Wednesday, October 01, 2008

歐聯比賽 + 羅馬假期

今日國慶日假期, 唔打算出街, 因為想留喺屋企做下自己野。

一早起身睇番凌晨祖記作客巴迪場歐聯比賽, 睇到我膽戰心驚, 因為冇想過祖記在23分鐘已經先輸2粒!!  巴迪只係歷史上首次晉身歐聯比賽, 第一次在主場踢, 就可以先入兩粒, 如果唔係有基亞雲高同埋伊亞昆達嘅合作追番兩粒, 祖記真係醜死。場波最後以 2:2完場, 祖記又只係和波收場 (唯一叫做係攞番兩粒作客入球), 唔知領隊雲尼亞里又仲係咪對和波又話好滿意呢?  球迷就認真唔滿意喎!!!  下兩場接住要硬拼皇馬, 仲有作客辛尼特添, 以祖記呢條冇乜創造力可言嘅中場線, 都唔知點應付黎緊嘅各場歐聯再加國內嘅意甲 + 意大利杯比賽。

之後, 就睇左前幾個禮拜買嘅一隻DVD碟 ~ Roman Holiday羅馬假期 (另有譯作 "金枝玉葉")






電影"羅馬假期"嘅意大利游報。電影贏得第26屆奧斯卡最佳女主角, 最佳原著, 最佳服裝設計3項金像獎。









一部經典荷里活電影, 1953年出品。其實我好有興趣睇舊片, 不過就唔係咁慣睇黑白片, 因為總覺得視覺效果會差D。但我睇左呢套片後, 就發覺之前想法好錯, 原來黑白片可以幾好睇喎, 加上上幾代嘅明星真係好靚好有風采。






我第一次睇柯德利夏萍 (Audrey Hepburn)嘅電影, 佢真係非常非常清麗脫俗, 黑白片都影得佢咁靚, 如果係現代彩色版, 佢應該係更加美麗。而男主角Gregory Peck亦高大英偉兼有型。




故事情節在今天來講可能係比較老土, 不過演員們演得好出色, 仲有就係全片羅馬實地拍攝 (呢個係我原先一直想買隻碟來睇嘅原因): 羅馬競技場, 真理之口, 西班牙石級, 聖天使堡, 仲有羅馬嘅街道等等..... 雖然我唔多鐘意羅馬呢個地方, 但羅馬呢個永恆之城 (The eternal city), 千年歷史建築物的確係非常壯觀宏偉; 但又想到, 當我地睇香港嘅粵語長片時, 能夠搵到幾多現在仍然存在嘅建築物呢?  政府中人完全唔尊重人民歷史同好珍貴嘅舊建築, 真係一大遺憾。  

(我突然想起, 我之前寫緊嘅 "穿梭羅馬07"嘅blogs寫寫下停左...講番上年嘅羅馬之旅, 有好多野想講呢, 希望遲D可以寫番作為紀錄....)





7 comments:

  1. 我有幾套日本舊片,全是山口百蕙及山浦友和主演的,有冇興趣?
    [版主回覆10/04/2008 14:23:00]太感謝你喇, 咁好人!!!  不過我仲有一大堆書同埋DVD, 仲有新買嘅CD, 全部都未睇未聽, 哈哈哈....我諗我要先清晒呢堆野先, 遲D再問你借, 唔該晒!! 

    ReplyDelete
  2. e+祖記排第幾位
    [版主回覆10/04/2008 14:27:00]暫時祖記排第六咋!!!  竟然拉素排緊第1, 拿玻里 2nd, 烏甸第3, 國米, 卡坦尼亞, 然後祖記....
     

    ReplyDelete
  3. 祖記哩排我地之前強烈不滿既問題真係浮現曬(創造力問題),另一邊皇馬既雲達華治越打越勁真係嬲死我地!
     
    不過我又咁睇,祖記對皇馬未必死既,因為班友仔可能會落力D,同埋近年皇馬對住我地都被我地剋住都唔駛太擔心,如果贏倒就最好,不過如果兩對皇馬都可以和我都已經心足!
    [版主回覆10/04/2008 14:30:00]係啦, 雲達華治打得咁好添....如果我地一早買左佢咪好囉, 激鬼氣呀....
    贊成你同保方所講, 和皇馬我都真係偷笑,, 佢地件雲尼斯杜來點解咁厲害??!!!

    ReplyDelete
  4. 對住巴迪唔輸真係執到...希望對皇馬醒神啲打場好波啦!學阿的兄話齋,兩和皇馬都心足!
    [版主回覆10/04/2008 14:32:00]和皇馬我都好心足, 淨係防中勁有鬼用咩, 都冇進攻!!!

    ReplyDelete
  5. 咁啱..昨晚又有人同我講起 柯德利夏萍, 但唔記得係咪講呢套戲,讚佢嗰種靚法現在冇人能及~
    [版主回覆10/04/2008 14:34:00]咁啱???  哈哈....唔通你朋友講緊 "My Fair Lady"呢套戲??  我隻DVD都仲未睇呀!!!  我覺得柯德利夏萍真係好靚好有氣質, 我都覺得現在冇人能及呀。

    ReplyDelete
  6. 祖記和波咩........好在係頭兩場分組賽姐! 仲有大把機...... 哩排都無乜點睇波 睇歐聯! 凈係知Roma 贏波爾多3比1 ...... ~  問下你意見a , 我想買件波衫 可能買Roma長袖白色 , 可能買Italy 長袖藍色 ~ 印Totti .. 你覺得邊件型d同搶眼d ar??
    [版主回覆10/04/2008 14:43:00]你嘅羅馬就好啦, 球隊少件托迪都踢得唔錯; 相反祖記近排得個和字, 好悶。嘩, 如果我係你就買羅馬嗰件喇, 我個人雖然唔係羅馬球迷, 不過覺得羅馬嘅波衫都好靚好有型 (尤其靚過國米嗰D多好多)!!! 你本身有冇Italy波衫ga???  如果冇你快D買件印托迪啦, 遲D佢唔再踢國家隊佢件波衫實好值錢啦, 哈哈哈!!!

    ReplyDelete
  7. http://www.figc.it/sponsor_cartazzurra.shtml   有無留意過哩張信用咭 a  ,  我想申請.............
    [版主回覆10/04/2008 14:44:00]依...唔該晒, 等我去睇睇先...不過唔係意大利人申唔申請得到呢????

    ReplyDelete