Friday, January 02, 2009

見到D名人...

好少在blog講明星歌星嘅野 (好似八卦八卦咁添), 不過今日發生左一件趣事...又勾起我另一些往時趣事......


頭先lunch時落左銅鑼灣, 經過鵝頸橋時, 見咁多人....初頭以為又到打小人時節, 但見到有一支大射燈, 知道一定係拍戲。行近少少, 哦.....原來係蔡少芬 + 黄德斌....仲有陳豪 (全頭白髮呀!!), 拍緊戲, 唔係 "珠光寶氣" 仲拍緊啩??


上兩個月有一晚先在跑馬地見到黄德斌, 依家又見到喎。 大約年半前, 在銅鑼灣保良局附近見過陳豪, 佢真人真係幾高, 當時佢係光頭look。 在一條冇乜人嘅街上, 我咁啱行在佢後面, 又係向時代廣場嘅方向行, 我在佢後面行左超過5分鐘, 當時我唔知似唔似狗仔隊成員呢??


可能同D名人有小小緣份, 所以久不久都撞見下。以前在金鐘太古廣場見過兩次彭定康, 又見過一次前菲律賓總統 (阿基諾夫人?)。見過成龍迎面行過, 有次在中環一條細街見到周潤發, 當時唔知點解自己會睇住呆左, 佢就同我微笑...其他甚麽余若微, 李柱銘等政客都見過好幾次, 最記得89民運時在金鐘廊見到李柱銘 & 岑建勳神色凝重咁行過 (當時呢兩個人被盛傳協助大陸民運學生離開大陸)。我以前住灣仔時, 成日有明星歌星在屋企樓下拍戲甚至MTV。 郭富城未紅之前, 我見過佢同那個姚正青 (??)在太古城行街...


就連在外國, 都碰見過一D名人...5月時, 在都靈市中心街頭就見過祖記球員史丹達度, 基謝拉同埋洛斯連奴....而有次, 在西班牙某城市一間小舖裡, 見到前馬來西亞總統馬哈帝爾嘅太太...我本唔知位阿太係乜大人物, 係同行班馬拉朋友講嘅, 之後班馬拉朋友仲同阿太傾左一大輪添........


突然醒起, 仲在紐西蘭兩次見到金管局嘅任總...講起就攪笑, 我地先在Queenstown (皇后城)嘅機場見到佢同一位女士 (佢女友?), 佢地見到我地時明顯有D唔自在 (可能估唔到咁小嘅城市都竟然見到黄皮膚人), 之後我地整古整怪, 我個 FRIEND 攞佢個長鏡相機擰來擰去扮影佢地!    點知, 原來大家仲坐埋同一班機去奧克蘭, 哈哈!  至攪野, 我地第二日去一間中國酒樓飲茶, 又見到佢地!!    我地又再玩野, 攞個長鏡相機出來, 擰來擰去扮影佢地! 


講開....我以前間中學都出下所謂名人, 包括陳四萬 (不過本人不太喜歡此人)....我較喜歡郭藹明 (??) ~ 劉青雲老婆。


No comments:

Post a Comment