Tuesday, October 21, 2008

意大利黑手黨 ~ 之一

近來一連睇左兩本書, 自己覺得兩本書都好好睇。

起先, 係因為在三聯睇書時, 見到呢本書: "黑手黨"




因為對黑手黨呢個題目好有興趣, 所以見到呢本書時, 就好想買左佢。加上呢本書頗薄, 而價錢亦好平, 就買左佢黎睇。

本書簡單講左意大利黑手黨嘅發展史, 而另外仲有講到關於世界其它地方嘅黑幫, 包括美國黑手黨、東歐黑幫、俄羅斯黑幫、香港三合會等。 書本原文係意大利作家 Paolo Pezzino著, 再被翻譯成中文版。

睇完之後, 唔知點解好想再睇多D關於黑手黨嘅書, 就走左去時代頂樓嘅 Page One搵下有冇呢方面嘅書。

點知咁啱見到呢本書.....




其實本來我都唔知頭唔知路, 只係睇到呢本書時, 諗住本書係關於意大利拿玻里嘅黑手黨, 睇埋書背嘅簡介, 同埋Contents內容後, 就買左佢睇。

返到公司後, 上網搵呢本書同埋作者嘅資料, 先至知原來呢本書, 同埋作者自已, 原來都係大有來頭。


"Gomorra" author to flee Italy after death threat


作者Roberto Saviano ~ 出生同成長於拿玻里, 係意大利記者。佢2006年出版左呢本書, 因為大爆拿玻里黑手黨 Camorra嘅運作方式, 殺人手段等, 至令佢好快就收到死亡恐嚇, 而且要24小時接受意大利警方嘅秘密保護。

睇佢本書, 先知道其中一個我覺得係大秘密嘅事情: 原來意大利好多嘅名牌貨, 都係同Camorra有關。品牌邀請山寨廠嘅阿頭 (大多數係在拿玻里), 集齊在一個地方, 然後就在黑版上, 寫上想要要生產嘅貨物嘅資料同埋會付出嘅價錢。然後山寨廠嘅阿頭們, 就各自舉手....肯舉手代表呢間山寨廠肯以這個價起貨。每間廠會被規定製貨數量。貨物嘅原料方面, 例如如果係一個皮手袋, 品牌會供應所有皮比山寨廠。聽落好著數, 不過當然唔會有咁大隻夾乸隨街跳。

原來...就算你能夠以這個超cheap嘅價錢起倒貨 (過程中代表山寨廠嘅生產環境惡劣, 同埋工人嘅人工係極低, 唔知差唔差得過大陸嘅山寨廠), 但最後都要呢個品牌嘅負責人睇過晒D你製成嘅所有貨...如果貨嘅質素被接受, 咁呢個品牌就會以之前你舉手時承諾嘅價錢, 比番$個山寨廠。但係如果佢地覺得你嘅貨meet唔到佢地個requirement, 咁...山寨廠係一毫子成本都唔會收得番!!!

咁...山寨廠咪做咁耐得個吉???  原來如果品牌唔接受你所製成嘅貨物, 你所做嘅貨就....送晒比你地, 由得你自己解決D貨!!  山寨廠要咁多貨黎把鬼咩!!!  所以...黑手黨就會幫手出貨喇....怪唔得呢個世界上有咁多咁似真貨嘅A貨!!!!!

呢個故事, 只係作者所爆嘅其中一件不可告人嘅事件之一。 還有嘅, 仲有拿玻里垃圾, 同埋所帶來嘅環境污染, 如果大家有留意幾個月前, 新聞報道有講過拿玻里最著名嘅水牛芝士 (mozzarella cheese), 被發現有類似二惡瑛嘅污染物。此乃惡性循環所至 ~ 垃圾被非法地藏在泥地上, 大量污染土地; 然後水牛食被污染左土地上嘅糧食或水源, 咁水牛所出嘅奶被污染左, 繼而佢地嘅奶又被製成受污染有毒嘅水牛芝士。

發瘟!!  呢個世界上有D咁變態嘅意大利人, 同埋沒良心製作有毒食物嘅中國同胞, 真係好悲哀......

又被我無意中搵到第三本書關於黑手黨...而個本係關於西西里島嘅黑手黨的。 睇完之後或者搵機會再分享一下本書講乜....

8 comments:

  1. 好有趣呢,講多D俾我聽喎....
    [版主回覆10/22/2008 15:30:00]其實呢本書仲有好多猛料, 好正的, 希望揾番出來, 再quote番比你知。你有冇興趣買本書呢?haha, 不過本書超過300頁, 入面D英文有D好深, 我要揸住字典做人, 哈哈哈!!! 

    ReplyDelete
  2. 我都係咁話....d故仔好吸引,想知多d添~
    [版主回覆10/22/2008 15:38:00]好呀, 等我揾多D作者所爆嘅料, 然後再同大家分享下先!!  多得佢嘅著作, 我地先可以知道黑手黨嘅惡行。原來有咁多不可告人嘅秘密, 好多當地人 (Campania地區, 拿玻里為首府)受苦但唔敢講出來。

    ReplyDelete
  3. 我都係咁話....d故仔好吸引,想知多d添~

    ReplyDelete
  4. Ta, Saverio 都有同我提過呢本書的作者, 好似而家仲要被警察保護架, 黑手黨話要買起佢..... 其實我都超級討厭d黑手黨, 佢地因為非法處理垃圾攪到拿坡里人一鑊粥, 係全意大利入面患癌比例奇高的城市, 我在意大利睇左一個紀錄片, 講述記者點樣在拿坡里的山邊, 郊外搵到大量非法處理垃圾同因為食左垃圾場附近的草既羊咩咩點樣病死, 真係好恐怖, 亦好唔明白咁既情況政府竟然視若無睹, 任由黑手黨荼毒人民, 仲令南北分化, 以為拿坡里人先係罪魁禍首....... 你估政府收左幾多錢?
    [版主回覆10/23/2008 09:09:00]Roberto Saviano依家情況更差, 因為Camorra大頭目講到明要佢盡快人頭落地...我都唔明意大利政府係咪廢GA, 咁耐以來乜都做唔到, 但就不斷攪另一些小動作, 包括要新移民打手指摸等分化嘅事情, 貝盧思科尼有冇鬼用!!!

    ReplyDelete
  5. 本GOMORRAH我都訂緊,好似好正咁...
    [版主回覆10/23/2008 09:03:00]原來你都訂緊 ....之前在page one見到Gomorrah本書時, 本來想托你問下你會唔會都有, 不過我唔好意思麻煩你....

    ReplyDelete
  6. 而家全世界d壞人真係為$$咩都夠擔做!真係可惡!
     
    同埋本書又幾正喎!
    [版主回覆10/23/2008 09:14:00]真係, 呢個世界太多可惡嘅人, 永遠剷除唔晒...
    我個人覺得本書真係好正, 本書被翻譯成多國語言版本, 好銷得呢!!  門神話佢地有得訂喎, 你有興趣的話可以跟佢買呀

    ReplyDelete
  7. 所以點解我d 意大利伙伴話永遠唔會去roma以南的地方~我都聽佢地講既野, 所以我成年都無去過roma以南, 安全至上, 唔係黎個「客屎異鄉」咪慘!!
    另外, 以我所知, 大陸既a貨同咧d 係唔同ka, 可能佢地napoli a貨係係本土sell only
    [版主回覆10/23/2008 16:45:00]咁多人都唔敢去意大利南部....其實我好想去, 因為南部有好多好靚嘅地方。不過一個女子驚危險, 要揾同伴又唔容易...
    哦....原來大陸a貨唔同一類的, 多謝相告...但我見意大利本土嘅貨質數好似頗差咁嘅......

    ReplyDelete
  8. 聽你的介紹,本書好似好有趣呢~~ BTW,你睇英文都睇得好快喎... D字係咪好深?
    [版主回覆10/23/2008 16:50:00]BLUEgirl, 我本人覺得呢本書真係好睇呀...D字真係都幾深下, 字典與我為伴呀, 冇左佢唔掂呢, 哈哈哈!!! 
    攪掂埋我依家睇緊嘅一D野, 我就會開始睇那一本我新買, 關於西西里黑手黨嘅書...好期待....

    ReplyDelete