Thursday, September 11, 2008

Part 24 ~ 都靈市外小鎮遊 (3) ~ Chivasso

不知不覺, 今日已經係5月13號 (星期二), 已經在意大利好耐下...今日嘅節目, 係從都靈去郊外兩個細小嘅鎮遊玩, 今朝首先去....Chivasso。




 


呢個鎮, 唔係之前在都靈旅遊局嘅職員介紹, 我地都唔識。未去過先有新鮮感, 先夠 "叉寧淨"吖嘛! 


從都靈坐火車過來, 只需15分鐘, 超快脆!  火車站出來後, 因為冇旅遊中心, 又冇地圖可取, 所以我地盲鼠鼠跟路牌行入市中心。


多得我個團友Sammi!  佢喺佢個blog極之詳細交待番個旅程嘅資料, 我睇番先可以回憶番途中每日嘅點點滴滴。唔怪得佢每晚都在本日記係咁寫係咁寫啦, 哈哈!  點解佢咁有精神寫嘅?  我每日都倦到痴晒線, 只係想直飛上牀瞓!


佢提醒我 ~ Chivasso個鎮幾古典, 好優雅, 夠老!  我地在呢個鎮行D地方時, 發現周圍好多知珠網!  嚇壞人, 點解建築文物咁多知珠網, 究竟幾耐冇人打掃過呀???  講多無謂, 大家睇睇片睇下個地方靚唔靚啦。


 


唔好睇個像咁英偉, 行埋D看真D, 好多知珠網ga, 多到嚇親呀。



 


好優雅嘅石仔路。我地沿途一路行, 發現大街小巷, 都有好多知珠網, 包括街上嘅欄杆、街燈等等都有 (製造懷舊氣氛??)。



 


Duomo Santa Maria Assunta, 建於15世紀, 係Chivasso鎮嘅主教堂。



 


途中遇到呢件恩物 ~ 地圖。我地影低佢, 久不久從相機開出來睇下自己行到邊。



 


La chiesa di Santa Maria degli Angeli (St Mary of the Angels' Church)



 


Chivasso鎮裡邊一個主要廣場, 我地行到咁上下, 搵左張凳坐在此, 睇途人嘅生活百態。



 


因為太肚餓, 所以搵野食, 然後不經意找到呢間店 (pasticceria = cake shop)。原來Chivasso最出名係nocciolini, 而呢間就係賣nocciolini 嘅名店。Nocciolo解hazel, nocciolini可能係解 small hazels掛。我地都係度買左D來吃, 嘩, 甜到飛起, 要搵咖啡送來食先得。



 


我在呢間店亦買左個好便宜嘅三文治 (tramezzino), 只係 2.5euro, 但內涵好豐富呀!  好耐冇食有番茄、蛋、菜、吞拿魚, 咁大份嘅三文治, 仲有係終於可以食軟綿綿, 而唔係硬到死嘅麵包。



 


食飽後, 行多一陣, 我地就搭火車過另一小鎮 Ivrea參觀。


 


~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~


 


 


2 comments:

  1. 嘩! 個三文冶真係超底喎! 通常只係得芝士同火腿, 迫不得以我都唔食呀!
    個鎮同Asti好似, 不過我冇留意多唔多知珠網.
    [版主回覆09/11/2008 21:56:00]我同個friend都猛話個三文治超級抵呀。
    知道你住Asti後, 下次我回去都靈時, 一定要搵機會拜訪你呀, 希望好快有機會見你啦!!! 

    ReplyDelete
  2. 呢個 tramezzino果然好豐富啊, 不過如果有埋parma ham 就 ~個鎮好寧靜, 個樣望落去又唔似有好多蜘蛛網啊, 好企理咁,  好彩影唔到乍
    [版主回覆09/11/2008 21:59:00]因為我地冇zoom近影景, 所以見唔到D蜘蛛網, 哈哈哈!  不過我地幾鐘意 Chivasso, 個鎮好企理, 又唔會過靜...

    ReplyDelete