Thursday, January 15, 2009

求人...不如求已....

近幾日, 為一件事有些少唔開心, 又因此睇多左少少野。


話說我一位老友級朋友, 問我識唔識有朋友住在歐洲。呢位朋友嘅幾個月大女兒, 皮膚有紅疹之類, 用過好多種唔同嘅 moisturing cream, barrier cream都唔得, 唯獨是一隻 "Chicco"出嘅cream, 效果很好, 用左之後皮膚好好多。可惜, Chicco唔再出呢隻cream, 佢揾晒全世界 (冇作大), 得一間在荷蘭嘅網上商店仲有4支cream剩, 佢聯絡網站, 但對方話:


1) 佢地只郵寄歐洲 (唔做非歐洲地區客);


2) 佢買太少, 就算想例外幫都唔得。


佢地提議我朋友揾個住歐洲的朋友幫手, create一個account, 買左cream後, 寄番比我朋友。但我朋友唔識人住歐洲。我係識朋友住在歐洲, 但同外國人講呢D野, 除非佢同你好好交情, 否則叫佢幫手攪咁多, 未必容易, 仲要涉及$$ (雖然只係幾百銀)....我即管揾一個我自以為幾好交情嘅朋友幫手。


真係有D灰....唔知係咪呢位朋友平時都好謹慎, 定係因佢係政府醫院護士關係, 佢先在email replied我話: 可唔可以比支cream全名同生產商名字佢, 佢要check下支cream嘅成分, 同担心法律 (legal) 問題 (吓!!! 買支葯高有乜法律問題??  神經, 又唔駚醫生處方gee)


之後比左資料佢後, 佢又話: 你朋友想要支cream好平常, 佢可能用barrier cream更好喎 (查實我都唔知乜鬼係barrier cream), 我可以提議佢第二D cream, 唔駛咁買, 慳D錢。


再之後, 我將我老友嘅e-mail copy & paste比呢位外國朋友....我老友話: 我甚麽cream都試過, Chicco呢隻最有效, 我唔介意比多D$。


為左好睇D, 我在比呢位外國朋友嘅 e-mail又講下第二D野, 問佢幾時再黎香港玩。


點知今日收到呢位外國朋友嘅email, 佢隻字不提有關cream嘅野, 但就講自己幾時會來。


FINE.....明白, 求人...不如求己。....若然我自己買到, 駛鬼老遠揾你救命咩?  痴鬼線, 唔方便幫冇問題, 但唔好浪費我時間, 玩左我一輪 (下刪一堆本人好少運用嘅 ~ 粗口!!)


我沮喪地 send左個email給我老友, 我話: "朋友要咁多仲乜???.......  唔好意思, 幫唔到你忙添"。


我唔會再在呢件事上揾人幫手, 一次沮喪已足夠。講到尾, 人地冇需要幫我吖....


13 comments:

  1. well....在下大大量相同經驗,經事實証明:"唔做中,唔做保,唔做媒人三代好"既理論是正確的,切記切記!
    [版主回覆01/15/2009 14:41:00]平時我都費鬼是理, 但我見個好友好似好urgent咁, 加上因為關乎健康, 所以想幫佢。 

    ReplyDelete
  2. 村姑 C 9 仔 *.*15 January 2009 at 13:16

    托上托既都係煩 d。其實都係... 除非好 friend 好 friend 既朋友先考慮。
    [版主回覆01/15/2009 14:44:00]冇錯呀, 村姑, 托上托嘅野以後唔好攪我; 同埋尼維特講得對, 做少D媒人....

    ReplyDelete
  3. 其實.....你可以搵我........
    [版主回覆01/15/2009 16:41:00]好感謝瑩B你仗義相助 , 但我決定在呢件事上唔再做野, 唔好打攪你喇, 多謝你呀。
    呢幾日的而且確在呢件事上感到好唔開心, 可能自己成日好管閒事, 但問心, 真係想幫朋友, 而且佢係我差唔多20年好友, 幫到就幫....只係估唔到人情有時真係薄過紙, 認識超過10年的朋友, 不及我在blog上新識不久嘅朋友...
    雖然唔開心過, 但另一方面, 感謝天主同一時間又給我重遇光明....
    瑩B, 以後你有乜需要, 即管開聲揾我呀, 幫到一定義不容辭  

    ReplyDelete
  4. Swedish Hongkongese15 January 2009 at 17:59

    唯一可以講既就係妳嗰句. 朋友要咁多做乜? 真係幾個好朋友就夠架喇.
    [版主回覆01/16/2009 11:20:00]啱呀。

    ReplyDelete
  5. 從事件中,你就知道誰是真正的朋友!
    [版主回覆01/16/2009 11:22:00]又係時侯自我檢討 & 反省一番!!

    ReplyDelete
  6. 人愈大,朋友之間就愈變得復習。總知求人不如求己啦...
    [版主回覆01/16/2009 11:25:00]我識朋友係希望可以擴大生活圈子, 有需要互相幫助咁, 不過你講得亦啱, "人愈大,朋友之間嘅關係就會愈變得復習"...

    ReplyDelete
  7. 有時唔係自己能力範圍內,我都選擇側側膊..有時自覺都幾衰,但唔想越幫越忙~
    妳都盡咗力啦~亦唔好怪那位朋友冇幫手,可能佢都有佢原因呢~
    [版主回覆01/16/2009 11:27:00]我都唔怪佢囉 ....因一事長一智....

    ReplyDelete
  8. 朋友唔需要多,只要用心交既就足夠!係人定係鬼,我估聰明既阿Lee打 你會識分既!再差既''所謂朋友''我都識過,所以自己亦學曉左哩個道理!
    [版主回覆01/16/2009 11:31:00]阿DICK, Buy你呀!  用心交就已足夠!!  都啱嘅, 見多識廣, 又上左人生寶貴一課, 我賺左ga喇 。

    ReplyDelete
  9. 其實我諗我同你係同一類人,見到身邊既人有需要,就會忍唔住出手,特別係自己重視既人......
    你開心番就好啦,有時候總係要發生左一D事先會睇到一D平時睇唔到既野,咁你今次就當知道左朋友既心態,以後亦可以避到D類似既地雷囉。唔知你又發生左D咩事,重遇到光明呢?
    [版主回覆01/16/2009 11:45:00]瑩B, 我估我同你係同一類人 (忍唔住出手!!!) , 成日諗, 有緣認識, 成為朋友, 互相幫助幫人解決到麻煩, 真係好開心。做人都係但求自己開心, 朋友又開心啫 (我咁想)。多謝你嘅鼓勵同提醒, 其實...令我覺得有如重遇到光明, 係因為你仗義相助, 令我又見番人間温暖咁, 多謝呢!  人生應該: KEEP SMILING 嘅! 

    ReplyDelete
  10. 估唔到我句說話可以令你開心番,咁我都叫做左件好事同幫左你喎~~~~其實舉手代勞姐......可惜幫唔到你朋友,唔知小朋友好番未呢?
    [版主回覆01/18/2009 22:04:00]係呀, 真係我個人來講, 一句說話已經感到無限溫暖呢 !!!  我朋友的BB依家暫時仍有chicco支cream可用, 但可能就快用晒......但呢幾日我自己要去camp, 所以朋友BB最新發展如何就不知道, 希望BB能適應到新的另一些cream...。多謝晒你嘅關心呀!!!
     

    ReplyDelete
  11.  "Chicco"出嘅cream 到底是什麼呢 不知我這邊有嗎 給我圖片看看 反正我這幾天放假(無薪假啦) 我可以去問問看(我空空的不用不好意思)  反正我很閒 等出國的日子啦 
    [版主回覆01/18/2009 22:11:00]lin, 多謝你的關心 !!!  如果你那邊的pharmacy直接有售, 那就方便得多了...因為我真的不想麻煩朋友要上網登記成為會員, 然後訂貨, 然後收貨後還要安排寄過來....我先問朋友有沒有相片email給我, 我再通知你好嗎?? 
    真要再一次多謝你及瑩B的關心及幫忙呀!!!

    ReplyDelete
  12. 我都覺得人越大, 真正的朋友越少, 以前好多以為係好朋友的好朋友, 變到都唔係好好朋友, 我都試過問人一d好簡單的幫忙, 都係一盆冷水, 求人不如求己, 係岩既, 有時不得不自私的諗下: "無他0既, 下次你要搵人幫手昤唔好搵我囉", 你敬我一尺, 我敬你一丈麻..... 
    [版主回覆01/19/2009 09:44:00]係呀, 對方係咁的話, 我咪學精D, 下次唔需要對佢嘅野上心囉...一盆冷水照頭淋的感覺就係好慘, 唯有安慰一下自己睇開D。你都唔好唔開心呀, 當經一事長一智, Keep smiling!! 

    ReplyDelete
  13. 我都好怕托人幫手做野. 發覺好多人講既時候就天下無敵, 叫佢做就有心無力. 尤其牽涉到錢銀往來既時候, 更能睇清真面目. 我有朋友(不止一個)成日叫我幫佢買呢樣寄果樣. 錢又唔比... 最慘係叫番佢同我買野番黎, 就借d意扮聽唔到/ 唔理我. 至憎d人就係咁. 你呢件事真係可以睇清"朋友真面目"嫁! 
    [版主回覆01/19/2009 10:58:00]完全贊同你那句: 講既時候就天下無敵, 叫佢做就話有心無力!!!  嘩, 你仲有朋友竟然會買完野唔比番錢咁鬼離譜??!!! 呢D所謂朋友真係唔好介意我講句 "唔識佢算喇"!!!  朋友唔係拿來利用, 只係希望有需要時大家可以互相幫助嘛....大家本着友愛...
     

    ReplyDelete