Tuesday, January 20, 2009

天上繁星 @ 香港 & 錫耶納

好開心, 為時四個半月嘅一個課程, 終於完滿完成, 令我可以於下心。去左兩日長洲, 就係因為呢個課程嘅camp。

我地camp嘅目的地, 係一間靜修院。由於靜修院距離長洲市中心有一段路, 所以前後四次camps, 每一次同朋友都要行好一大段路直至半山左右。雖然路途有D遠, 但正因如此, 靜修院嘅環境 & 景色都極之優美: 我地每間房都有露台, 對住個大海, 又聽到海浪聲, 實在一流享受! 

每趟我同一班一同上堂嘅朋友, 夜晚seminar完結後, 就六個人左右, 行番落山食宵夜。適逢今次係畢業camp, 差不多所有同學 (都有60幾人), 分批落去市中心 "掃街" 揾食。

食飽再沿路行番上山時, 大家都為天上閃耀密佈嘅繁星而噪之巴閉!  D星星實在又多又閃, 加上因為個天幾夠黑, 而又冇乜雲, 所以我地睇得好清楚。

之後, 其中一人知道可以上靜修院頂樓 (是關冇上到鎖), 去嗰度睇星星一定更靚, 於是成班人就 "鼠"左上去。

上到天台, 見到個天嗰一刻, 大家又再次驚嘆不已!! 好少可以喺香港咁清楚咁見到咁多星星。

見到咁靚嘅星空情景, 令我想起, 對上一次咁清楚咁見到咁多星星 (而又令我印象深刻), 已經係上年五月, 喺意大利嘅錫耶納....

........................

 2008年五月, 意大利嘅錫耶納:  天朗氣清, 夜晚與友人瞓左在巨大嘅扇形廣場上睇星星....附近有一對對熱情 (or用 "焚身似火" 稱呼佢地) 嘅情侶, 有一班班朋友坐在廣場上傾計; 而廣場四周有餐廳, 酒吧等。我諗廣場上最恨睇星星嘅人一定係我地呢亭香港人....

 2009年一月, 香港嘅長洲:   城市人, 住慣周圍都係高樓大廈嘅環境, 晚上嘅夜空, 通常都被照得太光, 所以都冇乜機會可以有個好環境睇到星。我覺得近排香港 "氣"色似乎有所改善....唔知同金融海嘯有冇關係呢?  自金融海嘯後, 大陸好多工廠倒閉或停工, 冇左珠三角地區工廠每日大量排出來嘅污染物, 或者空氣質數真係改善左, 個天空都藍左, D星星都出來見下大家。哈哈!!! 

朋友中, 我提出: 點解覺得好似錫耶納嘅天空 & 星星近我地D嘅?  香港嘅天空好似比較高 & D星星比較遠的??  然後同場一位曾經在澳洲黑麻麻地睇過星星嘅朋友, 同我有相同感覺; 跟着另一個朋友就發表 "地球好似係楕圓形, 可能香港在楕圓形中心位, 所以距離個天空遠D; 但意大利 & 澳洲可能在楕圓形邊, 所以距離個天空近D"。

好懷疑係吹水囉!!! 大家勁笑一輪!!!

邊位有天文知識??  究竟個地球係咪真係楕圓形呢??  我個朋友嘅 "偉論"是否真的???  今晚發夢時揾阿Galilio (伽利略) 問問先....

http://bwc.hkcampus.net/~bwc-phys/Physicist/Galileo.htm

4 comments:

  1. 哈哈..呢個理論係咪架??
    不過我都答唔到妳~
    我對上一次睇到滿天星星,已經係中學去大嶼山露營既時候..
    [版主回覆01/21/2009 22:04:00]我都懷疑真定假呀, 但個朋友話好似真嘅喎.....
    你對上一次睇到滿天星星係中學去大嶼山露營既時候???!!  哦, 都唔係好耐啫, 三兩年前嘅事啫嘛, 哈哈哈哈哈!!! 

    ReplyDelete
  2. 我都覺得你地個理論係岩架....我去到SIENA都覺得個天空係近D呀!!我估愈近赤道就愈遠個天空.....
    [版主回覆01/21/2009 22:06:00]瑩B你都認為呢個理論係成立??  你又係覺得Siena個天空比香港嘅天空低D?  我真係好想搵書查下係咪真呀, 但又唔知搵乜書來睇先關事喎。

    ReplyDelete
  3. 我上次睇到滿天星及星河,已是差不多7年前在西貢,那次與一班朋友去CAMP,一齊看星,令我印象難忘!
    [版主回覆01/21/2009 23:13:00]在西貢睇星星一定好靚喇!!!  乜西貢有得camp的?? 

    ReplyDelete
  4. 其實都唔多記得地點,唔通係大嶼山?
    [版主回覆01/22/2009 08:57:00]其實可能係我攪錯....北潭涌係咪喺西貢的??  如果係, 咁西貢有得camp喎...嘻嘻嘻

    ReplyDelete