Saturday, February 14, 2009

Part 3 ~ 羅馬送我大禮!

近日有位blog友問起我2007年在羅馬遊學時嘅一D細節, 令到我又再記番起我個 "穿梭羅馬07" 寫左兩篇就停左添。趁仲有D記憶, 就不如趁呢排冇乜第二D野講, 回憶番先。在羅馬停留左兩星期, 主要因為學意大利文。我上課時間係逢星期一至五, 9am-1pm, 其餘時間, 我就用盡佢黎參觀羅馬市嘅不同名勝。


雖則話有兩星期時間, 但其實都係唔夠睇清楚羅馬的.......我係咪講得太誇張呢?  一D都唔係, 羅馬實在太多野睇, 加上每日只得半日玩, 時間好趕。兩個星期過去左, 仍然有不少景點係我唔夠時間, 而冇去到的。


有一樣東西不得不提, 何解我這篇blog的題目係: 羅馬送我大禮?? 


咁係因為: 我去到羅馬時, 發現一樣好開心嘅事, 就係我碰正羅馬市嘅 Cultural Week, 所有文化場所嘅入場係: 免費!!!!!!


簡直唔相信有咁大著數出現, 因為在意大利, 參觀景點絕大多數係要比入場費的, 而且好多時仲係幾貴。



我在羅馬停留時間係: May 13 to May 26, 咁即係話, 我完全可以用盡呢個Cultural Week嘅著數, 真係發大達, 唔係講笑, 大大話話慳左我40、50 euro, 因為計一計數, 淨係入 "羅馬鬥獸場 (Colosseo), 都好似要 13 euro。


所以今次在羅馬兩星期以來, 每日都忙到飛起, 一落堂第一件事係....走人, 是但搵個地方食午飯, 然後就去本來要比錢入場嘅地方參觀。


我首先發現原來唔駛錢參觀文化場所, 係在第一日落堂後去參觀:


國立羅馬博物館 (Museo Nazionale Romano) ~ 去cloakroom放低隨身物件時, 那位友善嘅女職員話我知有個 Cultural Week ~~ 哈哈, 最記得呢個回合, 慳左我 4 euro!!!  正!!! 


扮有文化嘅Ta....依照帶在身那本 "TOP 10羅馬" 旅遊書所介紹, 於館內周圍睇, 周圍影一餐 (唔駛比錢入來, 又有冷氣嘆, 盡人事睇明佢地)..... (以下圖片出自本人, 但內容係跟書所講作簡單描述)


 


著名雕像: Wounded Niobid (受傷的尼歐碧德) ~ 創作時間約 440BC



 


著名雕像: Discus Thrower (擲鐵餅的人) ~ 西元2世紀的大理石像



 


呢個銅像好靚, 好熟口面, 您係邊位?? 



 


館內有幾多極靚嘅 mosaics.... 個人覺得好值得花時間欣賞。



 


之後, 去左羅馬鬥獸場, 不過暫時未考慮入場, 因為多年前已經去過 (雖然印象不深了)。先作預告, 我最後都在Cultural Week尾聲時, 貪唔駛錢, 入左去參觀。留番遲D再講。 



 


鬥獸場附近, 有個凱旋門, 叫做 "君士坦丁凱旋門" (Arch of Constantine)



 


再之後, 坐 #11巴士 (本人對腳), 過去附近嘅 Roman Forum (羅馬議事廣場) 參觀。冇記錯的話, 呢個地方係免費入場。雖然Roman Forum依家成個爛鬼廢墟咁樣, 但想當年 (3千多年前), 原是繁華盛極嘅政治、司法與商業中心。




 


穿梭羅馬07 ~ 待續


No comments:

Post a Comment