Wednesday, October 22, 2008

意大利黑手黨 ~ 之二: 憤怒!!

今朝早, 當我開着個blog睇完一輪後, 然後就去各位blog友嘅版到看看, 卻無意中被我發現一件令我非常憤怒嘅事。

事緣昨晚我寫左一篇關於黑手黨嘅文章, 竟然今朝被我無意中發現, 一位blog友嘅一篇文章中, 差不多將我某一段文字, 搬字過紙, 直加入到佢文章裡面。簡直豈有此理!!! 

本來寫blog只為分享一下個人感想, 交流心得、意見, 傾下計; 但此君竟然將別人嘅思想同文字, 當作自己ideas一樣登出來, 離鬼晒譜。 最佩服係, 佢竟然仲可以咁快手, 我寫完篇文後幾個鐘頭, 佢已經將段文copy到自己篇文度, 而標題係乜鬼 "意大利有毒芝士"之類。

呢位blog友, 我之前都有間中睇下佢嘅文章, 只因為欣賞佢寫過不少幾好睇嘅文章。但我依家諗番, 佢之前D文章, 都唔知有幾多係抄人GA!!

之前曾經聽過有blog友話, 有專抄人地文章嘅blog友; 估唔到今日, 呢件事竟然發生在本人身上。估唔到真係有D咁嘅人。 何解呢D人要做埋D咁嘅事情??

所以, 以後寫某D文, 真係要lock鬼住佢, 淨係比D friends睇算數。

11 comments:

  1. COPY 相就好多人都有,但估唔到竟然隻字不漏,如果換著發生喺我度,我BLACK LIST 佢,欣賞人嘅作品都唔係甘ga................. !
    Ta .....................唔好為呢D人勞氣 !
    [版主回覆10/23/2008 17:20:00]copy相我其實都有D驚, 唔知查實係咪OK, 不過以前好似曾經睇過報道話, 如果相片唔係用黎作商業用途, 係可以借用的 (係咪真呢, 知道者請相告)。如果引用埋出處, 咁就穩陣了。不過我都只係會copy同足球比賽同埋同足球員有關嘅相, 在blog報道番比賽時用 (自己係咪雙重標準呢??????)。
    感謝JACK, 我第一時間發現呢件事時, 真係比較氣憤, 依家唔鬼同佢勞氣喇, 哈哈....

    ReplyDelete
  2. 實在太過分啦!請各BLOG友尊重自己,尊重別人,尊重原創!
    [版主回覆10/23/2008 11:46:00]Thank you very much Lovely Bear你呀!  我依家用手寫板寫中文, 都算幾方便喎!! 

    ReplyDelete
  3. 邊個咁乞衣呀?!等我哋剷佢!
    [版主回覆10/23/2008 11:50:00]門神兄, 多謝您見義勇為, 請受小女子一拜!   

    ReplyDelete
  4. 其實Blob就等如日記一樣,係寫下自己的睇法感想。如果係去抄人咁就失去左個意義。我相信果個人平時生活一定好平淡,只可以去左抄右抄,咁就真係覺得佢可憐。 另外,有得將佢放入黑名單喎,你做左未? 同埋可唔可以講係邊個,等我去睇下先...
    [版主回覆10/23/2008 11:56:00]SAGA您講得啱, "Blog就等如日記一樣,係寫下自己的睇法感想", 歸納別人論點絕對無問題, 但求其改兩隻字, 然後直copy人家嘅文章, 放入自己文章內當作自己作品就好大問題。
    係喎, 我都發現好似可以將佢放入黑名單喎....唔該晒您同JACK嘅提醒, THANK YOU!!! 

    ReplyDelete
  5. 打佢個名出黎,等我地幫佢唱開佢,哩d廢人真係冇品!!
     
    題外話,失蹤一排既我又浦頭喇 !
    Anita,請問本祖記書仲有冇得訂呀 ,唔該你?!
    [版主回覆10/23/2008 12:02:00]我唔公開佢個名係諗住比番個面佢....
    係呀, 好高興見您又浦頭喇 !!!    唔好意思, 見冇您通知, 以為您冇興趣訂那期添....唔怕, 我今晚即刻幫你send email過去問佢地, 有結果盡快通知您。

    ReplyDelete
  6. 條友係咪水晶晶@GENOVA呀??
    條LINK喺度------->http://hk.myblog.yahoo.com/petite-poupee/article?mid=15341
    [版主回覆10/23/2008 16:32:00]ehhhh......門神兄您何解咁神道廣大??  不過算吧, 我地費是理鬼佢喇, 大家警戒提防有這種人存在, 罷睇呢種人嘅blog作為懲戒佢地。 

    ReplyDelete
  7. 咁衰...d人都好無聊下...咁做有咩意思咧..../.\ 大家都係想share下資料睇法同意見, 咁copy...真係為咩咧...唔明
    [版主回覆10/23/2008 16:39:00]Sharpe, 您講得好啱, 咁做有乜意思呢??? 

    ReplyDelete
  8. 此君嘅行徑, 真係令我啼笑皆非, 我亦只會覺得佢一定係 "身有B", 同埋頗幼稚....是關佢應該發現左我將文章lock左, 亦知道人家發現佢嘅行為, 所以佢馬上在佢自己篇文章度做左幾樣事情 (容許我話係: 好低能):
    1) 將佢篇文章嘅題目, ling走 "芝士"兩個字;
    2) 將copy個段文, 從篇末搬到去篇頭喎!!!
    3) 佢竟然將文章嘅 "網址日期" 由22號改成 20號, 扮成一早出左篇文章。
    好野!!!  佩服!!!  我依家唔係嬲, 而係覺得好笑....
     

    ReplyDelete
  9. 村姑 C 9 仔 *.*23 October 2008 at 21:53

    我讚成張佢 d 衰野洋出o黎!!!! 如果佢咁要面就唔應該咁做!!! 簡直不知所謂!!!!!!

    ReplyDelete
  10. 如果覺得人哋文章係好~文章上面有得用引用嘛,或者打番個轉載,加返原作者條link,呢d叫專重別人,駛乜偷偷摸摸偷人d文章....俾人問兩句咪又係出洋相....
     

    ReplyDelete
  11. 本人真係非常感謝各位 blog 友近日嘅回應 & 意見。其實我 " 鋪 " 呢篇文章嘅原意 , 本來只係想表達一下個人不滿同埋感想。我並非甚麽作家 , 寫甚麽報章專欄揾飯食 , 但亦希望別人尊重別人作品 , 正如各位所言 , 只需要小小功夫 , 例如引用出處 , 就可以免卻被指抄襲別人文章之意 ( 我都要以此警惕自已呢 ) 。 大家寫同類型文章 , 意思差不多一 D 唔奇 ; 但用字冇可能接近一樣嘛 ,  此乃我想講出嘅重點。
    感謝您們一眾嘅支持 , 無論呢位仁兄現在是否已經知道自己問題嘅所在 , 我地都無需再理會佢。
    世界咁美好 ( 雖然依家經濟環境差左 ), 但無謂浪費大家嘅大好光陰 , 走去唱衰佢。不如大家諗下呢個 weekend 有乜好攪作啦 , 食 D 乜好野慰勞一下自己 , 仲有就係要鼎力支持祖記 , 因為明晚將會有與同市死敵拖連奴嘅打吡大戰呀 !!! 
    今個週末我要入 camp 兩日一夜 , 所以又要被迫錯過呢塲精彩比賽 , 咁唯有返來後睇番重播 , 同埋各位 blog 友嘅精彩報道啦 , 哈哈 !!!
    HAVE A GREAT WEEKEND!!!  祝您們各位有個愉快週末 !!!

    ReplyDelete