Tuesday, July 01, 2008

Part 5 - 回到都靈 (見祖記球員)

今次返都靈, 其中最重要就係睇祖記嘅一場球賽, 另外因為報左一個意大利文課程, 所以可以住在都靈一個星期。

 


由米蘭坐火車到都靈, 見到都靈嘅火車站就在面前, 太好喇!






Map of Italy


呢日 (4月26日)到達後, 就首先一去市中心嘅祖記 Juventus Store掃貨...呢幾日因為係意大利假期, 所以都靈簡直可以用萬人空巷來形容, d旅客多得好緊要, 簡直好似去左旺角一,樣 連祖記store都迫爆!!


 







今次間store外面嘅poster就有隊長, Palla, 保方, 伊亞昆達同Andrade賣廣告。唔知,間store幾耐換一次poster嘅呢?







再接著就係去睇球員...... 嘩, 超多人等球員呀!!!  同上年完全唔同!!!




首先見到係Palla!  佢其實今日有d面黑黑, 不過仍然幫fans簽名.... 當時已經有傳聞佢不滿球會經常放佢做後備, 所以在對柏爾瑪場比賽 (亦係佢生日時)入左波都全無表情。唔知係咪埋伏左今日外借熱拿亞呢個決定呢? 張相嘅右手邊個人係我呀。我搵佢喺一張球隊poster同佢件波衫度簽名。而當我比張上年同佢合照嘅相佢簽時, 佢簽完後, 竟然抬高頭, 笑笑口, 比番張相我喎, 攪到我都不知幾開心 (尤其因為見佢笑番!)。







之後冇幾耐就見到摩連拿路, 佢非常友善, 我都搵佢在全隊poster度簽左名。另外就同佢合照左添。







接著就見到其它球員, 包括洛斯連奴, 比連度利, 比拿廸, 史丹達度, 仲有保方, 利維特, 斯歷咸美斯同泰亞高添。如果冇記錯, 仲有甘莫蘭尼斯, 斯素高, 柏斯基圖 (當時我認得佢個樣但醒唔起佢個名), 歷高達利。因為太多人關系, 隊長廸比亞路行左後門避人羣, 另外反而唔見當時我仲好喜愛嘅馬基安尼, 同埋查斯古特, 唔知點解....


各位, 認唔認得嗰兩個security guards呢?  佢地今次都有來香港呀...


因為太多人又混亂, 後來仲有幾個警察 (同埋一架警車)幫手維持秩序, 好誇張!!!
































其實今次因為太多人, 根本冇乜機會行近d球員度, 不過好彩都零距離接觸左Palla, 摩連拿路 (Moli)等, 又搵左Palla, Moli, 斯歷咸美斯同史丹達度簽名 & 影相 (不過Palla就冇)。同上年比較, 好失望下。但幸運嘅係, 佢地跟著來香港踢表演賽, 竟然仲好容易搵到佢地一齊影相同簽名 (其中最多得就係因為我地其中幾個係祖記官方會員, 可以被邀請同球員接觸, 想番都仍然異常開心)。




~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~


6 comments:

  1. 嘩 ! 保方呀 ! 尼維特呀 ! 好近呀 ! 真令人羡慕,可以同偶像甘近 !
    [版主回覆07/04/2008 20:45:00]今次其實只係個別球員可以超近距離接觸... 不過都仍然覺得好好玩, 平時只在電視見到佢地, 真正見到佢地時有d覺得唔真實嘅感覺。

    ReplyDelete
  2. 我都好羨慕呀, 不過如果影到迪比當然就更prefect啦
    [版主回覆07/04/2008 20:46:00]影隊長??  3年前佢地來香港時我影左唔少佢ga!  哈哈哈!!! 

    ReplyDelete
  3. 今次比上年你去都靈時真係多咗好多球迷呀!! 可能係重回甲組嘅關繫吧
    [版主回覆07/04/2008 20:50:00]係呀, 今次真係多人到你唔信呀!!!  我都覺得係同佢地返左意甲有d關系...不過我上年在都靈同個祖記女fan傾計, 佢話佢同球員影過好多次相, 攞過好多次簽名。咁我估可能平時就應該冇咁多人。
    如果下次再有機會去都靈, 希望到時可以舒舒服服, 近距離咁見球員啦!!!

    ReplyDelete

  4. 嘩!呢張好正呀! 俾我見到實忍唔住撲埋去呢!!
    [版主回覆07/04/2008 20:54:00]我就係想行埋去時, 跌左件馬基安尼主場波衫落地唔知 (唔見左), 又跌左隊長件國家隊7號波衫在地下, 好彩及時發現, 唔係就損失慘重!  等我返到香港後即刻買過件馬基安尼主場波衫添! 
     

    ReplyDelete
  5. 真係好多好多人,你埋倒去搵柏拿同摩連拿路拎簽名到算係咁喇!
     
    如果祖記訪港可以見埋尼維特、保方和隊長我就開心死喇!
    [版主回覆07/04/2008 21:01:00]我覺得可以埋到Palla同摩連拿路身, 簡直開心到飛起。其實因為佢兩位比較早到達, 而且當時球迷唔係太多, 所以可以即刻飛快埋到身。
    仲要多謝我個friend, 陪我等球員, 又幫我狂影相, 所以有好多張我埋Palla身時嘅合照, hee hee....   佢去影保方時仲比一個球迷拉佢條頸巾, 我個friend差d被 "cool"死咁滯呀!!!

    ReplyDelete
  6. 见到里个甘多fans的场面 我就念起05年 哈~~
    不过可以在juve的总部见到他们真是好令人兴奋嘎事
    你会不会见完后睡5着啊 哈~~
    [版主回覆07/07/2008 18:51:00]上年因為第一次零距離見佢地, 仲同好多球員影相 & 簽名, 加上當時人唔多, 數埋得個10幾個fans等, 所以興奮d。今年想唔到多次在都靈, 又在香港接觸到佢地, 係意想不到!!  當然都勁開心!!! 

    ReplyDelete