Monday, July 21, 2008

Part 13 - 我愛五漁村 (Cinque Terre) 之二!

之前一篇文章提到, 五鄉地嗰五個迷你漁村, 被意大利政府劃為國家公園, 比左所謂 "買路錢", 就可以自由出入行山。由於五鄉地太出名, 因此吸引好多好多各國遊客專誠來到五鄉地行山。 在我地兩日嘅行山旅程中, 就遇到過意大利人、荷蘭人、德國人、法國人等等。


在呢帶地方行山, 大家都好有親切感, 尤其是朝早, 因為當大家行山見到對方時, 都會講 "Bourgiorno"或者 "good morning" (而法國人就一定係 "boujour"!)。 有時遇到啱傾嘅話, 仲會講多幾句添, 我地就試過同兩個荷蘭人傾左一輪喇。


五鄉地: Monterosso --> Vernazza --> Corniglia --> Manarola --> Riomaggiore


去到五鄉地第一日, 上完Vernazza個古堡後, 見仲有大把時間剩, 於是就行山過Monterosso (Monte = mountain, rosso = red)。 Vernazza去Monterosso嘅路, 指引唔係太明顯, 如果搵唔到就問一問鎮裡嘅人啦。



上山路上, 一路都有類似嘅指示牌指示行山者前行, 所以唔會行錯路或迷路的。 Vernazza去Monterosso, 印象中好似行左1.5個鐘頭, 條路好易行, 唔多辛苦, 不過若果掉轉方向, 由Monterosso行過去Vernazza, 就會行得辛苦d, 因為好多上樓梯嘅路。






從山上行去Monterosso途中, 望番去Vernazza, 真係好靚, 唔怪得Vernazza被認為係五個漁村中最美麗嘅。






Vernazza變得越來越細喇....但個海景就越來越大...






我地好好奇, 想知呢兩個男女點樣可以落到去下邊晒太陽咁鬼勁!!!  為左要晒太陽, d外國人乜都唔怕喎!!!






Monterosso就喺前面, 遠看好多人在沙灘上邊晒緊太陽或者游緊水喎!  在意大利, 沙灘分免費同要比$兩種, 唔知呢個沙灘使唔使收錢嘅呢??


 






行咁耐, 終於到達Monterosso喇!    不過呢個漁村比起Vernazza, 失色d, 冇咁靚。






行到成身熱晒, 又係食d正野嘅時候喇 ~ 美味嘅gelato! 






~~ 穿梭意大利2008 ~~ 待續 ~~


4 comments:

  1. 五漁村...  唔知我幾時先有機會去呢, 咁樣行山法辛唔辛苦呀? 睇黎一定要住0係入面先夠時間睇哂五個村落喎, 是嗎?
    [版主回覆07/24/2008 19:30:00]行呢幾個山其實唔太辛苦, 不過可以的話, 就避開12點至3pm呢段時間, 因為真係好晒, 太陽好猛烈的。我帶一支水去飲, 好快已經飲晒, 要再買水飲.... 我諗7、8月, 就唔好去行山了....
    如果可以, 我覺得住最少兩晚就最理想。可以寧靜住下小漁村非常舒服。
     

    ReplyDelete
  2. 哇...你去了阿尔菲海岸啊 正啊
    [版主回覆07/27/2008 14:14:00]這個不是阿瑪菲海岸, 不過都同樣美麗得得很!!! 

    ReplyDelete
  3. OH.......五鄉地呀!!!!!我都好想去呀.............因為時間關係,我最後都冇去到呀........唔知你去五鄉地時,住邊呢?
    [版主回覆07/28/2008 19:09:00]我去五鄉地時, 住在Vernazza的。咁你最近去到邊到?  熱拿亞??

    ReplyDelete
  4. 嘩.. 五鄉地看落真係幾值得去下! 特別是 Vernazza, 真係十級靚!!
    [版主回覆07/29/2008 21:50:00]係呀, 我都覺得Vernazza係十級靚!! 

    ReplyDelete