Sunday, October 12, 2008

世界輪流轉

工作多年以來, 從未需要擔心炒人裁員呢樣野...不過世界輪流轉, 因為公司架構呢兩年不斷轉變, 依家做到有D心灰意冷, 亦越來越多公司政治...


上個星期, 公司倫敦那邊嘅Head, 已經出左個email, 講一大輪廢話, 終於戲肉係...因為環球經濟因素, 將要裁員。先希望有人肯自動起身, 若果唔夠數, 就會裁員。當時我香港嘅老細 (亦即係我老友), 已經話佢自已個位有D危。查實倫敦head office那邊想踢走我老細係唔奇, 因為佢人工太高, 而且同新管理層有好多牙齒印。佢話我就唔駛擔心, 不過如果我老細被裁冇得do, 我就完全冇興趣繼續留係呢度。


昨日, 老細打我手機, 話我知, 我地倫敦那邊一位最老資格嘅同事被 out!  我覺得好愕然, 竟然開佢刀。呢位同事有好多 contacts, 在我地呢行來講, 呢樣係重要資產; 呢班新管理層為左D所謂減省開支原因 (其實我覺得更大原因係要剷除舊勢力), out左對公司咁有用嘅人, 真係白痴到爆。


呢位同事被裁後, 原有舊班底最長年資就輪到我老友, 然後...可能係我 (我都算老資格???!!)。我雖然未必需要太擔心自己嘅前途, 但我就絕對擔心我老友。佢昨日在電話說, 來緊一年, 班英國佬 (雖然佢自己都係)應該唔會再 "yuk"人。咁就死啦, 唔通成日都要擔心定下年咩???


仲有一樣野, 因為我老友同我嘅合約係英國合約黎, 同依家合併左嘅所有其它香港員工有分別, 我地亦有被要求改為香港合約嘅可能。我老友話, 我地記住死都要堅持唔好屈服。呢樣野我贊成, 不過唔肯的話, 會如何處理真係唔知...如果佢地肯給予非常好嘅條件來lay off我地, 我地就唔駒, 因為依家呢班人我地完全頂佢地唔順。


呢兩年, 公司被收購後, 先係超好人嘅老細 (建立公司的大股東)被踢走, 繼而所有前朝元老一個一個慢慢被踢走。所以我唔覺得長遠來講, 我在呢間公司會點開心。


呢兩年, 越做越唔開心, 呢排仲不斷諗, 如果我離開呢度, 下一步可以點行呢???? 


或者以前活得太自在喇, 唔駛諗唔駛憂。今日, 我終於長大 (死火, 依家先大!!), 要為自己嘅前途而要認真思索。


 


 


6 comments:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*12 October 2008 at 21:48

    我都係呀..... 今年公司生意真係唔太好.... 又有個新阿頭, 要求多多。成日同我講邊個同事唔好....... 好煩呀!!!!!!!!!!!!!!  講真, 咁大個人, 再轉工真係好煩... 都唔知做得乜.........  不過, 如果真係好唔開心, 預早 plan 下都好既....
    [版主回覆10/12/2008 22:58:00]村姑, 我都係咁話, 咁大個先話轉工或者轉field, 真係好難搞, 所有呢排煩到震!!!  依家plan定都啱喇。
    你個新阿頭煩唔煩D呀, 我至憎成日聽人講邊個衰, 邊個唔好, 我都唔知比乜回應好, 因為肯定點答都會比人擺上台, 搬弄是非一番。

    ReplyDelete
  2. 我d無形壓力都開始來了,雖然公司得幾丁人...同埋之前香港咁多大件事公司都唔死得,但唔多唔少都會諗多咗...話又話我都想轉吓環境,但講就容易...又好多野要顧慮...見步行步~
    [版主回覆10/13/2008 20:39:00]其實我之前公司都係人丁單薄, 不過合併後依家要同埋好多人同一公司裡。如果沒有被收購, 我地肯定都唔駛憂...不過冇嘅, 時移勢易, 今時唔同往日囉。冇錯呀, 見步行步, 但在同一時間繼續增值自己, 為自己鋪定後路。

    ReplyDelete
  3. 其實你學咗幾年意大利文,有冇意願轉行做一啲關於旅遊嗰行呢? 或者去電視台應徵做有關意大利足球編輯呢? 將興趣投身於工作中,工作都會開心好多。話唔定公費意大利遊呢。
    [版主回覆10/13/2008 21:03:00]阿Yuen, 你果然知道我心意!!   其實我由細到大都想做教書或者同旅遊有關嘅工; 去電視台應徵做有關意大利足球編輯就簡直係perect啦, 不過有呢種工作咩....好贊成你所講, 將興趣投身於工作中,工作都會開心好多, 不過理想就係咁, 真實情況就未必如所想。我係學緊意大利文, 不過程度咁低, 都唔敢話人知我識, 免得出醜, 我通常只敢講我學緊。想當年考uni本來想揀 Hotel & Tourism, 不過我阿媽唔贊成 (主要佢唔鐘意hotel呢一行), 回想我阿媽的確好啱, hotel呢行人事絕不簡單, 一定唔啱我呢種人性格。
    唔怕講, 我真係諗緊有冇可能轉行做旅遊, 之不過最大問題係依家先轉行做旅遊, 全冇經驗, 可能太遲, 而且實際D講, 係入行人工超低, 要接受到真係.....
    現在因為想生活多D保障, 先至會再做補習呢個咁困身嘅part time, 儲多D錢, 就算想再讀書都唔駛話太徬徨。

    ReplyDelete
  4. 在下的上司多數是男性,大家關係如師徒一般,所以我與上司間的相處,問題倒不算太大.....
    其實有人的地方,就有江湖,而有江湖就有鬥爭....對在下而言,沒有上司是不煩的,然而,最重要的是如何與他們相處,還有就是快樂工作.....
    炒不炒你,並不是你自己決定,既然如此,愁也於事無補了;當然,你也可以謀定後路,現階段,可考慮"鐵飯腕"(公務員,不過要等幾個月至半年左右先有得in),至於私人工,就睇睇你想做邊個field了....
     
    [版主回覆10/13/2008 20:48:00]在下在香港嘅老細係男人, 而且超級好人, 簡直差不多可以用自由自在來形容, 只不過依家我地大家都變成寄人籬下, 自由度大減; 加上總公司那邊的頭頭係女人, 仲要係好有手段嘅 (所以非常澤使)!!!  其實我並唔係愁 驚被炒, 只係愁如果被炒, 我可以轉做乜, 因為我唔想再做呢行。依家就係想認真諗清楚繼續自己 next step係乜呢。鐵飯腕都好, 啱我呢種 lazy bones...不過未必有 quali....

    ReplyDelete
  5. 既然等佢炒你,不如先下手為強,你炒佢!
    [版主回覆10/13/2008 21:06:00]如果我有料, 就緊係先下手為強啦, 之但係我冇乜料可言...所以check緊一D同我想轉行做嘅野有關嘅 courses...

    ReplyDelete
  6. 加油呀!希望您早日搵到份又好又鍾意嘅工!
    [版主回覆10/19/2008 20:06:00]感謝你門神, 我都希望呀!!!  暫時繼續進修, 個市咁差, 有好工都冇我份囉....

    ReplyDelete