Wednesday, January 07, 2009

冷漠人 ~ 上集

(寫左呢篇blog放上來後, 突然覺得仲有關於冷漠嘅野想講, 所以改左標題名稱, 又更改左少少內容...)


今日lunch時候, 又落左去銅鑼灣 (有時都諗自己究竟係咪在銅鑼灣返工的...哈哈哈)。去時代地庫 CitySuper行, 諗住買一隻周圍都搵唔到嘅潤手霜, 順便買件野送比一個朋友作為生日禮物。睇啱一樣好特別嘅野, 同一時間有個 "國語人" 亦問緊個售貨員呢樣新玩意, 我又聽埋一份 (問埋一份添)。


國語人聽完我嘅問題同埋售貨員嘅答案後, 問售貨員我地剛才講乜...我就用我有限嘅普通話講番佢聽 (因為當時聽到售貨員講普通話講到一 lug一cut, 諗住幫下佢手。其實阿售貨員哥哥聆聽很好, 只係講就一舊一舊)。 


大家好開心傾一餐, 國語人問我係邊度人....我話係香港人, 佢好似有D愕然 (!!), 佢話我普通話講得幾好...佢實在有禮貌, 咁識讚人, 哈哈, 我普通話真係普通過普通啦! 


不過其實我想講嘅反而係另一樣野。


國語人話佢嘅朋友同佢講, 香港人都幾冷漠!!!  冷漠 ~ COOL ~ 幾負面嘅形容詞。不過呢位國語人就話佢唔太覺得香港人好冷漠, 又話我一D都唔冷漠


有時又真係都覺得有D香港人幾冷漠....平時唔多有笑容, 好多次我聽D人在舖頭買完野, 10居其9係唔會講 "唔該"。 有時覺得某些人勁自私...例如, 一齊坐一架電梯, 門未關, 明明見外邊有人想在關門前走入電梯, 冇人會有意慾去按住個開門掣比人入黎 (於是我就忍唔住走前按掣)。 推門唔會hold住對門等下一個人入, 真係好鬼冇禮貌。 


我又係度囉囉梳梳添.....


雖然有D香港人表面幾冷漠, 但好在大部分都好有同情心, 捐錢做善事好落力。


如果講人冷漠一面, 我有D更差嘅經歷, 簡直可以用"恐怖"來形容...幾單事都在外國發生, 下回繼續分享。


待續.............


7 comments:

  1. 老實說,香港人都幾衰,有陣時都睇唔過眼。最這果次就係搭西鐵時,見到有個男人入黎"靜音車箱"度大大聲聲講電話,話佢又唔係,因為香港跟本係冇"靜音車箱"既.....太多冇公德心既人喇
    [版主回覆01/08/2009 17:33:00]我覺得個"靜音車箱"多鬼餘...只因為唔播電視, 但坐車嘅人咪又係噪到顛!!

    ReplyDelete
  2. 巴士都見到飽,飛象過河=例,有D連鞋甘黎...............有D將個袋就擺喺隔離位..............好似叫你唔好坐埋去甘................. ! 對於呢D自私之徒..................如果真係冇晒位,我通常一野坐埋去,理得佢佢地通常會即縮開袋 / 腳 .................... !  
    [版主回覆01/08/2009 17:39:00]最兄擺隔離位D人多數係阿嬋, 平時冇人坐可以隨便擺隔離位冇問題, 但見人多開始冇位坐都唔擰開個袋真係好那個!!  仲有勁討厭有人竟然會在車上剪指甲, 好核突! 完全不合衛生!

    ReplyDelete
  3. 唉,香港人真係要攞把“火”燒熱先得啦!
    [版主回覆01/09/2009 08:56:00]哈哈哈哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  4. Swedish Hongkongese9 January 2009 at 08:30

    我識既香港人又唔係咁冷淡咋喎. 而且都幾有禮貌. 不過有D真係好衰. 試過好多次撘電梯, D人企正係排制門前, 無人入都唔按個關門制, 等其他人去按. 唔按就行埋一邊啦, 又要企正係排制面前.  
    [版主回覆01/09/2009 09:05:00]係呀, 我尋日離開公司搭電梯時, 就遇到一個 "懶靚"嘅 OL, 都係咁...入左電梯又唔順便按個關門掣 (當時得我在電梯內, 我唔係企在排掣附近的), 佢唔知係咪諗住我會 "服侍" 佢定, 定係驚按掣會 high花佢D指甲, 隔幾鬼耐都唔關門, 咁我咪由佢囉, 睇下佢趕定我趕之嘛!!!

    ReplyDelete
  5. 別妄想推門會有人hold住度門比下個入了. 我直頭試過經常性一推門, 就有人衝出黎. 人家直頭當我係門僮, 成家唔推門卻走晒入黎, 唔比我出去tim呀!
    [版主回覆01/10/2009 23:33:00]係呀熊仔小姐....我都試過你遇過嘅事情!!!   好離譜呀!

    ReplyDelete
  6. 香港人一半半la我覺得, 其實唔止香港人, 城市人或者都有"冷漠"呢個毛病. 日日出街都人迫人, 工作壓力大生活緊張, 大家都唔記得左最基本的關懷, 人情味~ 有時真係一個微笑, 一句簡單的問候道謝已經make a difference! 呢個係我黎左呢邊之後一個好深o既體會, 希望一路會keep住做~
    [版主回覆01/10/2009 23:37:00]hold住度門比下個入呢樣野我就真係極少見有人咁做!  你講得好啱, 一個微笑, 一句簡單的問候道謝已經make a difference...可惜, 肯對一個唔認識嘅人做嘅比例比較少....有時諗, 香港城市人口多, 照計大家應該更close先對, 但諷刺係, 人與人反而關系疏離, 欠缺關心, 諸多猜疑....真係好sad呢....

    ReplyDelete
  7. 你講既我都好認同,唔知幾時開始香港人質數真係差左好多,有時我去買野都會''唔該前''唔該後'',但反而個售貨員真係講多句多謝同唔該都好似會死咁,我去買野居然我仲好禮貌過售貨員,你話佢地知唔知醜架!
    [版主回覆01/12/2009 16:29:00]我覺得售貨員多數都OK有禮貌喎....但我突然醒起, 香港有D公共交通工具嘅司機極之無禮貌, 非常冷漠!  好有禮貌問佢架車經唔經 "xoxoox", 好多態度好鬼求其....今時今日咁嘅服務態度....

    ReplyDelete