Saturday, September 06, 2008

你一日返工幾多個鐘呢?

今日在BBC個website見到一單新聞, 講歐洲人嘅工作時間。原來在歐洲人之中, 英國人已經叫做得長時間, 不過... 都只係平均每週工作 41.4小時。41.4小時, 如果以每週5天工作計算, 即係一日大約工作8小時。
 
*** LONGEST WEEKLY HOURS ***


Bulgaria  (保加利亞) - 41.7

Romania (羅馬尼亞) - 41.7

UK (英國) - 41.4

Czech Republic (捷克) - 41.2

Austria (奧地利) - 41.1

Source: Eurofound

********************************

而法國同埋意大利, 就平均計算, 工時最少, 只係大約 37.7同埋 38.4小時, 即係一日唔駛做8個鐘喎, 呢個數可能已經包埋lunch hour, 即係可能每日工作時間都唔駛7個鐘。 咁好, 好多香港人不知幾羨慕呢。 相信好多香港人都做到隻積咁, 每日8個鐘係最基本, 加班幾多個鐘就更加唔駛講, 確實同人唔同命。


我一向都唔OT, 以前份工, 我一夠鐘就走人 (除非有特別事要即日做完), 因為以前返工時間係 10am-7pm, 或者 10:30am-7:30pm, official走已經7pm或7:30pm, 所以一定唔會OT, 再遲走我返到屋企好夜喇, 約friends出街都 aun 啦。 我記得當時我一個同事成日都話我, "老細未走喎, 你走喇?", 我就話, "咁又點呀, 我夠鐘喇, 聽日嘅野留番聽日做啦"。


D野永遠都做唔完, 我冇可能同佢係咁OT, 我唔會因為老細未走所以我唔敢走, 我機件要休息。其實我發現好多人要等老細走左自己先走 (但其實自已又唔係好多野要做到遲走嗰種喎), 何解???  咁代表勤力?  盡責?  為公司搏命?  點解要扮好忙?  好難扮個喎!!  正常工作時間裡扮忙就話正路啫 , 超時工作扮忙?  唔駛掛??


好彩以前個老細係英國人, 都唔鐘意OT, 亦唔主張我地留在公司太耐, 而且因為佢一定係最後一個離開公司同鎖門, 所以都唔想我地阻住佢走人。


依家... 我都係一樣, 除非特別需要, 否則唔會OT, 最重要係因為工種關系, 冇乜野會攪到我地經常要超時。而我呢個老細都係英國人, 都係同我一樣夠鐘收工鬆人 (除非有需要)。反而, 我老細放親假, 我就要倒塔咁早返工, 要返 7am-6pm, 或怎至6am-6pm (視乎澳洲夏令or冬令), 返完10幾粒鐘都倦到痴晒線!!!  所以更加放工即走人。


絕對唔係講風涼話, 我曾幾何時都要成日留守, 要OT, 仲係突如其來要OT個種, 攪到上part time堂又遲到, 約friend又要cancel, 超級冇隱。 所以依家唔需要再有乜OT日子真係感謝上主恩典!!


希望大家都可以大多數時間係準時收工... 畢竟, 人生唔係只得工作嘛... 你老細應該醒目, 比時間你多D休息同消遣。



*** SHORTEST WEEKLY HOURS ***


France (法國) - 37.7

Italy (意大利) - 38.4

Denmark (丹麥) - 38.6

Portugal (葡萄牙) - 38.8

Belgium (比利時) - 38.8

*********************************

Source: http://www.bbc.co.uk (4 September 2008)
UK workers are among the hardest working people in Europe, with only Romanians and Bulgarians putting in longer hours, new research shows.
UK workers in full-time jobs put in an average of 41.4 hours every week, one and a half hours more than the average for the 27 members of the EU.
The French and Italians worked the fewest hours - with an average of 37.7 and 38.4 hours per week.
The UK workers also get less annual leave than the average EU worker.

The research was compiled by the European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions (Eurofound), an organisation founded by the EU.

The group said that there was a substantial gap between the length of the working week in Eastern and Western Europe.
It found that the working hours in the 12 countries that have joined the EU since enlargement began in 2004, work longer than the original 15 members - 40.6 hours a week compared with 39.5.



Slovakia was the only new EU member to have recorded a considerable reduction in working hours over the past few years, it said.

The average number of fully paid days of annual leave for EU workers is 25.2 days, with UK workers getting an average of 24.6 days.
Weekly hours worked by male full-time employees exceeded those of their female counterparts, with men working 2.3 hours more than women in the 27 EU member states.











7 comments:

  1. 要等老細走左自己先走 = Slave
    [版主回覆09/06/2008 01:21:00]我同意.... 唔係 "奴工" 嘛!!! 

    ReplyDelete
  2. 我就由入行到宜家都係返十粒鐘...
    係啦~現在D老闆真係收賣人命..做乜要人OT加班??以為真係用幾多時間就做到咁多野~天真~員工精神唔夠,工作質素就會下降...效率亦會差~好可惜香港老闆們係唔知呢樣野~
     
    我時常晚上十點幾返屋企,樓下間幼稚園D老師仲未收工,真係唔明第二日佢哋點會有精神教書...
    [版主回覆09/06/2008 11:18:00]嘩, 你每日都返10個鐘, 都幾辛苦呀... 加埋搭車時間, 睡覺時間, 其實可以得番比自己用嘅時間唔係太多。 點可以D幼稚園老師咁夜仲未走?  有乜要攪到咁夜嘅?  好奇喎。真係唔做個行都唔知個行有幾辛苦呢。
    我都唔明點解好多老細鐘意員工勁OT?  其實係一種精神弱待, 學你話齋, 根本唔精神, 第二日返工狀態就差D, 差D做野又差左, 最後邊個損失?  第一係員工嘅寶貴身體, 第二就係公司, 但老細好似唔多覺, 可能認為請得你就要用盡你先抵咁。
     

    ReplyDelete
  3. 香港人咁多壓力   仲要番咁耐 ~真的會好累.............  我番9個鐘都夠累啦 ~~  其實香港有好多人 番工10個鐘以上!   有好多仲唔止.........  歐洲既人有錢d架嗎  無計啦
    [版主回覆09/06/2008 11:20:00]香港人工作壓力真係好大, 加上人多地方細, 到處都迫人迫車, 真係好易攪到人都顛。唯有可以的話, 自已比自已多D空間同空氣呼吸一下先得添。
     

    ReplyDelete
  4. 我寧願每日做足十幾個鐘,反正係屋企都係無野做....
    [版主回覆09/07/2008 10:54:00]好少聽到人講話鐘意做10幾粒鐘, 好特別喎...

    ReplyDelete
  5. 我計過喇, 有d意大利人每星期工作時間可能少過38.4小時添呀, 拿拿拿, 就以一般商店為例, 當佢開9點, 下午1點午休, 之後4點或5點再開門(午飯成3小時咁長), 7 點就放工, 星期六日休息, 即係每日開工6-7小時 不過唔好妒忌住, 聽講有d office既工作時間其實同香港差唔多, 都係朝9晚6, lunch就1小時至個半小時左右啦! ta, 講得冇錯, 我都係一夠鐘就收工的人, 可能我都唔係搵大錢既人, 我覺得"生活"好緊要, 如果生活只為搵錢同取悅老細, 就真係做左老細同錢既奴隸....雖然在香港好難生存, 不過都要盡量保留 "生活"的味道, 如果唔係做人又點會開心?
    [版主回覆09/07/2008 11:03:00]在意大利做售貨員又真係幾正喎, 長食飯時間, 暑假仲有兩、三個星期假, 反而做office未必咁正添... 你唔知有冇覺得好多當地售貨員狀態好麻麻?  未夠鐘關門就唔做生意喇? 
    我都唔係搵大錢嘅人 ~ 所以更加夠鐘即走人... 係呀, 成日坐在公司裡好辛苦, 不如出去走走, 鬆下跟骨, 行下書局都好呀。

    ReplyDelete
  6. 我一個禮拜返57個半鐘(唔計無償OT),以前都會儘量做好啲嘢至走,試過自己留多兩個鐘執手尾,不過老細對我越嚟越"好",越嚟越"唔長氣",越嚟越"唔斤斤計較",越嚟越"準時出糧",所以我一夠鐘就收工,雖然我係阿頭都係咁話!
    [版主回覆09/07/2008 11:15:00]嘩, 門神, 你一星期返 57.5個鐘, 仲未計OT添?? 我以前都係成日因為執埋D手尾, 越攪越耐; 後來... 當然戒左 "執手尾" 呢個習慣啦, 哈哈哈!!!  真係啱, 就算已經係阿頭, 都盡量唔好開先例 (遲走), 因為老闆會漸漸覺得你係阿頭, 要留耐D係正常, 又會開始覺得其他人都應該學你咁 "生性"先啱!! 
    不過當然有D公司真係好變態, 老闆特登唔請咁多人, 所以每個員工都做到 "扒街"!  我識得—個友人, 佢個老闆成日都話請唔到人, 攪到員工做野做到冇停手, 連厠所都真係唔得閒去, 相當痴線, 呢個 ~~ 當然係衰格老闆做成!!!

    ReplyDelete
  7. 蕃茄雖然係意大利人, 但係鐘意返工多過對住我.
    佢每日由8:15做到6:30, 食飯鍾意食半個鐘, 差唔多每日做9個鐘, 我成日都覺得佢似香港人多啲!
    [版主回覆09/09/2008 22:37:00]嘩小Nel, 你老公超勤力, 完全唔似意大利人呀, 我肯定冇佢咁勤力呀!!! 

    ReplyDelete