Sunday, October 05, 2008

Part 26 ~ 回到美麗的Vernazza 及遊Sestri Levante

今日又要離開都靈囉....唔知幾時會再有機會返來呢??  都靈, 我地會再見嘅。

今日會再度回去 Cinque Terre (五鄉地), 而目的地就係五鄉地之一嘅Vernazza。早在都靈時已經搵定在Vernazza嘅朋友幫我地book住宿, 唔知個房OK唔OK呢? 


原來新嘅住宿處, 比起一個幾星期前住嘅guest house 離火車站遠左少少 (不過實情都係好近, 因為Vernazza係個好細嘅鎮)。 間房真係正喎, 幾大, 個洗手間都頗闊落, 最正係窗外有傳統晒衫繩, 可以將洗左嘅衫晒出去吹乾。有太陽晒D衫, 乾得快D, 仲可以殺菌添。條晒衫繩可以一路擰, 擰到去對面樓間屋嘅牆度, 好有趣。以前睇書見呢種晒衫繩見得多, 但就係第一次用佢來晒衫。




在鎮大街其中一條樓梯, 行上去, 冇幾耐就去到我地住宿嘅嗰幢樓。呢條路亦係行山過隔離鎮 Monterosso嘅必經之路, 所以條路都頗熱鬧。







我地今朝5am起身, 搭7:20am嘅火車, 經過在熱拿亞火車站轉車等一輪嘅折騰, 終於到達Vernazza。今次在熱拿亞轉火車月台時, 中途嘅電梯正常開動 (冇玩我地喇), 不過搭左四個幾五個鐘頭火車,再加埋搬行李, 真係倦得要命....唔好講笑, 食D野醫醫肚先。我地在呢間舖頭買左個pizza食, 好快手食晒添!








又回到呢個靚到飛起嘅Vernazza。







我地費是浪費光陰, 所以之後把握時間, 搭左一個鐘火車過附近一個頗出名嘅Liguria鎮參觀, 佢就係Sestri Levante。Sestri Levante就係熱拿亞球會在剛剛過左嘅summer training時所逗留嘅地方 (又會咁啱嘅...)。


我最初認識呢個地方, 係因為曾經睇過台灣一個作者叫做張國立寫關於佢同佢老婆去意大利旅遊嘅書 ("一口咬定意大利", 同埋 "再咬幾口意大利" ~ 兩本書都非常好看, 佢寫得好風趣幽默的, 我高度推介), 當時被佢嘅形容同埋佢影嘅相而深深吸引住。我地兩個都勁想去呢度欣賞美景, 同埋據講呢度有個好靚嘅海灘。


落火車後, 跟指示牌行...不過覺得佢地嘅指示非常麻麻....








行去游灘途中, 見路邊一架車貼左張 "I love Sestri Levante"嘅貼子, 覺得好型, 所以影低佢。...原來影埋自已個身影添....見唔見棵大椰樹呀?  呢個地方好多好高嘅 palm trees的, 好有夏天嘅氣氛。







其次係, 呢個鎮嘅屋全部都五顏六色, 好卡通, 好得意。我地都覺得呢個鎮好似廸廸尼樂園。 個游灘一邊泊左好多船在岸邊, 或者好多居民都擁有自己嘅船, 得閒出下海玩, 晒下陽光飲下酒...嘩, 真係好優閒好寫意嘅生活呀。







個海灘都幾大, 不過我地呢個旅程並冇帶泳衣, 所以冇游水。







可能因為Vernazza太靚, 所以我地兩個都覺得 Sestri Levante並冇張國立, 又或者其它旅遊書所講咁靚....我地不約而同有同樣意見: 應該先去晒其它 Ligurian towns, 最後先去Vernazza, 可能會覺得好D。


今日其中最難忘嘅地方係我在旅程中病左。未返到Vernazza, 已經覺得唔多OK, 成身好熱... 好似係發燒。因為鎮嘅pharmacy已經閂左門, 所以問個朋友借左D aspirin, 同埋攞左佢地bar嘅熱水飲...之後, 我返左房瞓足一晚, 休養生息。好彩, 第二朝已經冇晒事, 退左燒囉。


第二日, 我地並冇再去第二D鎮玩, 因為我地感覺到, 冇其它鎮會靚得過Vernazza, 唔駛周圍去喇。遇著今日班 local friends嘅bar休息, 唔駛返工, 所以一齊喺海邊傾計, hea足一日。


到晚上, 更成班茂里去左一間舖頭大吃一餐, 然後仲搭左次覇王火車 (係事後先記得...依, 頭先冇比$搭火車喎), 過左另一個鎮嘅bar飲野傾計添。


~~ 穿梭意大利2008 ~ 待續 ~~






11 comments:

  1. 無利益衝突既介紹係最近乎真實~所以睇妳哋d遊記係最好的~
    [版主回覆10/05/2008 20:44:00]無利益衝突??  點解??  祖記場波就黎開波喇, 好鬼緊張呢, 希望球隊快D贏波啦, 唔好再和喇。係喎, 你隊球隊昨晚非常唔好彩喎....好慘呢。

    ReplyDelete
  2. D 旅遊書有時會有某d贊助..下下就住...未能介紹到最真實一面..
    但blog 友們介紹就由自己出發..當然真實好多~
    昨晚我冇睇呀...把握力不足都慣..冇乜野感~
    希望祖記大勝啦~
    [版主回覆10/05/2008 21:57:00]不過真係, 好多時D報紙雜誌實講到個地方好正。
    40分鐘左右, 我地呢邊踢少個...斯素高攞左兩黃一紅呀....慘囉...睇下下半場點搞法, 希望最少唔好再失球。
    希望你地隊波好快又大勝啦!!

    ReplyDelete
  3. 個海灘好靚,真想去游一下水....
    [版主回覆10/05/2008 22:00:00]係呀, 當我見到個海灘時, 都不知幾想即刻跳落去游下呀, 哈哈哈!!!
    有冇睇緊場比賽呀?  激氣, 上半場搞成咁, 踢少一件依家仲比巴勒莫住黎踢....下半場都唔知點算添...最好係班管理層一齊辭職, 同班球迷交待!! 

    ReplyDelete
  4. 我冇睇場波(睇緊明珠台),但有追住d比數(live score)..好彩迪比追番平手在先~唔係仲難打...
    [版主回覆10/05/2008 23:09:00]真係勞鬼氣, 最後輸1:2都已經衰, 至大劑係班球員踢到不鬼知所謂....
    另一邊熱拿亞主場贏左拿玻里3:2!  Palla (柏拿甸奴入左一粒 ~ 今季聯賽第一入球!), 而且破左拿玻里今季不敗紀錄添....不過同一時間巴勒莫都破左祖記不敗之身呢....祖記呢排超大件事, 完全唔識贏波, 大部份責任就係班冇眼光, 亂買人賣人嘅廢柴高層!!! 
    巴勒莫贏波, 班被祖記放棄左嘅球員 (巴沙列提, 洛斯連奴, 仲有今日入左一球嘅米高利)唔知有乜感想呢.....

    ReplyDelete
  5. How long have you been traveling in Italy this trip? I think you've been to a lot of towns and places!
    [版主回覆10/06/2008 22:04:00]今次去得比較多地方, 我去左3 weeks, 我朋友就去左4 weeks。下次有機會再去意大利的話, 唔會一次過踩咁多地方囉。

    ReplyDelete
  6. "一口咬定意大利", 同埋 "再咬幾口意大利" --->哈哈!! 咧2本書我都有不過買左好多年都無睇過ar....hahah!!
    [版主回覆10/15/2008 20:35:00]我兩本亦都有呀, 因為忍唔住, 買左就即刻睇佢地, 作者張國立真係寫得好睇好攪笑。你有時間就快D睇左佢地啦, 買左唔好浪費嘛...個人意見。

    ReplyDelete
  7. 我見你去過都靈. 我五月第一次去. 家是自由行. 想知都都靈內有什麼旅遊景點可以介紹下? 同埋交通應該搭咩車? 
    [版主回覆04/25/2010 23:01:00]Hello你好, 我去都靈的日記, 在Part 8同埋Part 9有詳細介紹, 你可以去睇睇的。總括來講, 我個人推薦你上La Mole, 可以在塔頂睇都靈全景, 而呢座building地下至三樓係National Museum of Cinema, 好正, 有時間你去呀。仲有就係Egyptian Museum, 係全世界第二儲存最多埃及文物嘅博物館。你係咪從米蘭過去都靈呢? 如果係, 咁米蘭每日有好多班火車過都靈, 大約個幾鐘, 好方便。

    ReplyDelete
  8. 我唔係米蘭過都靈. . 係直程飛往都靈. 酒店住三天後. 先到米蘭. 我有睇哂你介紹都靈. 但係我想問我和媽媽兩個人去觀光. 都靈治安係未好多小偷架?  我聽朋友講意大利治安好差喎. 同埋我呢排都問緊網友. 觀光點先去.. 佢地都只係搭我, 睇佢地個介紹.
    我地兩個女人仔. 其實係唔識路. 想知有沒有一些旅遊書介紹怎樣行~ 去觀光點.. 你知唔知香港那間書局有得賣呢類書及介紹都靈?  我睇左幾間書局都沒有都靈... 只有米籣..  只見過兩本介紹全意大利. 但係只有三頁係講都靈.同觀光點相片. 其實想要地圖...
    [版主回覆04/26/2010 13:18:00]Hello Candy..直飛都靈的話, 你應該更好, 都靈係我去過咁多意大利地方中最安全的, 我去過幾次, 最長留左一個星期, 完全冇遇過小偷或賊, 治安很好, 當然自己都會小心的。係呀, 介紹都靈嘅書真係好少, 你有冇上網去過都靈嘅tourism information board睇呀?  佢地好多資料架, 而且仲可以請佢地寄maps, travel info去你度, 好好好正的!!!  因為我依家reply緊你, 去唔到, 你去我呢個blog版面嘅我的網址, 有Torino Tourism的, 那個就是佢地嘅official website, :如你唔明, 我再話你知嗎呀。
    如果你有Torino嘅city map在手, 可以話, 你可以跟住個map去大大大部份景點都可以在市中心行去的, 唔駛搭車都得, 除左去Superga山要搭車。Torino市區周圍都好優雅, D人好有禮貌, 好friendly, 不過英文就冇Florence, Roma呢D地方嘅人咁好, 但因為都靈唔係超級旅遊區, 所以反而冇咁旅遊化。
    都靈嘅市中心比起Florence, Milan, Roma細好多, 所以查實我都係行路為主, 冇乜搭過車, 地鐵你可以唔駛搭, 因為佢地嘅地方係住宿區為主 坐巴士都唔多需要, 除非你想去祖雲達斯球會總部參觀, 或者去Superga山上。

    ReplyDelete
  9. 想知介紹都靈的official website 在你的blog版面那度找到.. 我仲未找到... 可否直接打條link出黎.. 我只想要個地圖. 介紹觀光點. 開放時間個d. 不過聽到你話唔洗搭車.. 步行都可以. 都係好. 但唔識路. 唔知點行去...
    我未去過意大利... 等地.. 第一次去咋..
    我媽媽十幾年前去過. 佢係一個路痴黎.. 以前去有人帶.. 而家佢帶我.. 哈哈. 所以好需要地圖..
     

    ReplyDelete
  10. hello. 又係我阿. 我已找都靈全地圖了. 我媽在圖書館借到本書. 裡面有個好詳細的介紹及觀光點的入場費時間. 地圖. 交通,. 仲有語言字典.. . thanks你之前的回覆.
    [版主回覆04/26/2010 22:28:00]你已經找到實在很好呀, 如果時間許可, 你記住上網send email問 Torino Tourism Board攞 city map同其他資料, 佢地好friendly!!

    ReplyDelete
  11. 我想問下. 個email 是乜野?  點樣找到Torino Tourism Board. 問取Map.
    我借到的書. 都有map不能係黑白. 同埋好細.. 我地都係會放大十幾倍影印.出黎.. 但係你之前拿的map. 係未彩色架?

    ReplyDelete