Monday, February 09, 2009

52年來最大最光的月亮

據講今晚嘅月亮, 係52年來最大又最光嘅。


########


2009年2月8日【明報專訊】明天便是正月十五元宵佳節,有情人除了賞花燈,也可欣賞52年來最大的月亮,不過因為同時發生半影月食,月亮會較暗淡。天文台預測明日大致天晴,市民應可看到月食。香港天文學會說,在香港東面都可看見月食,如果空氣質素較差,月食反而更清楚。


除了月食外,廣東天文學會表示,明晚是52年來月球最接近地球的一日,屆時月亮看起來將會又大又圓。過去200年只有3次在農曆正月內,香港可以接連看見日食和月食,下一次將出現於2074年。


#######


我都認同。每逢月圓嘅日子, 個月光就喺正我個房間窗外嘅天空, 而月亮嘅光亦會 "曬"入屋內, 好靚的, 因此每到月圓附近個幾日, 我都鐘意望出天, 欣賞月光。尋晚我發現射入屋嘅月亮光異常光猛, 而且D光仲射到入房頗遠之處 (事關平時冇咁光又唔會射得遠), 望出去時又見到個月亮好光同埋好圓, 亦可以好清楚睇到個月亮。後來先知原來係咁.....


頭先食飽飯我又再望下個月亮, 真係好靚好光又好圓。 呢兩日嘅月亮, 我覺得的而且確唔同平時嘅農曆十五.... 走去拿著架相機影左幾張相添...質數唔好, 不過都叫做睇到個月光咁啦....嘻嘻嘻




 


No comments:

Post a Comment