合辦; 好多衫係VW私自借出作展覽。


A Life in Fashion展覽係世界巡迴展覽 (World Tour), 展覽嘅城市有:倫敦, Canberra (澳洲首都), 上海, 台北, 東京, Dusseldorf, 曼谷, 三瀋市, 米蘭, Sheffield (UK), 香港, 北京。



 


呢件泳衣非常騎呢.....係咪有D意大利feel 呢?? 



 


呢件工人衫好靚, 做工人有咁靚嘅衫著又唔差喎.....



 


呢件如果要比$買唔知要幾多錢呢??  我好鐘意呢套衫, 仲有頂有長羽毛嘅帽。



 


呢對鞋個踭咁鬼高, 嚇鬼!!!  我著左唔識行喎....



 


呢幾套晚裝好優雅好靚呀....



 


超型!!! 



2 comments:

  1. 仲以為你去做兼職model添,哈哈~~~~
    [版主回覆02/03/2009 21:34:00]嘩, 尼維特兄, 乜你咁睇好呀???!!!!  哈哈哈!!!!

    ReplyDelete
  2. 覺得佢設計d野神神怪怪, 夠晒跨張. 不過貴得黎又唔係我杯茶. 所以除佐一隻介子仔之外, 都無幫趁過佢既野呢!
    [版主回覆02/06/2009 08:53:00]我從來未買過VW嘅野, 第一件就係在展覽館買左佢一套杯墊做紀念品咋....

    ReplyDelete