Friday, February 06, 2009

丁點無厘頭...

講人好以好衰格咁, 但偏偏又忍唔倒口添.....


呢兩日, 有一位之前從未傾談過嘅blog友, 數次在我blog留言.....可能你都留意到....


先先佢問我,


"你好,請問你可唔可以教教我點可以係官網度訂波衫,係咪有信用卡就可以,其實我想訂07-08祖雲達斯波衫,加埋自己個名同NO


但我係官網只找到08-09個件,請問你仲知唔知香港邊度可以印到原裝祖雲達斯(08-09 OR 07-08)的字(是印自己名的)"


問題都頗正路, 答左佢。blog友 哈哈笑 都好有心回應佢。


********


之後, 佢以另一位blog友身分留言, 同我講,


你好!,我係XXX,因為我家電腦有些問題唔可以係道留言,所以借了我朋友的ACCOUNT


但我有D於係祖雲達斯的官網買野唔係好識用, 可唔可以打比我, 教教我,


唔該晒!  Thanks very very much ~~~我電話係xxxxxxxx



唔私人留言, 留埋電話號碼叫我打比佢, 佢都幾 "得意"!  仲有, 家裡電腦有乜問題, 攪到要用朋友個YAHOO ACCOUNT黎留言??!!!  朋友個電腦會log in唔到自已個account架咩???  兼且, 佢同佢個位 "朋友" 完全係新 account, 唔知佢乜頭乜路!!!


講真, 我就唔會打電話比佢, 完全唔知佢底蘊。仲有: 官網訂野有乜難啫??  難道佢從來未喺網上買過野??


跟住, 仲發現佢原來同一時間都 "轟炸" 緊blog友 哈哈笑!!


由於我以前真係未在祖記官網買過野, 所以我答話, "唔好意思, 我從來未在祖雲達斯的官網買過野, 所以幫唔到你。"


********


佢在哈哈笑度留嘅言都好勁 (哈哈笑, 唔好意思, quote左佢留係你度嘅言), 佢話,


xxxxxxxxxx (註: 祖記juvestore網上一件衫嘅網址)


...............買lee件衫...............


.......................係咪要有account, 


...............訂這件衫(66)再加埋運費(唔知要幾多呢)要幾多錢港幣


................................


............落左order幾要多日先收到貨,星期六,日計唔計?


可以addmsn ?因為我怕煩到我朋友了,謝謝你呀!!!


MY msn: xx_xxx_xxx@hotmail.com


大佬, 佢有冇查清楚, 哈哈笑係阿仙奴迷, 問人祖記官方網上商店D野, 人地鬼清楚咩!  。呢位仁兄仲問90幾條問題, 點解佢唔直接 send email 問祖記官方網上商店?? 仲有, 呢個人好懶, 我相信佢想知嘅野官方網上商店應該會有解釋, 佢唔想自己花時間找。 哈哈笑, 佢唔想煩到朋友, 但就想煩你囉!!  仲叫你msn add佢!!!


**************


跟住佢剛才又留言比我,


請幫忙看看這件波衫是否正貨  
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1117642735?u=mandylittlecute
請問可以點分D波衫是否正貨 , 我仲印埋名"domonic"
D數字同英文字可以點分係咪正貨,謝謝各位



其實我一開始已經提議佢去波衫鋪揾, 我真係唔識答佢D問題。


我唔係唔想幫人, 但唔知何解, 我一開始就覺得呢個人有D問題, 同埋.....我覺得佢只係想利用人!!! 


 


 


11 comments:

  1. 我個人覺得佢係趕住買比男朋友做情人節禮物,好驚趕唔切。而且佢又應該係唔睇波既女仔囉~~如果唔係都應該會留意一波衫d價,同大概知道件衫會係咩樣囉~~
    [版主回覆02/07/2009 22:58:00]其實我有想過佢可能趕住買禮物比佢男友, 我唔係怪佢問咁多問題, 因為我都明白佢可能心急....但係, 如果佢緊張要送禮物比朋友, 就應該早D開始準備, 而唔係臨急先黎趕, 然後係咁 "cheu"人地答佢....可能我yim尖, 彈三彈四啦.....

    ReplyDelete
  2. 呢個世界懶人特別多!
    [版主回覆02/07/2009 23:00:00]某程度上我係覺得佢好懶, 依賴人地幫佢搵答案, 好明顯, 有D問題可以在官網搵到答案, 但看得出佢淨係識問人。

    ReplyDelete
  3. 呢條友尋日留咗兩次以上嘅回應俾我,不過好快被我狠狠DELETE咗...
    今日又問我YAHOO嗰件07-08祖記係咪堅嘢,我即刻覆佢叫佢唔好煩我,再BLACKLIST咗佢!
    [版主回覆02/07/2009 23:20:00]門神, 你好呀! 好耐冇見, 祝你新年進步, 身體健康, 萬事勝意!
    乜佢都搵你 "求救"???!!!  我明白佢可能好心急, 但佢 "cheu"人 "cheu"得過份左囉, 要了解, 你心急你自己緊張嘅事, 唔代表要係咁 "cheu"人.....依家唔係話性命或健康有危急, 如果係, 我即刻幫你搵答案又點話!!  呢個世界太多壞人, 我唔知佢乜水, 真係做唔到茂茂然打電話或 msn佢, 點知佢其實係咪有不良機心呢 (加上本人係女性, 都要更小心為上)。

    ReplyDelete
  4. 哈哈...都唔知點講好lor...
    [版主回覆02/07/2009 23:31:00]哈哈....我都唔知點好呀.......

    ReplyDelete
  5. 哈哈,其實都好小事姐,起碼唔係D變態佬先啦。不過,如果自已唔係好識英文同意大利文,上官網訂野都幾驚架。另外,上官網訂野唔會比出面平,起碼仲要俾運費。我試過上林寶堅尼個網訂T-shirt,件衫只係二百幾,但運費竟然要千幾蚊,最後當然冇訂到啦....哈哈...
    [版主回覆02/07/2009 23:46:00]哈哈, 其實...佢係咪變態佬冇人知的!! 
    認真講, 佢可能係男扮女, 引我打電話或者msn佢, 然後再做第二D野....呢個係我一個考慮。佢話就話有個yahoo blog嘅account, 但裡面乜都冇, 我根本唔知佢係乜頭乜路。
    如果佢一開始講話自己唔多識英文都好呀....但呢個係假設, 我好難知佢係乜人, 諗緊乜, 呢個世界太多搵人笨嘅人, 亦有壞人存在, 叫我打電話比佢, 講真, 我就唔會做喇, 除非大家已經識左一段日子, 因為有共同興趣/嗜好, 大家有野傾得埋lan先得ga。
    係呀, 除非香港周圍都買唔到, 否則去官網或外國訂, 價錢唔便宜, 呢次case位 "blog友", 自己唔熟球衣嘅野, 真係應該搵番香港D信得過嘅波衫舖買的....我提議過佢的, 但始終好難開口叫佢去邊間買, 因為如果介紹錯, 容乜易被佢鬧到狗血淋頭呀!!!
     

    ReplyDelete
  6. 如果有d咁奇奇怪怪既人係我個blog到留言 ,我一定唔會理佢!
    [版主回覆02/07/2009 23:46:00]冇錯呀, 我覺得佢奇奇怪怪咁呀......

    ReplyDelete
  7. 最怕兩類人:一類係賣廣告;另一類係乜都lock晒,但又要睇你d文既.......
    [版主回覆02/07/2009 23:49:00]我都好怕賣廣告的....呢個世界, 好多想知人野, 但又懶秘密收收埋埋嘅人......

    ReplyDelete
  8. 咁得閒搵你地幫手, 佢不如自己睇真d點買la!! 我覺得瑩B的估計應該都冇錯架LA~
    [版主回覆02/08/2009 00:01:00]係喇, iris, 有一點我就係想講, "咁得閒搵人地幫手, 點解唔肯自己花多少少時間睇真d點買呢"????  如果你真係英文弱唔太明白官網上嘅購物條款, 你可以講清楚, 我會明白你原來有呢個困難;但反而係, 如果你只係懶, 唔想花自己時間, 但就想 "花別人寶貴嘅光陰"幫你尋求答案.....可能我好自私, 但人嘅時間真係有限, 我會set priority, 家人朋友有需要, 即刻想辦法嘗試幫你, 其餘人, 真係要視乎自己能力, 我唔係聖人, 我只係一個普通人呢!!!
    註: 祖記個網上購物網係有英文同意大利文的。

    ReplyDelete
  9. Swedish Hongkongese7 February 2009 at 16:41

    可以收線啦...
    [版主回覆02/08/2009 00:01:00]收左佢線囉!!!! xxx   xxx

    ReplyDelete
  10. 佢都真係幾奇怪,咁心急都仲可以打咁多野週圍問人,明明個網都有英文,自己睇仲快啦~如果話睇唔明,都可以講清楚D話咩睇唔明呀....至於波衫既問題,佢身邊一定有一個半個男性朋友架啦,問佢地都得啦。又再唔係,就叫佢地RECOMMEND一間香港賣波衫既鋪頭,自己親身去睇下D現貨,甚至買埋,印埋字咪仲快過上網買.....
    PS我都未買禮物呀.......因為我都係臨急先做個D人.....
    [版主回覆02/09/2009 09:30:00]係呀, 瑩B, 佢花咁多時間問得人黎, 自己都研究出個網D英文講乜啦!!! 
    佢唔同你嘅係, 佢想揾D特別野, 自己唔在行, 但又懶搜集資料, 只想旨意人地幫佢!!!

    ReplyDelete
  11. 我唔怕賣廣告,最怕係教友。一個教係好似唔駛迫人信,可惜穌哥D"o靚"真係好似曱甴咁可惡。
    [版主回覆02/09/2009 09:42:00]雖然我係教友, 但我以前都至怕人勁叫我去佢教會 "試下" 聽崇拜!  有D人真係熱心到得人驚....我從來唔叫人去, 呢D野, 唔駛push的, 佢突然有感應就自己會來啦.... 個別團體D "手法" 有時好嚇人...

    ReplyDelete