Friday, January 23, 2009

冷漠人 ~ 下集

上一回我在冷漠人 ~ 上集講到, 覺得香港地有唔少人都好冷漠。但當然, 傻人先以為外國嘅月亮係圓D嘅。外國人可以好熱情, 但亦可以衰格同玩野到爆。


本人極度恐懼法國同埋法國人。可能我嘅遭遇中所遇到嘅法國人都寸爆, 好乞人憎, 所以令我從此對呢個國家留下超級惡劣印象。


話說好耐世紀之前, 與幾位朋友去法國, 西班牙, 意大利, 同埋希臘玩。當年去法國 & 西班牙仲要攞神根簽證先入到境, 咁即係我地一係要去法國領事館取簽證, 一係就要去西班牙領事館取簽證。咁究竟要去邊間領事館申請簽證先啱呢?


我地被呢一件事攪到好亂, 因為: 睇一D旅行書話叫你去你第一個將要入境嘅神根公約國 (咁我地第一站係法國, 即係去法國領事館); 但另一D旅行書又話叫你去你會逗留得最長時間嘅神根公約國 (依... 咁即係去西班牙領事館取簽證? 因為我地去西班牙十日)。


弊!  咁即係去邊間領事館申請簽證先啱呀??  唔知點樣, 我地最終決定去法國領事館申請簽證。坐火車出到倫敦 (因當時在英國), 成村人排隊, 我地亦唔例外, 之前有朋友話, 唔駛book住宿證明, 只要有張YHA card (青年旅舍證)就可以當有住宿證明。 排左鬼死咁耐, 終於輪到我地。我地面前件法國女人領事, 問我地去法國幾日, 問我地行程如何之後, 然後就話: 你地要去西班牙領事館申請簽證!! 我地即刻話個行程其實未定, 可以改, 如果咁, 就去法國耐D (咁先可以在此攞到神根簽證嘛), 點知件法國女人理都唔理我地, 叫我地走喎, (+ 態度寸爆)!  X#$#%^%&^$%#$%!!!


啋你都傻, 山長水遠出來倫敦, 玩野咩??!!  而且事出突然, 點知西班牙領事館喺邊, 點去呀。我地商量一輪後, 決定再排過隊。"幸運地", 今次見我地嘅領事係另一人 (男人), 本來相安無事, 但中途殺出個程咬金....頭先個寸爆女人領事走過來同呢個男領事講左一輪, 之後, 大家都知結果....你個爛鬼法國有乜咁巴閉??!!  我地慶到爆...去旅遊咋, 你估你國家有金執咩?? 


西班牙領事館 ~ 大佬, 點去呀?  我地求其折架的士, 問司機識唔識去西班牙領事館?  幾神奇, 識呀 (其實大多數英國的士司機都好勁, 乜路都識的)。我地到達時, 已經剛過左辦公時間, 但門口嘅保安阿叔示意比我地快脆走入去 (當時另外仲有D西人少女, 反而唔比入喎), 保安阿叔真係唔話得, 好感動。申請過程仲好簡單,


I LOVE SPANIARDS!! 


法國人唔講或扮唔識英文時有所聞, 原來真有其事。去到巴黎, 第一件事係要在報紙檔買電話卡。同個老細講 "telephone card"唔理我喎, 但同佢講 "telefonica carta" (亂講一通, 因為當年在學挍學西班牙話), 講成咁, 個老細又識聽喎, 比張電話卡我。肯定佢有心玩野, telephone card 同 telefonica carta 發音有幾大分別得架?  8/9成相似。


仲有事例, 但唔再繼續講喇。


"據講" 巴黎好浪漫, 法國人好浪漫, 不過, 我完全唔覺囉。巴黎治安唔好, 地方污糟邋遢, 地下鐵又臭, 巴黎人又寸, 都唔知邊忽好。巴黎鐵塔OK啦, 但倫敦國會大厦嗰頭仲靚啦; 羅浮宮多名畫, 但佛羅倫斯個 Uffizi 都正.... 佛羅倫斯先係文藝復興發源地。


真係諗起法國都驚。世事難料, 我唔敢講話唔會再踏足法國, 但係世界上有咁多好去處, 我冇必要非去法國不可...返祖國欣賞大江南北都有排先睇得晒呀。


 


 


 


 


9 comments:

  1. 子弦先祝你牛年快樂! 日日開開心心!
    [版主回覆01/23/2009 16:34:00]您好, 多謝您, 我亦祝您牛年萬事勝意, 身體健康!! 

    ReplyDelete
  2. 唉.................... ! 估唔到球王"施丹"個國家係甘.................... !
    [版主回覆01/23/2009 16:35:00]球王真人唔知係咪咁法國style??  係就陰公囉....

    ReplyDelete
  3. 唉...人情冷暖呀...
    [版主回覆01/25/2009 21:15:00]令我從此對法國幾反感!!! 

    ReplyDelete
  4. 法國人呢幾年已經好左好多.....因為旅遊業同對外貿易變重要左,令佢地不容忽視
    你既遭遇令我諗起10年前我地一家大細申請「神經」簽證既經歷,又係比法國領事館D人玩死,以為自己有寶咁!
    你話你搭車出LONDON,即係話你曾經係英國生活?
    [版主回覆01/25/2009 21:17:00]你又係被法國領事館玩左一輪呀??!!  好慘呀!  你遭遇係點呢?
    係呀, 以前曾經在英國住過一段小時間, 都好懷念呢....除左超討厭嘅天氣....

    ReplyDelete
  5. Swedish Hongkongese24 January 2009 at 19:42

    我對法國人印象都幾差吓. 我又未試過受不禮貌既待遇, 但我見幾多法國人都傲慢自大.
    上年同今年Corridor 都有法國人, 佢地好自我, 都唔太理人感受.
    好似前幾日, 我切完菜放塊針板係枱面. 個法國人問都唔問就攞左黎墊佢個煲底! 我估在佢個角度黎講, 可能咁樣無乜問題, 可能佢成日喺屋企都用針板黎墊煲底. 但係而家共處一個Corridor, 係咪要學識基本同人相處同尊重人呢? 攞人d野黎用前要問下人呢?
    另外法國人比我感覺好唔專業, 似遊戲人間咁!  
    相反意大利人同西班牙人真係熱情友善好多!
    [版主回覆01/25/2009 21:24:00]係啦, 法國人都幾寸的, 意大利同西班牙人真係好好多。個法國人咁樣用你個針板, 你有冇即刻stop佢呀???  呢亭人要即刻話佢的, 因為好多外國人覺得亞洲人唔多出聲又唔會complain, 所以有時會乘機扮懵的!!
    以前讀書時有好多同學係西班牙人, 佢地個個都極之nice, 係極之!!!!  好主動同你傾計, 叫你一齊出去飲野, 又請我去佢屋企visit, 所以我真係好鐘意西班牙人 !!! 

    ReplyDelete
  6. 巴黎感覺真係唔浪漫呀~ 傲慢就有佢份! 不過, 近年感覺上少左呢d扮唔識英文的討厭例子... 但法國人的工作態度, 真係差到舉世聞名! 都有好人o既, 我認識o既法國朋友, 都有好好人的, 但通通不是城市人. 唔知係咪有關la!
    [版主回覆01/26/2009 11:58:00]我自從嗰次之後, 冇興趣再去法國, 所以可能佢地已經改善不少, 但我都唔知道....一個經驗真係可以完全改變你對一樣野嘅態度......

    ReplyDelete
  7. 個時我太細個,唔係好知發生左咩事,只係知D職員一時一樣,搞到我地騰呢騰去成日,搞到D大人帶住我地成班細路,呢咁HAE.......
    原來你都住過英國!你住邊呀?住左幾耐?讀書?
    [版主回覆01/26/2009 12:00:00]我以前所住嘅地方 ~ 依家有隊英超球隊的 (不過當時未升班的), 嘻嘻嘻!!!! 

    ReplyDelete
  8. Swedish Hongkongese28 January 2009 at 08:27

    個法國人咁樣用你個針板, 你有冇即刻stop佢呀??? 
    我又無阻止佢喎. 我呢D怕事既香港人, 點會出聲吖. 哈哈哈.
    其實一塊針板啫, 佢試下攞我D干瑤柱黎食吖拿, 睇下我媽唔媽差佢!!!
    [版主回覆01/28/2009 11:28:00]如果佢攞你嘅干瑤柱黎食, 你就要同佢開年呀!!!  哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  9. 我都未去過法國, 不過對於佢呢類型的負面消息, 真係多到不得了, 攪到我對法國的幻想都越來越小....有人教d遊客, 去法國旅行想問野, 第一時間千祈唔好用英文問佢, 佢一定唔彩你, 但如果你用廣東話或普遍話問佢, 佢唔識聽, 就會迫住用英文睇下你識唔識聽, 真係好好笑, 唔知法國人係唔係真係差得咁緊要 印象中意大利人係好熱情, 好好客, 不過佢地大部份英文都好差, 好缺乏國際視野, 0係佢地心目中, 根唔唔知道香港係咩地方, 甚至以為香港是日本的其中一個城市, 當你話佢知香港是在中國, 佢會問你, 你地係唔係食昆蟲架? 聽講中國人食貓食狗架? 所以我一樣比意大利人激死架!!!
    [版主回覆01/28/2009 23:32:00]我對法國全冇興趣, 所以冇乜諗過再去那裡旅行。
    至於意大利, 雖然我好鐘意意大利, 但有時覺得意大利人好似好熱情, 但其實佢地好多係就係鐘意識新朋友, 但冇耐性同人維持友誼, 而且講就天下無敵, 把口乜都應承你, 我唔係咁信佢地講野, 我覺得好多係講大話, 唔會保守承諾的。仲有有時意大利人好古惑的 (慘, 講到意大利人咁衰添), 我個人其實比較喜歡西班牙人, 因為佢地熱情得來好認真,,,,
    只係本人經驗, 或許唔應該咁唔公平作比較, 但人就係有偏見 。
    真係學你所講, 好多冇乜國際視野 (講真懷疑好多西人都如此, 英國人叫做最有ga喇), 我都知唔少意大利人, 竟然以為香港在日本, 又成日問係咪食狗食昆蟲, 好低能好白痴。
     

    ReplyDelete