Tuesday, July 01, 2008

Part 6 - 回到都靈 (親去球場睇波)

今次去都靈, 去左睇一場祖記主場對拉素嘅賽事。上年去嘅時候, 要先到球場外一個counter換飛。不過今次安排好左好多了, 事關一早在酒店時, 祖記方面已經連同入場飛比埋我地, 咁就唔駛再浪費時間, 要在球場外攞飛。


不過為左唔好遲到, 同埋想在場外d攤檔睇下野, 所以雖然場波3pm先開波, 但我地1pm就到達左場外了。原來唔少球迷都已經到達左, 真係好有心。




呢張唔係入場卷, 而係可以在中間15分鐘休息時去食野嘅飛 (即係舊年我都有去食野嗰度。)







場外嘅攤檔好多野買, 種類仲係喺official store見唔到嘅產品添。不過我唔係買左好多野, 只有一條頸巾同埋一個祖記車仔。









都靈奧林匹克球場外觀。







嘩, 呢位球迷, 持著拐杖都來睇波, 真係夠神心喇!!! 







我地都入場囉!  當時都係得嗰1:30pm, 不過我地想, 場內應該多野睇d嘛....







幸運地, 我地坐祖記後備席後第四行, 仲前過上年添, 太好了。不過唔駛太替我開心, 大家都知意甲d觀眾席比較遠, 所以一定唔似得香港大球場或英超d位咁近個球場。 當然, 已經好好喇, 好近距離咁睇波。







入場時, 有職員在門口派旗, 初時以為要$, 我仲問要幾$, 點知個職員話 "E' libero" (免費)。發達!!!







早入場果然有著數, 因為原來有部份球員因為時間早, 著晒西裝走出場度傾計!!   當時見到馬基安尼仲興奮到痴線咁滯 (當然瘋狂影相啦)。 佢右手邊個位就係Edwin喇....我都係祖記來香港時, 搵番呢d相先發現番 !!  我仲將其中一張show比Edwin睇, 佢都好愕然。 (我喺第一日見到佢時已講比佢聽我剛去完都靈睇呢場波)







時間尚早, 影下相先!  ?上年一個人來睇波冇人幫我影相, 今次唔同喇!!! 







d球員晨早出來踢波熱身, 我地d球迷就依嘩鬼叫!!!   著紅色鞋個位就係Palla喇, 好易認。

























終於, 球賽開始了!  坐定定睇波先。因為集中睇波關系, 影相唔多。 我仲發現祖記主席大人原來就坐在我地附近咋.... 我影左佢相, 不過d相在另一架相機, 仲未過落個電腦添!!!   







場內氣氛勁high, 每有入球, 全場就揚起d黑白旗。而個主持就大叫個入球球員個名 (first name), 我地d球迷就接住大叫球員嗰個姓氏。 唔少得仲有播歌慶祝添。












我地覺得呢場波真係好抵睇, 因為除左祖記贏波外, 場波仲大比數完結, 5:2, 祖記大勝拉素 5:2!!!   2個入球來自基亞連尼, 另外隊長, 甘莫蘭尼斯同查仔各入一粒 (冇記錯的話)。一場波入7粒, 好小何呀!!!   基亞連尼賽後在場接受電視台訪問。


不過最最最不幸係, Palla呢場本來在賽事後半部有得出場, 但唔知仲乜, 當準備出場時, 職員又叫佢著番衫!  真老土, 睇唔倒佢落場添。(好彩, 佢在香港場波係正選上陣, 踢足全場... 而且仲全場波都喺正我地前面踢呀)!!!


 





~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~








9 comments:

  1. Edwin叉住腰好型仔呀!!
    Palla好鍾意着啲好sharp嘅boot喎

    ReplyDelete
  2. 希望嚟緊可以喺保方退休前現場睇返一次!!
    [版主回覆07/04/2008 21:16:00]我都希望你好快達成目標!!!
    如果有朝一日我地成班可以一齊去現場睇波, 就真係正到爆呀!!!  我地全部人肯定叫到震天!!!  哈哈哈!!! 

    ReplyDelete
  3. 雖然哩個都靈奧運球場距離遠,但放心啦,迪爾艾比重建後冇左條跑道會近好多,到時睇波仲正呀!
     
    同埋將來點都要飛去意大利睇祖記比賽先得喇!
    [版主回覆07/04/2008 21:17:00]我都希望你好快達成目標去到現場睇波!!!
    如果有朝一日我地成班可以一齊去現場睇波, 就真係正到爆呀!!!  我地全部人肯定叫到震天!!!  哈哈哈!!!  

    ReplyDelete
  4. 好精彩既遊記~
    我想問吓..d球迷係咪可以隨便走落球場d圍欄度?我睇電視,見佢哋成咋擁哂係嗰度,又坐哂上去咁(圖尾二)...
    [版主回覆07/04/2008 21:21:00]多謝晒, 過獎喇!! 
    我都唔知幾時開始見到d球迷坐晒上上面d欄杆....但d保安又唔趕喎??!!  同埋....佢地都唔知點樣扒上去咁勁抽!!!!! 

    ReplyDelete
  5. 係啦, Palla好鐘意著好sharp嘅波砵!!!
    佢應該幾貪靚...hee hee...你睇佢著衫同set個頭就估倒!!!  同埋佢成日都係最尾一個出現 (佢在香港嗰3日)!!!  應該一係好爛瞓, 一係好貪靚, 再唔係就係做野好脂油!!!  Haha!!!

    ReplyDelete
  6. 就看D相都已经可以feel到的气氛了...
     
    [版主回覆07/07/2008 18:54:00]氣氛真係超正, 加上呢場波多入波, d fans簡直係睇到如痴如醉。

    ReplyDelete
  7. Hello, 因為我打算10月頭到都靈睇波(of coz iam juve fans...) 所以上網search 下可以點買定飛(雖然好似暫時未有schedule), 於是發現左你呢個blog, very good ar.
    你介唔介意教下我點樣先可以買定飛呢? Thanks...
    我叫阿Jin呀!!!
    [版主回覆07/17/2008 20:22:00]我留左言在你個blog的留言版, 請看啦!!

    ReplyDelete
  8. 你好呀~~我想請問如果你唔介意的話, 可唔可以問下 你知唔知道點樣先可以買到英超或者係其他賽事既飛呢? 好想知道呀~~ 唔該麻煩哂~~ =]
    [版主回覆09/14/2010 22:45:00]Hello你好!  唔好意思呀, 我只係比較熟悉買祖雲達斯波飛嘅情況, 其他球隊、聯賽我唔係咁清楚。如果係祖記的話, 官網以前有教點買飛, 但因為我呢排太少上去網頁睇新聞, 唔知道佢地有冇改變。我之前兩次都係通過祖記官方贊助嘅酒店買package = hotel accommodation + match ticket的, 價錢好抵, 位置仲坐得好前...

    ReplyDelete
  9. 原來係咁~ 真係唔該哂你呀  咁我自己試下上去睇下再搵下啦 ~
    [版主回覆09/15/2010 19:28:00]唔駛客氣, 唔好意思幫唔到你.....

    ReplyDelete