Thursday, January 08, 2009

歲月不留人 ~ Jason Donovan & NKOTB

無無聊聊, 在FACEBOOK左search右search, 諗住揾下會唔會有D fan groups, 係我以前喜歡嘅明星歌星...

上排好似提過, 我竟然揾到 New Kids on the Block!  隊boy band當年紅到顛, 有聽英文歌的話一定識佢地個名。






我以前超級鐘意嘅 Jordan Knight....勁型!!








佢地事隔多年, 又出番黎唱歌。見到佢地嘅近照, 都幾驚訝, 因為佢地五個老左好多 (咁都OK), 又肥左好多, 眼神欠光采。我以前至喜歡嘅 Jordan Knight, 依家好鬼 "佬" (唔係 "鬼佬"), 好sad....仲有, 好多 FANS好似...........好大隻....








所以晨早佢地已經改左名: 仲乜鬼kids, 已經係men啦

New Kids on the Block --> NKOTB






Jordan依家個成熟型樣貌....









最唔開心係剛剛揾到另一想當年好喜歡嘅Jason Donovan, 原來上年左右佢又係出番黎唱歌。我見到佢個近貌, 簡直嚇一大跳! 

先睇下佢20歲左右時個勁俊嘅樣先....兩張都係同 Kylie Minogue合照。當年佢兩個勁 HIT, 第一張係佢地在電視劇 Neighbours裡嘅結婚照; 第二張就係佢地首 SUPER經典歌 Especially for You嘅唱片封面。


;






Jason Donovan消失多年, 我剛才在網上揾到料, 原來佢因唱片銷售量欠佳被唱片公司解約後, 中間有幾年生活在毒品中, 後在2000年識左依家個老婆, 生左兩個, 先遠離左毒品。 碾轉間, 2007年再重出樂壇, 前幾個月又出唱片。雖則冇唱歌, 但一直有做舞臺劇 (in London, Sydney & Melbourne), 咁又唔太差喎。

但佢依家個樣真係........太唔同喇, 又老又冇乜頭髮。 有D角度睇落仲好似前英國首相貝利雅 (Tony Blair)。


Jason Donovan-SPX-009463.jpg



jason donovan pieces of me




Jason Donovan只係41歲, 點解咁快變成巢晒皮gee

雖則佢地老晒, 但轉頭又諗, 老係自然定律, 最緊要活得精彩 & 有意思啫。40歲正係人生黄金時期, 能夠有機會再發展事業實應該替佢地高興。

早前我已經在HMV買左NKOTB隻新碟 (但衰在仲未聽); 唔知Jason Donovan隻新碟香港有冇得買呢? 

希望佢地在事業上能再創高峯。

8 comments:

  1. 人老不要緊,最緊要是心不老!約定你星期六聖堂見呀!
    [版主回覆01/09/2009 08:48:00]冇錯, 心不老係非常咁重要, 思想唔可以成個老人咁!
    一於咁話, 星期六見, 之後一齊食飯!! 

    ReplyDelete
  2. Swedish Hongkongese9 January 2009 at 08:10

    我同朋友都曾經討論過呢個問題. 佢問我: 比你揀, 你情願靚十年, 之後變得好殘, 定係個樣過得去, 但KEEP 住青春幾十年. 我梗係揀靚十年啦. 嗰十年可以比我為所欲為麻.
    [版主回覆01/09/2009 08:54:00]你選靚十年呀?  如果比我揀, 我揀KEEP 住青春幾十年...靚十年, 之後變得好殘呢樣我好難接受呢, 尤其如果自己不斷咁殘落去嘅同時, 見到D朋友仲KEEP得好時, 企埋一齊....OH NO, 會太傷的!!

    ReplyDelete
  3. 其實我都好少聽英文歌,但現在連中文歌都冇聽喇,都唔知買部 ipod黎做乜,哈哈...
    [版主回覆01/10/2009 23:01:00]我依家都好少聽歌, 因為真係一心不能幾用....哈哈哈, 英文歌固然outdate, 就算中文歌都唔識!!

    ReplyDelete
  4. ......嘩!!乜jason攪成咁呀~我睇妳講..都唔想拉落去睇佢宜家個樣..玉女都叫可以依舊..但金童....
    New Kids on the Block 我留意英文歌嗰段時間就係聽佢哋...雖然冇妳咁熱情..但都叫感受過呢個熱潮~哈哈~
    [版主回覆01/10/2009 23:05:00]係啦, 哈哈笑你話係咪好嚇鬼先??!  我地上次咪講話NKOTB五個人"佬"晒gee, 點知今次搵埋jason個樣仲加慘不忍睹呀!!  係啦, kylie係咪打botox呢?  點解keep得得咁好gee??vv或許因為jason曾經食毒品同食煙, 所以個樣殘得好嚴重呀....

    ReplyDelete
  5. jason一定係受毒品影響啦~佢呢個樣座底老多10年...
    仲未得閒聽NKOTB隻碟嗎...
    [版主回覆01/12/2009 15:57:00]係呀, 佢個樣真係坐底老左10年, 毒品真係咪掂, 攪到自已個樣又老又衰, 未老就已經周身病痛, 害死自已同身邊人, 有乜意思??
    其實又唔係話冇時間, 但就係冇認真坐低聽下歌, 太衰!!  快D開黎聽先....遲D話你聽佢地唱歌有冇走樣...哈哈哈

    ReplyDelete
  6. Jason Donovan....WHAHAHHA!! 我有佢n年前既MV LD 同HITS!!!! 有everyday i love you more, Too Many Broken Hearts!!!!!!!!! 仲有經典金曲夜必選既"Especially for You"...!!!!!
    我都幾老餅kakaka!! 我love pet shop boys!! :P
    [版主回覆01/13/2009 16:57:00]Sharpe, 你都好熟Jason Donovan呀, Give me five !!  我同你一樣咁老餅, pet shop boys我幾鐘意ga, 我有個老友就超鐘意佢地, 以前幫我將黑膠碟嘅歌錄晒去cassettes比我的...
     

    ReplyDelete
  7. 真係好耐無聽過佢地既名啦~
    [版主回覆01/25/2009 20:59:00]佢地又出番黎喇, 你可以買碟支持佢地呢! 

    ReplyDelete
  8. i love NKOTB very very much when i was young, & watched there live concert in Nov 08, it's a good show there.........
    i'm love Italy since i visited there in 2005
    check my blog if u have time
    [版主回覆03/18/2009 08:49:00]Hello Milan gal, nice to meet you here!!   Yes, I have just visited your blog.... definitely you're a big fan of NKOTB!  You even have gone to their concert, amazing!!  I have left some mesgs in some of your entries... Yes, I see that you also like Italy.  Lovely I have found someone who like both Italy and NKOTB... pretty hard.... hahaa... let's chat more from now on, haahhaa!!!

    ReplyDelete