Thursday, September 11, 2008

祖記8月號月刊 ~ 終於收到喇...

等等等等等...等左幾年幾世, 終於收到本8月號祖記雜誌。但係, 要強調, 呢本係意大利那邊, 在9月1日, 同我講會在5號用 priority post再寄多次本雜誌比我那一本; 亦即係第一那本, 唔知係去左邊度....話唔埋, 過多幾個星期會自己蒲頭。



離譜, 9月中先收到8月嘅雜誌!  雜誌封面係隊長 + 新加盟嘅保臣 (不受歡迎人物)。






目錄介紹今期嘅內容。






今期有介紹新加盟嘅新祖記成員, 包括: 美爾堡, 同埋保臣。






今期專題係講基亞連尼, 有唔少版面呢。






仲有提番祖記佢地個重點 summer training, 今年仍舊係在 Pinzolo舉行, 呢部份文章係以日記形式來記述番佢地多日嘅行程。






雜誌尾部份竟然有個廣告 ~ 係都靈市嘅旅遊廣告喎, 廣告好靚。






最尾個版, 係粉絲寄去雜誌嘅相片....今期, 真係登左我同Palla, 摩連拿路, Vecchione同埋Fiory嘅合照, 正呀。






雖然因為Palla近日嘅事, 令我對管理層好失望, 不過....可能尋晚激氣得滯啦。

我都仍然係 ~ La supertifosa della Juventus (祖記超級女粉絲)!     希望祖記今年無論係聯賽、Champions League或任何大小賽事都好啦, 都一定要爭取最好成績!!!  Serie A冠軍, Champions League冠軍!! 

6 comments:

  1. 係自己愛隊既官方雜誌見到自己個嘜頭真係好開心喎~覺得自己真係球隊一分子咁~
    [版主回覆09/13/2008 20:30:00]真係, 如果有自己嘜頭出現在官方雜誌真係非常興奮, 係一份子呀!! 

    ReplyDelete
  2. 仲有意大利盃添!!
     
    等我又send張同領隊影嘅相上去先... 唔係噃,send啲保方球衣珍藏上去好啲!哈哈!
    [版主回覆09/13/2008 20:34:00]係喎, 仲有意大利杯添呀!!! 
    我覺得你要 send你同領隊張合照過去呀!!  如果你send你D球衣珍藏, 我驚成版FANS版都唔夠放喎, 哈哈哈 ...要唔要 email address?  我話你知點搞吖!  好簡單。

    ReplyDelete
  3. 好西力呀你!!!! 真係起級粉絲哦
    [版主回覆09/13/2008 20:36:00]雖然對球會有D不滿, 不過始終都係要繼續支持球會, 最好快鬼D換左班無能管理層! 

    ReplyDelete
  4. 好呀!咁麻煩晒您喇!
    [版主回覆09/14/2008 11:11:00]冇問題, 一D都唔麻煩, YOU ARE WELCOME, haha..!!  我留左言比你, 有佢地 email address同埋一D資料。請check...希望好快見到你亮相祖記雜誌, 哈哈哈!!  都時第一時間幫你宣布!! 

    ReplyDelete
  5. 哈哈哈~又上鏡喇你! 唔"滯"~封面淨係見到迪比背脊~
    [版主回覆09/15/2008 18:30:00]係囉, 搵張靚D嘅相放做封面嘛, 仲要隊長係背面添... 呢次上鏡係 "自己攞黎", 我係攞女嘛, 哈哈哈!!! 

    ReplyDelete
  6. 嘩,Anita,你又出鏡喇!作為香港人可以係祖記官方書籍出現係何等光榮既事呢!
    [版主回覆09/17/2008 20:55:00]哈囉阿Dick!  光榮?  唔敢當呀, 不過今次雜誌提左我來自香港, 所以真係非常高興, 我諗比較少見到亞洲球迷出現在官方雜誌的 (其實我睇左成年以來都未曾見過), 能夠比當地球迷知道地球另一處嘅中國 (+香港)有支持者, 好開心呀。
    D讀者見到我 (實質我地個個嗰幾日都有呢個機會)竟然同成班球員一齊影相, 可能好羨慕呢, 哈哈哈!!  又係嗰句, 如果今次隊長、保方、尼維特等都有來, 真更正喇。

    ReplyDelete